06 Temmuz 2009






Haftanın Şarkısı !


Haftanın güzelini seyre dalarken dinlenecek şarkı komşumuz Yunanistan'dan geliyor. Daha önce de bahsettiğim tüm batı dillerinin argosuna "Greek Style" (Yunan sitili) olarak bilinen anal sekse, Yunanlıların "Osmanlı pozisyonu" demelerinin sebebi konusunda bu şarkı bir ipucu olabilir.

Ayrıca biraz daha ipucu arayanlar 'şu resime' de bakabilirler. (Hatta mutlaka bakın diyorum, bakmayın desem daha çok bakacaksınız çünkü :p).

Stelios Kazantzidis'in pek sevimli bir Türkçeyle söylediği şarkıyı 'şu adresten' Mp3 olarak indirebilirsiniz.



5 yorum:

yanikkoza dedi ki...

Benim gibi müzik sever ama olgun erkek taraftarı ne der eh işte orta şeker .....
yunanlılar osmanlıya,osmanlılar yunanlıya olan bizim arada kaln oğlancıklara oluyor:)))bunu inan ilk defa senden duydum....
paylaşım güzeldi....

gaykedi dedi ki...

koza
sen kendini halen oğlan mı zannediyorsun koza? oğlum yaşın otuz oldu evde kaldın be :p

Tanrı Nur dedi ki...

Çok hoş bir şarkıymış.Tuttum ;) Her zaman ki gibi zevkin harika dostum.

gaykedi dedi ki...

tanrı nur
beğendiğinize sevindim, kulaklarınıza afiyet olsun :))

hiç kimse ve hiç bişey hakkında her bişey dedi ki...

süperrrrmiş bayıldım!