21 Ağustos 2009





Mim Kedi !


Sevgili Antepian'ın şutladığı bir mim, psikiyatrist koltuğuna uzanıp çocukluk anılarımıza ışınlanıyoruz. Başlamadan önce annemden nefis bir dayak yediğim anımı daha önce (bkz) 'yazdığımı' hatırlatayım size;


- Çok kötü bir futbol oyuncusuydum mahallede, bunun sebebini yıllar sonra keşfedecektim. Millet topun gideceği yeri iyi nişanlamak için ayağının iç tarafıyla vuruyormuş ben ayakkabının burnuyla vuruyordum bu yüzden düz girmek yerine ya sağa, ya sola gidiyordu.

- Solucanları elime alıp kızları, kadınları korkutuğumu hatırlıyorum. Salyangozlarla ilgili de (bkz) 'şöyle üzücü' bir sadist anım var onu da yazmıştım daha önce.

- Annemin pek kullanmadığı pahalı bir kol saatinin içini merak edip çekiçle parçaladım ve kadıncağız onu kaybettiğini sanıp meraklanmasına rağmen aylarca yediğim haltı sakladım.



4 yorum:

NaKHaR dedi ki...

burnun ucuyla vurmaya pis burun diyorlar sevgilim, pis burun derlerdi bana da küçükken... :))

bunun yanında 7 8 tane saat mahvetmişliğim de var :))

söylesem mi kaynanama ne yapsam? :))

Bugra dedi ki...

hiç bir zaman topu istedigim yone gonderemedim =) ama eksikligini ne kadar hissettirmeye calıssalardaa pek hissedemedim dogrusu =)

Adsız dedi ki...

kedi bende salyangozlara öyle yapıyordum küçükken ilk salyangozları taş zemine alıyorum sonra üstlerine su döküyorum çıksınlar diye tamamen çıktıklarında tuz veya karabiber döküyodum :D

gaykedi dedi ki...

sevgilim
ben o saatin akıbetini rahmetli babanneme anlatmıştım, o da bizimkilere usulünce çıtlatmıştı pis burun sevgilim :p

____________________

buğra
doğrusu ben de pek hisstmedim, halen futbolun f'sinden anlamam :)

_____________________

adsız
aman yarabbim tüm çocular da var galiba bir sadistlik :p