10 Temmuz 2009





Gaykedi & Nakhar !


"Sevgilimle elimizde fotoğraf makinası, kolumuzu uzağa doğru uzatarak öpüşürken, kendi kendimize resimler çektik, yüzümüzün tam görünmediği bir resmi, Nakhar ile karar verdik bir kaç gün içinde bloguma koyacağım" yazmıştım geçen gün.

6 Temmuz tarihinde, yani geçtiğimiz pazartesi günü çekildi 'bu resim', sanırım saat 23-24 civarı olmalı. İlginçtir şimdi farketim ki benim doğduğum gündür pazartesi günü, ve yine ilginçtir gece tam bu saatlerde doğmuşum, tıpkı maddi, manevi sömürüldüğüm, yüreğimden parça parça kan getiren, acemi ve çocuksu geçmiş ilişkilerimden, Nakhar ile yeniden doğduğum gibi.



28 yorum:

7.oda dedi ki...

hep böyle güzel tesadüflerin eşlik ettiği, gülümseyerek ve mutlulukla yaşayacağın yaşgünlerin olsun :)

yanikkoza dedi ki...

Canım çiğerim dostlarım Tanrım Mutluluğunuzu bozmasın.....
Bol bol Nakhar'a selam.....

Adsız dedi ki...

Geçtiğimiz Pazartesi; 6 Haziran, 6 Temmuz olmasın sakın :)

Ve Sevginiz Daim Olsun...

Hera..

gaykedi dedi ki...

teşekkürler dostlar ve hemen düzeltiyorum hera :p

OpethMania dedi ki...

kim kimi öpüyo ya:)
azcık dedikodu:)

gaykedi dedi ki...

opeth
öpmekten öte bir vampirlik söz konusu sanki :))

OpethMania dedi ki...

o zaman şöle diyim kim kimi ısırıyo ya:))
blog alemi bu sorunun cevabını bekliyor kedicim:))

Adsız dedi ki...

vampir kurdumuz nakhar kuzuda sanırım sen oluyosun :D bir ömür mutluluklar

tomates dedi ki...

Bu kadar gaylik propagandası olmaz ki kardeşim. Adama tercihlerini sorgulatır bu fotograf...
sevgiler...Ben de öpüyorum sizleri başka yerlerinizden başka duygularla....

NoNeLeSS dedi ki...

Sevginiz hep daim, dokunuşlarınız samimi olsun;)

Sevgiler...

sendtoemre dedi ki...

oyy, öpüşmenin ateşinden terlemişsiniz bile :)

bu arada kim kimin kanını emiyor orada merak ettim :) hanginiz vampir, hanginiz masum köylü yani :D

NaKHaR dedi ki...

ne ilginçtir ki;

sonbaharlar benim dönüm noktalarımdır, sonbaharda doğdum sonbahar da seni bana bahşetti tanrım,

ve kasım 2005 in 6 sı ilk öpüştüğümüz an saat çoktan 12 yi geçmişti ve yine günlerden pazartesiydi... :)

sende pazartesi bende cumartesi bu günler...

Seni seviyorum.... :)

_____________________________
ps: Opethmania; öpen ben öpülen kedidir efendim :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

bence de bir vampirlik söz konusu:)Aklıma Edward ve Bella geldi:)

Mutluluklar:)

wakan tanka dedi ki...

çok ateşli ;)

Xenophilius dedi ki...

Moda fotografçısı olduğumda sizi kullancam gençlikX)O ışık var sizdeX)Oufs abi şaka maka biz gençler yanınızda yaşlı kalıyorz o nası bi busedir yahu...X)

gaykedi dedi ki...

merakla beklenen cvp vampir 'sevgilim'den gelmiştir :))

Adsız dedi ki...

Bence öpüşmeden çok yalaşma olmuş bu :P.

serkan dedi ki...

ha ha bende yazılanlar sebebiyle masum bi foto bekliyodum. kolumuzu uzağa doğru uzatarak öpüşürken genelde bu tarz fotoğraflar çekemiyoruz ki...
neyse:P

OpethMania dedi ki...

blog toplumunun merakını giderip aydınlattığınız çok teşekkür edenzi...:)

Junior dedi ki...

Oww çok hoş bir o kadarda ateşli bir kare olmuş :). Umarım hep böyle mutlu bir beraberliğiniz olur...

Raskolnikova dedi ki...

ben daha romantik bişey bekliyodum ama:( yorumla foto çok uyuşmamış sanki. gerçi insanın içinde yaşadıkları önemli.

(¯`·._.·[ (Afilli Yazar) ]·._.·´¯) dedi ki...

Ben ateşli birşey göremiyorum. Niye herkeste dudak dışındaki tüm uzuvlar cinsellik çağrışımı yapıyor. Duygulandım. Allah daim etsin, ihtiyarken bu fotolara bakarsınız inşallah.

Rodmank dedi ki...

bende mi anormallik var direk kedinin saç kesmini nceledim birde nakharın kirli sakalını beğendim :D
büyük resme bakamıyorum :)

Goddess Artemis dedi ki...

Çok hoş bir kare olmuş bu. Ben de ikinizi öperim kocaman sarılarak! :o)

Adsız dedi ki...

dibim düştü. evet bu argo deyimi kullanmazsam düşüncemi belli edemem. beni de öpecek bir vampir istiyorum.
çok güzelsiniz.sevgiler...

imza: emo olmuş zırıldayan gay

hermiyas dedi ki...

Ohhaaa; korkutmayın lan bizi :))) savaşmadan sevişşin :))

gaykedi dedi ki...

hermiyas
savaşmadan sevişin, güzel espri :)

gaykedi dedi ki...

hermiyas
savaşmadan sevişin, güzel espri :)