05 Temmuz 2009






Foto Gaykedi !


Geçen gün odamda vejetaryen yemek kitabının üstüne bol besili bir domuzcuk biblosunu şans eseri koyunca güzel bir komposizyon/ ironi oluştuğunu farkettim ve fotoğraflamaya karar verdim.

Flaşla dün akşam üzeri yaptığım çekim iyi olmayınca, bu sabah balkon masasında gün ışığıyla çektim ve altına biraz renk vermesi için çiçekli bir Amerikan servisi koydum.

Umarım bir boka benzemiştir, fotoğrafçılıkla ilgilenen arkadaşların acımasız eleştirilerini bekliyorum. Bu arada dün hayatımın en gıcık günlerinden birini yaşadım, bu yazıyı şu an mışıl mışıl uyuyan sevgilimin bilgisayarından giriyorum 'bakınız'.



7 yorum:

Sezin dedi ki...

Güzel bir kompozisyon olmuş kedi. Ama ışık ayarlarını bilerek mi yaptın bilmiyorum, sanki biraz sahne ışığı gibi bir havası var böyle üstten ve alttan başka başka gibi, işte o ışık ayarlarına biraz takıldım. Domuzun ve kitabın bulunduğu kısım dikkat çekilmesi en çok gereken kısım olmakla birlikte oraya az ışık gelmiş. Tahminimce bu senin pek elinde olmadı =) Ben de uzman değilim ama öyle gözüme çarptı. Hani kitap az daha yukarda kalsa daha güzel oalcakmış gibi. Ama büyük bir kusurda değil. =)

Bu arada bu tarz düzenlemeler için, benim gibi adobeyle de bir yakınlığın yoksa, PhotoScape i öneririm sana. Orada her şeyini düzeltirsin. Kolay da hem.

Hoşçakal.

siluet dedi ki...

Bence domuzcuk olaya kıcını dönseydi daha hoş bi kompozisyon olurdu die düşünüverdim ama ;)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Bence fotoğraf harika.Demek Amerikan servisi buna deniyormuş,ilk defa gördüm:)))

gaykedi dedi ki...

sezin
aslında ışık oldukça düzdü resimin ışık ayarlarını kurcalayarak o sonucu aldım.

___________________

siluet
kıçımı yeyin der gib yani :p

___________________

çiklet
katlanmış yarım gazete boyutunda temizlemesi, yıkaması kolay ürünlerden yapılan, masa üstüne hekesin önüne konulan zımbırtı işte :D

7.oda dedi ki...

fotoğrafta sadece ironik fikrin güzel :)
kötü olanları saymayayım :)

gaykedi dedi ki...

7.oda
say lütfenn :))

sendtoemre dedi ki...

güzel bi kare olmuş ;)