04 Haziran 2009







Kendi Savaşımız !


"Biz televizyon izleyerek, milyoner, sinema tanrısı, rock yıldızı olacağımıza inanarak büyüdük ama olmayacağız. Hepimiz heba oluyoruz.

Bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş. Reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz. Nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz. Bizler tarihin ortanca çocuklarıyız.

Bir amacımız yok; ne büyük savaş ne de büyük bir buhran yaşadık. Bizim savaşımız ruhani savaş. Ve bunalımımız kendi hayatlarımız."


Chuck Palahniuk



12 yorum:

OpethMania dedi ki...

ne diycem film mi roman mi?
roman mı film mi..?

kişisel depresyon anları dedi ki...

bende Palahniuk alıntısı yapmıştım bu denk geldi :)
süper bir adam bu... :)

Vladimir dedi ki...

Globalleşmenin iliklerimize kadar işlediğinin bizi kıskıvrak yakaladıklarının resmidir. Ha oradakile ha buradakiler hepsinin derdi içinde...

gaykedi dedi ki...

opeth
her ikisi de nasıl :p

__________________

k. depresyon
tam senin tarzın, max. bunalım :))

_________________

vladimir
ilik, hücre, anüs v.s hiç bir şey kalmadı, kaybeden yığınlar heryerde aynı.

RoguE dedi ki...

düşünmüştüm bi an sistemin kölesi haline mi geliyoruz diye. belki de

pek,i bununla yaşamayı mı öğreneceğiz yoksa yeni bir şeyler mi başlayacak.. hiç bilemiyorum açıkçası.

gaykedi dedi ki...

rogue
öğrenmek yok, direnmek var.

thesaurus dedi ki...

filmdeki favori repliğimdi bu.. bizler tarihin ortanca çocuklarıyız.. poetik olduğu kadar da epic bir ifade..

gaykedi dedi ki...

thesaurus
ortanca kelimesine ne çok anlamlar yüklenebilir.

Okan Yüksel dedi ki...

Gaykedi'yi nasıl tanımlayacağıma karar verdim, bu yazıyı okuyunca. Bu blog, tam anlamıyla bir düşünce bahçesi, bereketli bir düşünce bahçesi.. Meyvelerinden yararlanmak lazım..

gaykedi dedi ki...

okan
beni utandırıyorsun, bu arada "bloggum" halen kapalı yazıklar olsun yaa :(( kimin kapattırdığından haberin var mı?

Adsız dedi ki...

bunu bi arkadaşın blogunda da görmüştüm sanki ya

gaykedi dedi ki...

ben wiki'de gördüm.