12 Ağustos 2009





Eşcinsel
Mafya & Medya !



"...Taksim civarında onlarca gay bar açıldı. Dört yıl önce parklarda dolaşırlardı. Şimdi özel mekanları var. Buralarda kadın kılığına bürünmüş erkekler şarkı söylüyor, dans ediyor. Bütün gençler o barlara gidip eğlenmeyi istiyor.

Normal barlar sinek avlarken gay barlar tıklım tıklım dolu. Eee medyadaki gayler oraların reklamını yapıyor. Gençler de merak edip gidiyor. Lezbiyenler için de özel bar açıldı. Onlar da artık kendi aralarında eğlenecekler. Eskiden gaylerin yanlarında sığıntı gibi duruyorlardı.

Üzülerek yazıyorum. Bir gazetemiz var. İnanamıyorum. Sanki eşcinsel 'posta'sı. Çalışanların yarısı gizli, yarısı da potansiyel eşcinsel... Eşcinseller birbirlerini çok tutuyorlar. Onlar hakkında küçük bir eleştiri yazınca hemen birleşiyorlar.







Böyle ar damarı patlamış insandan korkacaksın. Kabadayılardan, silahtan, toptan korkmam; onlardan korkarım. Onlar böyle en son sözü baştan söyleyebiliyorlar. Onlar hakkında bir yazı yazıldığı zaman internette seni yerden yere vuruyorlar, iftiralar, yalanlar... Her şeyi yapabiliyorlar.

Üstelikte müthiş bir şekilde birbirlerine destek oluyorlar. Hem birbirlerinin gözlerini oyuyorlar, -hiç sevmezler, acayip kıskanırlar- ama hem de destekliyorlar..."

***

Nedim Saban hakkında Musevi olduğu için ipe sapa gelmez ithamlarda bulunan şu an dinci medyada yazan magazinci Aykut Işıklar'a ait bu satırlar, kendisi hakkında ayrıntılı bilgiye mideniz kaldırıyorsa 'şuradan' devam edebilirsiniz.



11 yorum:

hülyakonar dedi ki...

merhaba

ben "gay" tanımına uyan kişilerin çoğunun çok zeki ve yaratıcı olduğuna inanıyorum.zaten bilimsel olarakta sağ beyinlerinin daha güçlü olduğu konuşulmakta...
bu yüzdendir ki muhteşem işlere imza atan bayan kuaförleri , modacılar , designer-lar , mimarlar arasında gayler vardır...
bunların bazıları cinsel tercihlerini ve dünyaya bakış şekillerini gönül rahatlığıyla açıklarken kimileri de toplumsal baskılar yüzünden açıklamadan hayatlarına ve başarılı işlerine devam etmektedirler...

ve tesadüfen düştüğüm:)bu blogdaki yazıların/paylaşımların çoğunu okudum daha doğrusu yaklaşık 1 saattir blogunuzu okuyorum,hepsine tek tek yorum yazamasamda bu yorumumu genel blog yorumu olarak düşünmenizi istiyorum...

herşey gönlünüzce ve en güzelinden olsun,mutlu olun...


:) are you a gay?

gaykedi dedi ki...

hülya
sanat kabiliyeti gerektiren dünyada tüm yaratıcı işlerde gayler pek başarılı. acaba sanatçı ruhlu olduklar için mi yöneliyorlar, yoksa sanat yeteneği gerektiren mesleklerin içinde kendilerini daha özgür ve rahat hissettikleri için mi oluyor bu kümelenme emin değilim.

Junior dedi ki...

İnsanlara insan gözüyle bakmayı öğrenebilseler belkide o eşcinsel diye hitap ettiği insanlar kendilerini topluma karşı bu kadar sert tutumaz. Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki, normal protestoları vatan hainliği sanıp, eşcinsel yürüşlerini namussuzluk olarak görebiliyor bu "insancıklar".

*ĞĂŶŶŐŔ* dedi ki...

kendi açımdan konuşmam gerekirse ben kendimi daha rahat ve özgür hissediyorum..elimin değdiği çalışma ile hayal dünyamda sınırlayıcı hiç bir şey bırakmıyorum..bu sürekli kısıtlanılmanın ve böyle yaşamak zorunda kalmışlığın sanata aktarımı benim için..
yazı ile pek ilişiği olmadı ama yorumlara yanıt vermiş gibi oldum..neyse bu aralar aklımı kaçırmak üzereyim o yüzdendir..
yüreğine çok iyi bak..

antepian dedi ki...

Bu arada cevaplamaktan hoşlanacağınızı düşündüğüm bir miminiz var, haberiniz olsun!

gaykedi dedi ki...

junior
kadınları bile 2. sınıf gören dinci zihniyette bizi 3. sınıfa atmakta bir çekince görmüyor.

_______________________

gay-yor
eşcinseller için bir de hem kadın, hem erkek gibi aynı beyin ile düşününebilmenin, hissedebilmenin artılarından bahsedilir değil mi?

_______________________

antepian
umarım kolay bir mimdir :))

*ĞĂŶŶŐŔ* dedi ki...

bu doğru bilim adamlarınca da kanıtlanmış bir durum..diğer eşcinsel arkadaşlarımı bilmiyorum ama..ben bazen kendimi eşcinsel oluşumla "özel" hissediyorum..senin bahsettiğin durumda bunun bir kanıtı işte..

gaykedi dedi ki...

gay-yor
doğa & tanrı çeşidi ve değişikliği çok seviyor doğuştan hem pipisi he kukusu olan insanlar bile var :)

Hich dedi ki...

:))) homofobi çağın agarofobyası... zavallı adam... gerçek güzellik ne demek göremeden ölecek...

gaykedi dedi ki...

hich
her dinden birbiriyle hiç anlaşamayan yobaz, konu homofobi olunca hemen aynı tarafta birleşip kin kusabiliyorlar ilginç :(

mermaid dedi ki...

iğrenç herif.