11 Temmuz 2009






Cumartesi Şeysi !


Arkadaşlar "Cumartesi Neşesi" köşesi artık olmayacak, ama merak etmeyin, zaten artık haftada bir değil, her gün bir kaç saat aralıklarla 5-10 matrak şey giriyorum, blogumda aşağıda sağda gördüğünüz 'mavi küçük logoyu' hergün tıklamayı unutmayın derim.

Evet hemen bir tweet & feed atalım bile; "Basura da çok iyi geldiği söylenen, agresif (pasif?) denyo eşcinselleri bile rahatlatmayı başaran GAY bisikleti " ahan da işte 'burada'. #

Yukarıda resimde, bisikleti deneyen ve çok memnun kalan bir bisikletçi görüyorsunuz.



4 yorum:

yanikkoza dedi ki...

senin aldığın kararlar ve yöntemler çok takdir ediyorum şunu da gerçektende samimiyim iyiki blğomu kapatmışım seni bloğunu okumak daha hoş umarım daha iyi sonuçlara ulaşırsın sevgilermle koza....
Nakhar'a selam....

gaykedi dedi ki...

koza
blogunu kapattın bari 'ff'e gel yaw.

sendtoemre dedi ki...

ben spor olarak iki günde bir falan bisiklet sürüyorum uzun süredir. bazen 20km, bazen 100km.

arada bu yöntemi de deniyeyim :P çakıl dolu yollarda çok eğlenceli olabilir :P :D

gaykedi dedi ki...

emre
bende yıllarca bisiklet sürdüm, kaç senedir elimi sürmesemde ama senin kadar değil tabi, ben en fazla sanırım bir çıkışta 50 km falan yapıyordum, çakıl taşı vibrasyon etkisi yapacaktır ama km süresine dikkat etmek lazım motoru dağıtmamak için tabi :))