08 Temmuz 2009






Kedi Cinsel !


Bir okuyucum son derece zarif bir şekilde "Neden cinsellik bütün hayatın anlamıymış gibi sanki sürekli bu yönde yaşıyormuş gibi yazıyorsun" diye sormuş. Elimden geldiğince derdimi anlatmaya çalışayım;

* Cinsel güdülerimiz çok güçlü ve sağlık belirtisi temel içgüdülerimizden, çocuğunuzu yemek yemezse doktora götürürsünüz ama çoğunlukla onun cinsel sorunlarıyla ilgili en ufak bir bilginiz bile yoktur. Ben ilk kez ortaokula giderken kendi kendime boşaldığımda bunu anneme çok rahat anlatabilmiştim (Yarın bu olayı detaylı anlatmayı düşünüyorum) yani bu konulara öcü gibi bakan bir aileye sahip değilim.

* Rumeli kökenli olmak demek, ülkemizin çoğu bölgesine göre, hemen her konuda olduğu gibi cinsel konularda da daha rahat, özgür büyümek anlamına geliyor, akraba evliliği, başlık parası, kızları babasının, amcasının, abisinin istediği erkekle evlendirmesi, kız çocuklarının okutulmaması, hatta kan davası, silah merakı, töre cinayeleri, haremlik-selamlık misafirlikler, kadınlara tesettür konusunda baskı yapmak v.s bize çok uzak konular.








* Ben ara sıra bu konulara değinmesem belki başkaları çok daha sefilce değinecek, çok aptalca şeyler yapacaklar ve seviye (bkz) 'daha da' aşağılara inecek! Kadın milli olimpiyat sporcularımızın bacaklarını sansürleyen Zaman gazetesinin cinselliğe yaklaşımı nasıl sağlıklı değilse, manken bilmem kimin frikik resimleri için tıklayınız gibi 'banner'larla web sitelerini dolduran bazı gazetelerin yaklaşımı da sağlıksız. Ama mesela magazin ve cinsellikle ilgili bir haberi veriş şekli örneğin Radikal'de ve batının ciddi yayın organlarında oldukça seviyelidir.

* Kadın cinselliğinden korkuluyor bu ülkede, gay cinselliğinden ise daha da çok korkuluyor. Geçen gün (Pazartesi gecesi) sevgilimle elimizde fotoğraf makinası kolumuzu uzağa doğru uzatarak öpüşürken bir sürü kendi kendimize resimler çektik, yüzümüzün tam görünmediği bir resmi, Nakhar ile karar verdik bir kaç gün içinde bloguma koyacağım.

* Bu blog, kaç eşcinselin, genç kızın kendini yanlız hissetmemesini sağlıyor tahmin bile edemezsiniz. Ülkemizin taşrasında ataerkil değirmenlerin taşları arasına sıkışmış ruhlara bir parça umut olmak, onları bazen, düşündürmek, bazen güldürmek, bazen külotlu bir yakışıklıya yüzleri kızarmadan bakmalarını sağlamak neden yanlış bir şey olsun ki?








* Geçen gün bir dostumla daha buna benzeyen bir konuda muhabbet ederken ona Halil Şerif Paşa'nın ünlü ressam Gustave Courbet'e (1819–1877) sipariş ettiği L'origine du monde adlı vajina tablosundan, bunun Wikipedia'da ve müzede herkese açık bir şekilde (bkz) 'gösterildiğinden' bahsettim. Sanat ve hayat tabu kabül etmiyor, eğer ederse orada ne sanat, ne de hayat oluyor, tıpkı açık hava hapishanesine benzeyen çoğu ortadoğu ülkesinde olduğu gibi.

* Birkaç yazımda olaya farklı açılardan yaklaşmaya çalışmıştım, konuyu toparlamanız için mutlaka okumanızı tavsiye edeceğim, özellikle yaşadığımız toplumun cinsellik ve tecavüz konusunda karanlık bilinç altı ve iki yüzlülüğü çok ilginç gelecek size. (yazı sonuna linklerini ekliyorum)

* Bu bloga her gün üç bine yakın ziyaretçi geliyorsa cinsel, 'ins'el, tinsel her konuda bir şeyler bulabildiği içindir. Bu söyleyeceğim ciddi şeyleri, çekici hale getirip sunmaya benziyor, tıpkı acı ilaçların renkli şekerle kaplanması gibi. Son söz Nihat Genç'ten gelsin; "Biz Türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek mastürbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin."


13 yorum:

sendtoemre dedi ki...

biz seni cinselliğinle seviyoruz kedi.

insanız şunun şurasında, dolayısıyla da cinsellik ekmek, su, hava gibin temel ihtiyaçlardan bizim için. senin sitende de bu konu bu kadar rahat işlenmiyor olaydı buraya hergün bakmazdık zaten :)

Adsız dedi ki...

"kızların babasının, amcasının, abisisinin istediği *kızla* zorla evlendirilmesi"
sanırım -kızla- değil *erkekle* diye devam edecekti cümlen :)

Ve barbi bebekle olan resme uygun bir haber var bu linkte;
http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetay&ArticleID=944006&Date=07.07.2009&CategoryID=77

Hera..

gaykedi dedi ki...

emre
raahatt rahaatt işlerim abi :p

_____________________

hera
kadın saçından, sesinden tahrik olan, oyuncak bebekten de tahrik olur pek şaşırmadım walla, lezbiyenli hatayı düzelltim bu arada :))

yanikkoza dedi ki...

TEK KELİMEYLE HELAL OLSUN SÜPER YAZMIŞIN TEBRİK EDERİM.....
DİĞER ACIDAN BENCE NORMAL DEDİKLERİ YANİ HETEROLU DÜNYANIN AYDIN DEYİP GEÇİNEN VE KENDİNİ SEÇKİN AYDIN SAFINDA GÖREN İNSANLARA DEDİĞİMİZ GİBİ BU BLOG VE GAY DÜNYASINDA AYDIN VE SEÇKİN BİRİ VARSA BU İLK OLAN GAYKEDİDEİR ÇOK İYİ DOST OLMAMIZ DEĞİL HARBİ ÇOK KALİTELİ BİR KİŞİLİK VE MÜKEMMEL BİRİ ...GAYLAR ARASINDA HER ZAMAN BİR ÇİZGİSİ OLAN AYDIN OLAN SEÇKİN OLAN BAZI UFAK HESAPLAR PEŞİNDE OLMAYAN CİNSELLİĞİDE ZAREFETİ DE İNSANİ İLİŞKİLERİDE ACISINDAN SÜPER BİR ÇİZGİSİ OLAN BİR İNSAN ......
GAYKEDİ BENCE GAYLAR ARASINDA GAYLIĞINI VE KİŞİLİĞİNİ ÇOK İYİ KORUYAN BİRİ.....
İYİKİ İLK KENDİMİ KABUL ETMEDE YOL GÖSTEREN İLK TANIŞTIĞIM GAY OLAN ARKADASIM DOSTUM KEDİ YE SONSUZ TŞKR EDERİM İYİ Kİİ VAR .....
CÜMLELERİM BİRAZ KESİK YAZILDI AMA İNAN BU SÖZLERİM ONU ANLATMAYA YETMEZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ OLAN BİRİ.....
ONUNLA DOST OLMAK SAMİMİ ARKADASI OLMAK BENİM İÇİN GERÇEKTENDE GURUR KAYNAĞI ONU GERÇEKTENDE ÇOK SEVİYORUM.....
İYİKİ ARKADASIM İYİ Kİİ BLOĞU VAR İYİ Kİİ HAYATIMDA GÜVENDİĞİM BİR KALE ....
BEN GAYKEDİ DEN VE BLOĞUNDAN ÇOK SEY ÖĞRENEN BİRİYİM CİNSELLİK VE BAZI GAYLIK LA İLGİLİ OLAN MEVZULARDA ÇOK ŞEY ÖĞRENDİM BLOGTA BENCE HERŞEY TATDINDA TUZUNDA KABAK TADI VERMİYOR ÇOK SEVİYELİ....
DAHA DA YAZMAYIM BUNLARI YAZARKEN AĞLIYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM GAYKEDİ İYİ VARSIN CANIM BENİM...
SEVGİLERİMLE YANIKKOZA....

pisikopati dedi ki...

Gaykediciğim çok güzel yazmışsın. Sanat ve hayat tabu kabul etmiyor da süper bir özet olmuş:)

tomates dedi ki...

iflah olmaz bir heteroseksüel olarak bu blogu cinsellik üzerine yazıkların ve buldukların için takip ediyorum. Cinsel devrim bu ülkeye AB tam üyeliğinden çok daha fazla şey kazandırır...

gaykedi dedi ki...

koza
beni gene utandırıyorsun, yazma böyle şeyler yaa :))

büyük harfle yazma bir daha canım okuması zor oluyor be :p

___________________________

psikopati
sansür, en büyük düşmanı sanatın ve en tehlikeli sansürde kendi beynimizde olan sansür yani toplumsal korkularla yaptığımız otokontrol.

____________________________

tomates
cinsel ve dinsel devrim istiyoruz.

idil dedi ki...

cinsellik hakkımız söke söke alırız :D (işin sakası geçince gayet güzel yazmıssın tebrik ederim )

Xenophilius dedi ki...

Çok güzel cevap vermişsin eğer yorumun aslıda buysa ben burdan yorumu yazan sevgili okuyucuyada teşekkür etmek istiyorum ki gayet düzgün,saygılı ve gerçekten merak ettiği için sorulmuş bir sorudur bu...Benim blogspotla tanışmam seninle oldu ve emin ol benim gibi bir çok arkadaşımda senin sayende eşcinsellikle ilgili farklı pencereler ve bakış açıları kazandı,yani ben eşcinselliğimi seninle farkettim diyemem ama(çünkü doğuştan biliyordum ve hiç zorlanmadan kabullendim:)senin sayende farklı bakış açıları ve duruşlar kazandım...Zor günlerimde yanımda oluşundan bahsetmiyorum bile...:)
Sevgiler...

gaykedi dedi ki...

idil
söke söke mi, .ike, .ike mi :))

_________________

xenop
bir parça da olsa yardımcı olabildiğime çok sevindim dostum :p

Lady Lazarus dedi ki...

zaten söylenmiş şeyleri tekrarlıycam ama dayanamadım tebrik etmek istedim. konuyu olabilecek en aklı başında, en güzel şekilde özetlemişsin sevgili Gaykedi.

gaykedi dedi ki...

lady lazarus
ne demek istediğimi iyi anlatabilmişim yani, güzel :))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Ben tek kelimeyle çok haklı buluyorum seni:)