19 Temmuz 2009





Evren ve İnsan !


Newton üç yüzyıl önce kendini; "Henüz keşfedilmemiş gerçeklerle dolu bir okyanusun kıyısında oyun oynayan bir çocuğa" benzetmiş, bence durumumuz o kumsaldaki bir deniz yıldızı ya da bir kum tanesinin üzerindeki bakteri kadar bile küçük olabilir sanki.

Evrende kimbilir öylesine gelişmiş, belki ölümsüzlüğü bulmuş canlılar (melek, cin, tanrı, uzaylı) olmalı ki, bizim 70-80 sene olan ömrümüz onlara bir kaç gün yaşayan bir sineğin ömrü kadar komik gelmeli.

'Şu resim' beni bu düşüncelere itti bir an.



3 yorum:

yanikkoza dedi ki...

resim çok beğendim evim olursa birgün tek basıma bu resimlerden asmayı çok isterim bizim ailede herşey kısıtlı olduğu için resim duvara asmakta yasaktı yasaklarda büyüyen gay çocuk ....koza

gaykedi dedi ki...

koza
nakharla geçen sene benim odanın tavanına yüzlerce minik karanlıkta parlayan fosforlu yıldız yapıştırmıştık, sevgilinle evinin duvarını istediğin gibi süsleyeceğin günler dilerim sana.

yanikkoza dedi ki...

evet biliyorum o yıldızları küçükken kendi öldürdüm yapalım diye tabi yine izin çıkmadı...
inşallah kedi valla kendi evim ve sevgilim olsun inşallah paramda çok olur evide zara home veya vakko dan döşeriz inşallah ...
tabi bunlar hepsi hayal yani ..ben imkansız aşklar için yaratılmışım herşeyim imkansız ....,
ufff bu dünya hep kötü hep kötü....ağlamak istiyorum hemide çokkk...koza