14 Ağustos 2009






Ölüm ve Cinsellik !


“Seni sorunlarıma ortak etmek istemiyorum” diyen bir sevgiliniz varsa yalancıdır. Onun asıl derdi sizden ayrılmaktır. Severek ayrılık olmaz, “Seviyorum ama ayrılmalıyız” diye bir şey olmaz. Oluyorsa, o sevdada bir eksiklik vardır.

Türkiye’de cinsellik ölüm sebebidir ölüm. Cinsel anlamda rahatlayamamış toplumların aşama göstermesi mümkün değildir ne yazık ki. Çünkü kafamız oraya takılmış durumda bizim. Varsa yoksa seks.

Bu durum aşılabilir mi? Evet aşılabilir ama daha birkaç nesil gerekiyor bunun için. Elbette bir önceki nesle göre şimdikiler daha şanslı. Bundan sonra gelecekler de daha şanslı olacak ama yine de zaman gerekiyor.


Mehmet Coşkundeniz


7 yorum:

yanikkoza dedi ki...

Mehmet bey çok doğru söylüyor inanın sex yapamadıkları için ayrılanlara şahitim...
Herşey yerli yerince kararınca olması en güzeli biz zaten ya çok aceyip seviyoruz yaa hiç yatak çıkmayalım diyoruz yahu bunun bir ortası bir düzeni bir seviyesi olmaz mı bee kardeşim yok illaki arabeskçilerin dediği gibi ben Allah ına kadar severim diyor gerisini bir türlü geetiremeyen türk toplumu işte....
umarım birgün herşey yolunda olur...koza

rasiel dedi ki...

ilk paragrafı biraz geleneksel buldum.

*ĞĂŶŶŐŔ* dedi ki...

bazılarıda bunlara kurban gidenler oluyor..egolara tatminlere zaaflara..öyle işte..
yüreğine iyi bak..

Muzlu Turta dedi ki...

yaşam ölümün üzerine bina ediliyor, ölümlerle yaşam hayata geçiyor

NoNeLeSS dedi ki...

Sevgili Gaykedi,

Yine ne güzel bir yazı paylaştın bizimle...
Ah ah kaç nesil daha geçmesi gerek, kaç nesil daha sorunlarla mücadele etmek zorunda kalacak "aydınlığa" çıkmak için???

Hani 40 voltluk ampülle aydınlatmaya çalışıyor ya bazıları Türkiye'yi, bari biraz voltajı arttırsınlar da en azından birkaç bin nesil yerine birkaç nesil daha mücadele etsin...

Sevgilerimle,

homeless dedi ki...

ahhhh
son sevgilimle sadece bu konu yuzunden ayrildik... onun haricinde hersey cok cok cok guzeldi, kotu olanlarda duzeltilebilir seylerdi...
o kadar hassas bir durum ki...
ayrilirken soyledim senden ayrilmak istiyorum cunku
senle sex yapmak istemiyorum
seni arzulamiyorum
senle sevismek istemiyorum
en fazla acik olabildigim bu kadariydi... elbette vardi baska bir sebebi onla sex yapmak istemememim ama sadece bu yuzden canimmm guselim iliski bitti
ve benle hala orda kaldim sanirim
:)
tesekkurler gusel yaziydi :)

pudra dedi ki...

doğru demiş.cinsel açıdan rahatlamamız gerekiyor bunu nasıl başarabiliriz bilemiyorum ama.

seni sorunlarıma ortak etmek istemiyorum dediğim ve ayrılmak istemediğim çünkü sorunlarımla onu sıkaacağımı sanıp ürktüğüm bir sevgilim vardı.ne oldu? o benden ayrıldı ahahaha