27 Temmuz 2009






Haftanın Güzeli !


Tüm dünya delikanlılarının kitabını yazan eşcinsel atalarımızdan Enderunlu Fazıl Bey'den (1759-1810) bu hafta size bir Arnavut güzeli tarifi;


"Arnavut güzeli kavgacı. Ama istediğ zaman çekici olabiliyor. Hamamda tellak. Soyunurken kalbim yerinden fırlıyor sanki. Göbek taşından daha fazla yakıyor beni. Perdenin arkasında sarılmak istiyorum ısırıyor beni. Körpe ve yumuşak elleriyle okşuyor: ruhuma kadar nüfuz eden bir alev, tere dönüşüyor.

Kemerini çözüyor. Beyaz kalçalarını çözüyorum. Sabun köpürüyor. Boşuna kuruluyor beni: ayrılığın kanlı meyveleri, gözyaşlarımı kesinlikle kurutamayacak."


7 yorum:

cesetizleri dedi ki...

nerden buluyorsun bu utangaç çocukları :)
Bu da utangaç çıktı :))

gaykedi dedi ki...

ces
utangaç ama çok kavgacı ve psikopatmış bak bu arnavut ona göre :)

bu arada "arnavut damarı & inadı" gibi bir deyim boşuna kullanmıyor sanırım annem.

1birey dedi ki...

Ispanaklı Arnavut böreği de güzel olur.
sıcak, sıcak.
yanına da ayran.

sendtoemre dedi ki...

ama çok ürkek bu. ay ay ay, yirim yirim :P

gaykedi dedi ki...

1birey
e e başka başka ne gider yanına o yemeğin :)

____________________

emre
fatih ürkek var bir de onu da yir misin? :))

Junior dedi ki...

Resimdeki güzeli geçtimde, Enderunlu Fazıl Bey' in tarifi pek bir iştah açıcı acıkcası. Hazır iştahımız açılmışken bide iri hıyarlı salata alalım biz o Arnavut böreğinin yanına. :P

gaykedi dedi ki...

junior
acur tavsiye edeceğim o zaman size :p