09 Temmuz 2009





İlk
Mastürbasyon !



Ortaokula gidiyorum, sanırım 14-15 yaşlarında olmalıyım, içimde anlam veremediğim çağlayanlar, volkanlar, fırtınalar kopuyor, her banyoda dakikalarca cinsel organımı içgüdüsel olarak sıvazlıyorum.

Birgün evde kimse yokken duştan çıkıyorum, tam giyinmeden yarı çıplak salonda kendi kendime bir şeyler yapmaya devam ederken annemin yeni aldığı koltuğun üstüne, titreyerek, kendimden geçerek, gözümde şimşekler çakarak boşalıyorum.

Oh bee! Diyorum kendi kendime, eveet işte aradığım şey buydu. Mide bulantısı sonrası insan kusunca nasıl büyük bir rahatlama duyar işte böyle bir his. Tabi zavallı koltuk. Annem bir kaç saat sonra eve gelince, ona olanları, banyodan yeni çıkmış salonda çıplak otururken kendi kendine olduğunu iddia ederek anlatıyorum.






Tebessümle karşılıyor, bana artık kocamen bir delikanlı olduğumu, bunun her erkeğin başına gelen çok normal bir şey olduğunu, böyle durumlarda mutlaka tekrar duş almamın dinimizin gereği olduğunu anlatıyor, beni duşa gönderiyor.

Akşam babama da, baba ben artık kocaman adam oldum biliyor musun? diyerek sevinçle anlatıyorum bu olayı. Ergenlik çok zor şey be, iyi ki atlatmışız, gelmiş ve geçmiş.

Annemle ilgili blogumu ilk açtığım zamanlarda 'yazdığım' bir başka anım daha var ki evlere şenlik ve benim için çok yüz kızartıcı, halen aklıma geldikçe utanıyorum.



6 yorum:

yanikkoza dedi ki...

Sadece şunu söylemek istiyorum bunu ve bloğunun çoğunu okudum tek kelime ile ÇOK şanslısın Mükemmel bir AİLEN var.....
sevgilerimle .....

sendtoemre dedi ki...

ne kadar rahat bi ailen varmış. tebrik etmek lazım anneni de babanı da.

Bugra dedi ki...

ahh Kedi $anslısın sen :)

Neden mi?

Tamam bir $ekilde yakalanıyorsun ama en azından kızı bir kez daha görmek istiyorum diye diretmiyor annen :)

gaykedi dedi ki...

koza & emre
mükemmel ve rahat olmalarından öte evlat sevgisinin yoğunluğu ve koşulsuz sevgi anlayışı ile ilgili sanki...


buğra ya inanmıyorum annen tekrar o kızı eve atmanı istedi gibi birşey olmuş yani :))

rasiel dedi ki...

ne kadar bilinçli bir ailen var... Ben açılmaya kalkarsam 3. sayfa haberlik olmaktan korkuyorum. Sonuçta babam da olsa bi insan ve insan gerekli koşullar yaratıldığında gayet katil olabilir. Onun için mektupla açılmayı düşünüyorum.^^

gaykedi dedi ki...

rasiel
üzücü bir durum, bol şans dilerim sana.