12 Temmuz 2009





Taşaklı Hala !


"Kediler sadece iki kardeş, bir tanecik kardeşim ve çok sevdiğim yengem evliliklerinin 5. yılında artık bir çocuk yapmaya karar vermişler ve Tanrı'ya faks çekmişler (yatakta çekiliyor) ve istekleri uygun bulunup işleme konulmuş. Yani 8 ay sonra falan bir aksilik olmazsa amca olacağım ya da en taşaklı cinsinden bir hala"

Yukarıda ki paragrafı geçen sene yazmıştım, çeşitli sorunlar 'yüzünden' # bu hamilelik başarılı olmamıştı, ama şimdi bir başka bebek söz konusu, üstelik bu sefer 5 aylık oldu bile, geçen gün Ff'de de 'bahsetmiştim', bu erkek bebek için bir isim tavsiyesi dostlar.



12 yorum:

Kaffy dedi ki...

'ecmel' diye bir isim var. çok yakışıklı manasına geliyor birz zor ama kulağa çok hoş geliyor. bi de bna hoş gelen bir de 'ulaş' ismi var.

Coach Bear dedi ki...

:):):)
Tuğrul?

gaykedi dedi ki...

kaffy & coach
teşekkürler, hepsi üzerinde duruluyor arkadaşlar.

sufi dedi ki...

ATA

NoNeLeSS dedi ki...

Belki tuhaf gelebilir ama ben oğlum olursa "Mustafa Kemal" ya da "babasının adını" koymak istiyorum.Hoş, bunları arkadaşlarımla paylaşınca, ya "aşırı Kemalist" ya da "vıcık vıcık romantik" olarak adlandırılıyorum. Ancak "Arel" ismi de çok güzel, anlamı ise "Temiz, dürüst" :)

Hayırlı olsun, annesiyle babasıyla yaşasın:)

PS: Ben birgün evlenirsem, çok çocuklu biri anne olmak istediğim için aklımda çok isim var ama bunlar TOP 3 :)

gaykedi dedi ki...

sufi & noneless
atatürkçü damarımızı bir kez daha coşturdunuz, sağolun arkadaşlar :))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Ben tavsiyemi farklı bir şekilde yapacağım.İleride çocuklarım olursa koyacaklarımı söyleyeyim.Bayıldığım Doğulu isimler:Ezel,Azad,Heja

:)

gaykedi dedi ki...

bir sürü harika isimler geliyor hepinize çook teşekkürler arkadaşlar.

7.oda dedi ki...

KUZEY
:)

sendtoemre dedi ki...

şimdiden hayırlı olsun diyorum. umarım sağlıklı bi şekilde dünyaya gelir.

"erdem" koydular geçen hafta olan yeğenime :) güzel isim, severim.

noranıngemisi dedi ki...

Ben oğlum olursa adını Tuan Koyacağım, anlamını bilmiyorum ama çok karizmatik geliyor kulağa :)

Goddess Artemis dedi ki...

Bugüne kadar çocuk konusundan hep uzak durdum. Ancak, eğer çocuk sahibi olmak isteseydim ve doğan çocuk da erkek olsaydı, koyacağım tek isim: Alexander Attila olurdu. Yani çift isimli bir çocuk.

Nüfus kağıdımın din hanesinde Müslüman yazmadığından bu ismi seçip koyabilme rahatlığına sahibim. Sizinkilerin böyle bir şansı olmasa da ATTİLA koyabilirler. Büyük Hun İmparatorunun adı ne de olsa.