11 Ağustos 2009






Timsah Gözyaşı !


Birkaç hafta önce Zaman gazetesinin Sivasta ölenler için 'otel yangınında' öldüler diyerek saygısız bir ifade kullanmasını daha unutmadan, gözyaşı dökme üstadı Fethullaha ait Aksiyon dergisi, şimdi de bu katliam için farklı iddialarda 'bulunmuş'. Bakınız Ahmet Nesin bu kendini akıllı zanneden çakalların ağızlarına lafı ne güzel tıkmış;

"Bütün olayları Ergenekoncular yaptı, katleden, otel yakan, Allah Allah diye katledenler dinciler değildi sanki!.. İşin komiği bu olaylar olduğunda biz sol adına bunların hepsini derin devletin işi olduğunu yazdık. İşte burada dincilerin ya da ülkücülerin kullanılıp kullanılmadıkları tartışması önem kazanıyor.

Bence kullanılmadılar, zaten bu iki kesim için de komünist öldürmek sevaptı, bu iki kesime davet gitmesine gerek yoktu, onlar kendilerini kullandırtmak için zaten emre amadeydi. Kullanılmıyor olsalardı biz yıllar önce derin devlet diye bağırırken onlar da bizi destekler yada kendilerinin de içinde bulundukları Akıncılar ve Ülkücüler gruplarını uyarırlardı. Nedense derin devlet olayı iktidara geldiklerinin 4. yılından itibaren geldi akıllarına…"


9 yorum:

yanikkoza dedi ki...

Bence zaman gaztesi o kadar da günah keçisi sayılmaz yaa gecen haftalarda full iki sayfa yeni türkü derya köroğlu nu almışlar ve hemen yazı dizisini okudum ve zamana mail attım,tabi biraz iğneliyici ama hoştu mailim neyse biliyorsunuz derya köroğlu eşcinsel ve türkiyede çoğu eşcinselleri oragnize eden kişi eğer biraz art niyetleri olsaydı zannetmem kii derya köroğluna yer versinler bence masumluk payı vardır,aynı şekilde aksiyon dergiside...
o zaman trt daha da günah keçisi tabi burda günah keçisi arımızyoruz ama şöyle durum da var gecen hafta star tv dede dedi fatih ürek trt ye çıkamıyor ama derya köroğlu her zaman cok rahat cıkabiliyor ...yani fatihin biraz daha feminem olması suc mu sonucta ikisi de eşcinsel bence böyle düşünürsek sağ ve solda yalnışları epey buluruz...
dipnot: ben sivas ta üniversite de okudum o otele de gittim ama kimse bişeyler anlatmadı ne sağcısı ne de solcusu..ilk ağızdan dinlemek değil şahitleri olanlar bile anlatmadı sadece medyaya sızan seyleri okuduk ....
sevgilermle koza

gaykedi dedi ki...

Yapma koza, bilip bilmeden konuşma, liberal de olsa islamcıların beyninin eşcinsellik deyince ERROR verdiğini, ZAMAN gibi en eğitimli dincilerin okuduğu bir gazetenin bu konuda ki sabıkalarını artık sağır sultan bile biliyor bir sen bilmiyorsun, o yazı dizisinde 1 kere eşcinsel-gay-lezbiyen kelimesi geçiyor muydu? derya neyi örgütlemiş ayrıca, geçen günlerde tekrar bir evlilik yaptı, gizli eşcinsel, biseksüel belki de hiç biri bir düzcinsel olmalı kendisi.

yanikkoza dedi ki...

şu an şokatyım haberi okudum derya köroğlu ile haberi evet evlenmiş ama yine gazete de okumuştum nasıl olur ya murathan munga ile sevgili idiler ve murtahan mungaya olmasa mektuplarınıda şarkıyı murata yazdı diye dolu afiş okudum yaa diğer acıdan hollandan gelen gemiyle ama türkiye izin vermedi geminin yanaşmasına bu organizasyonda derya ankara da kendine ait otelde de yer ayarladığını okudum yaa inan bak ...istanbul ayağnına o organize etti diye okudum ...bunlar benim hatam değil yazanların hatası ve dieğr taraftanda bende kimliğimi kabul etmeden bir kıza aşık oldum hemide süper olmuştum bu değil kii eşcinsel bir insana bir kadına aşık olmayacak diye söz konusu değil normal hetero dediğimiz insanlarında %90 istatislikte kanıtlanmış hepsi anal ilişkiyi arzuladığı test edildi neyse bu konu epey gider derya köroğluna mutluluklar dilerim...
yanıkkoza...

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

bu iğrenç heriflere sormak lazım, gazi olaylarınıda mı ergenekon yaptı, veya dersim 38'i, ya da yavuz selim'in yaptığı alevi katliamlarını. Bunların nasıl bu kadar mikrop ve ikiyüzlü kişiler olabildiğine inanamıyorum. Şu ergenekon muhabetini madem bu kadar deşmek istiyorlar neden 12 eylülle hesaplaşılmıyor, yahut kürt açılımı yapılacaksa neden Çiller döneminde güneydoğuda yapılanlar su yüzüne çıkartılmıyor:S Gaza geldim gene farkındayım ama 2020'ye kadar gerçekleştirilmek istenen bir dönüşüm süreci var ve bundan biz ortasınıf kentli eğitimli insanlar o kadar kötü etkileneceğiz ki, yaşanıp görülecek...

Junior dedi ki...

Ya onu bunu pek bilmem siyasettende çok anlamam ama bildiğim ve herkesin bildiği tek bişey var "Burası Türkiye." Herşey olur...

Adsız dedi ki...

Dökdür döktür çalkala kedi."en eğitimli dinci" acaba hangi veriye dayanarak kullandın bu tespiti ilginçsin."Dindar" insanların en eğitimlileri çok kültürllüğü benimsemiş Yeni Şafak'ı okur, laikçilerin en eğitimlileri darbeci "Cumhuriyet"i, farkları iyi ayırt et.

Sivas menfur olayı geliyorum demiştir ama kimse farkına vaemamıştır.Eski Alevi mezhepli Müslümanların yani yeni komünist atesitlerin ısararla bir etnisite imişçesine "Aleviyim" demeleri ve bu sıfatla tümden islam'a hakaret etmelerine Aleviler seyirci kalmakla en büyük hatayı yaptı, üstelik destek dahi oldular.

Uzun emeyelim bu ülkede "dincilerin" (sana göre dindar değil) Madımakları müze yapılmaya kalksaydı her karış müze deryası olurdu.Sivasları unutmayalım tıpkı Şalcı Bacı, Ali Şükrü bey, Adnan Menderes v.s. gibi TuTasTemre

gaykedi dedi ki...

kaplumbağa
korkutma beni 2020 değil 2120 olsa nal toplarlar şeriatçılar bu ülkede gibime geliyor benim :p

____________________

junior
siyasetle ve dünyanın, ülkemizin sorunlarıyla ilgilenmelisin az da olsa derim, baban-annen nasıldır bu konularda?

____________________

emree
"zaman" konusunda benim gözlemim o ve genel olarak pek çok kişinin de benimle hemfikir olduğunu görüyorum... artık radikal okuyor derim en eğitimli laik kesim... bu arada alevileri suçluyorsun halen farkında mısın?

Adsız dedi ki...

Adsız saçmalamışsın...Ne yani, kurbanlar suçlu mu?..Yani Sivas'da ölenler hak etti öyle mi?..Ayrıca Sivas'a karşılık olarak yazdıklarınla Sivas'da ölenlerin ne ilgisi var...Senin gibi insanların bu blogu okumasi bile korkunç...

Adsız dedi ki...

'hangi kitapta vardır elleri kolları bağlıyı yakmak!?'