14 Temmuz 2009






Çokcinsel !


Seksoloji bilimini kurucusu sayılan biyolog Alfred Kinsey'in meşhur bir cinsel çeşitlilik tablosu var ve buna göre, gerçek eşcinsel ve heteroseksüeller dünyada sandığımızdan daha azlar, doğa biseksüalite ve cinsel çeşitlilik üzerine kurulu. Ben bile sanırım kendimi 5 ile 5,5 arasında konumlandırabilirim. Çoğu 'gay'den daha erkeksi ve seksi bulduğum, onlarla yatmayı merak ettiğim oldukça güzel
lezbiyen arkadaşlarım, sarhoşken öpüştüğüm kız arkadaşlarım çok olmuştur.



0 - Sadece heteroseksüel.

1 - Ağırlıklı olarak heteroseksüel, sadece tesadüfen eşcinsel ilişkilere girebilen.

2 - Daha fazla raslantısal eşcinsel ilişkilere girebilen heteroseksüel.

3 - Eşit oranlarda heteroseksüel ve eşcinsel, biseksüel.

4 - Eşcinsel ama şans eseri heteroseksüel ilişkilere girebilen homoseksüel.

5 - Daha ağırlıklı olarak eşcinsel, sadece tesadüfen heteroseksüel.

6 - Sadece homoseksüel.



27 yorum:

Coach Bear dedi ki...

5

*ĞĂŶŶŐŔ* dedi ki...

çok karışık bir şey anlamadım..

TATLI DILLIM GULER YUZLUM dedi ki...

ya benim gibi sadece şişman sevip birine bile dokunamayana ne deniyor litaratürde kedicim. hııı

gaykedi dedi ki...

coach
bende 5 ile 5,5 arasında karasız kalmıştım :))

___________________

gay-yor
sen 5 veya 6 olmalısın :)

___________________

tatlı d.
"sevici" diyeceğim ama onun anlamı başkaydı değil mi? :D

wakan tanka dedi ki...

3 olmalıyım...

TATLI DILLIM GULER YUZLUM dedi ki...

hımm. kararımı verdim.

hiç bir kategori beni tam olarak tanımlar mı bilemem ve benim tanımlanmaya ihtiyacım var mı, buna gerek?

sanırım ben kendimim :)

sendtoemre dedi ki...

ben de çok güzel bi kızla öpüşmüştüm hafif çakırkeyfken. bi çok erkeğin ağızlarının suları akarak arzulayacağı bi kızdı hem de :)

ama hiç bi şey hissetmemiştim. sanırım iflah olmaz bi gayim ben :D

Junior dedi ki...

Ben kendimitanıdığım kadarıyla 3 3,5 aralığına yerleştirdim. Ama Kinsey ' e katılıyorum. Benim gözlemdeliğim İsanların çoğu biseksüel. Her insanda o potansiyel var aslında.

gaykedi dedi ki...

sadece bir adet tanımlanamayan şişman sever dışında oh herkes bisex. maşallah, yok mu safkan &100 homo, lez. ve hetero yahu :)

Goddess Artemis dedi ki...

Bendeniz "number zero" oluyorum Kinsey'nin sıralamasına göre. %100 safkan heteroseksüel geldi hanıııımmmm! ;-p

siluet dedi ki...

5,3333... (5 tam bir bölü üç) - bu arada hani şu uzayıp giden sayılar vardır ya sonsuza gider de örneğimizdeki gibi ne 4 e varır ne 3 de durur gibi. hastayım onlara ya kendi çıkmazımın açılımı gibiler :)

Adsız dedi ki...

sanırım ben de 3üm :D

gaykedi dedi ki...

goddess
sıfırdan sonra virgül olmadığına emin misin hı? 0,01'de mi olamas :)

7.oda dedi ki...

ben de sıfır aldım kendime :)

gaykedi dedi ki...

7. oda
aa sıfır almak çok ayıp, boş kağıt vermek gibi :))

00833 dedi ki...

5 diyorum kendime.

NoNeLeSS dedi ki...

Ben de 0'ım sanırsamkine...

Zaten şu son zamanlarda aldığım +4 kilo ile iyice 0'a benzedim...

Millet yazın zayıflar, ben de aleme inat edercesine, kilo alırım...

Pof...

gaykedi dedi ki...

noneless
bende yazın kilo alanlardanım suçlusu sanırım bol şekerli meyveler ve dondurma.

NoNeLeSS dedi ki...

Sevgili Gaykedi,

Meyvelerin ve dondurmanın da mutlaka hatası var ama ahh ahh benim bu üşengeç ruhum her gün sporu erteliyor ama ne yazık ki kilolar beni hiç ertelemiyor, keşke bünyeme koşarak gelen kilolar kadar aşık olsaydı sevgilim de:)

Adsız dedi ki...

tanıdığım bütün gayler bisexual galiba hepsi kızlarla çıkmış nasıl gaysiniz anlamadım ben

gaykedi dedi ki...

adsız
çoğu gay özellikle ergenlikte kendini inkar etmeye çalışır ve kızlarla çıkmayı dener, ama inkar ne fayda.

386326 dedi ki...

2 veya 3 diyebilirim kendime. Ama üzülüyorum "straight" olmayan herkese. Neden, kendine benzemeyen, kendi gibi olmayan herkese ve her şeye aşırı bir tahammülsüzlük var. Sadece cinsel tarafından değil her yönden.

God bless you! :)

gaykedi dedi ki...

386326
farklı olan şeylerden pek hoşlanmıyoruz genelde bu çoğumuz için geçerli.

Claire De Lune dedi ki...

ben 3'üm :)

istanbul beni yorar dedi ki...

3 ve 4 arasındayım. bu tablo gerçek. insan zevkleri o kadar çeşitlidir ki. daha da maddeler konabilir bu listeye yaw :)

hermiyas dedi ki...

sadece kadınlardan hoşlanıyoruM; artı lezbiyen kadınlardan da hoşlanıyorum, ondan da ötesi lezbiyen çiftlerden bile hoşlanabilirim :) hiç problem değil... direk abaza mantığı oldu :)))

gaykedi dedi ki...

hermiyas
böyle bir fıkra vardı, bir abaza bir kıza feci musallat olunca kız "ben seviciyim" demiş, o da sevici ne demek diye sorup "kadınlardan hoşalanan kadın" oldğunu öğrenince ben de seviciyim demiş... sende sevicisin, sevici sevicii :))