09 Haziran 2009






İbo & Marquez !


Bir gün Onat Kutlar ve Ali Özgentürk konuşmak istiyoruz dediler. Pera Palas'ta buluştuk. Onat dedi ki, ‘‘Milliyet Sanat'ta Marquez üzerine yazıyorsun. Ama ondan sonra oturuyorsun İbrahim Tatlıses'i anlatıyorsun. Ne lüzumu var?'' Ben de ona ‘‘Bu böyle olacak Onat'' dedim. ‘‘Böyle bir çağa girdik. Ve bu yayılacak''.

Onlara şunu anlatmaya çalışıyordum: Reddetmeyin! Solculuk da bununla uğraşmayı gerektirir. Sizler uğraşmazsanız, başkaları uğraşacak, çok aptalca şeyler yapacaklar ve seviye aşağılara inecek! Nitekim oldu. Magazinin zekice olmayan biçimleri çıktı...

İngiltere'de radyoterapi görüyordum. Bir taraftan da gazeteye yazılarımı yolluyorum. Çok sevdiğim bir İngiliz arkadaşım var dedi ki: Hastalığını yazdın değil mi? Yooo dedim. Bu soruyu yadırgamadım, çünkü biliyorum dünya böyle bir yere gidiyor. Ama benim aklıma bile gelmedi. Eğer ilginç bir şey yoksa neden kanserli yazılar yazayım?


Murat Belge


6 yorum:

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

aaa kanser mi olmuş murat belge :S çok üzüldüm...

Petit M. dedi ki...

''Eğer ilginç bir şey yoksa neden kanserli yazılar yazayım?''


Yaşanmış olanlar örnek gösterilemeycek , öz eleştiri olamayacak ya da farklı olmayacaksa neden insanların gözüne sokulsun ki.

Yazar ekmek bulamıyordur.. iyi niyetli düşündüğümüzde.


Yazdığın konunun bu kısmı çok hoşuma gitti.Ondan buraya değindim.

gaykedi dedi ki...

kaplumbağa
oldukça eski bir yazıdan bu alntılar, sanırım artık atlattı.

______________________

petit
eski nesil "ben" demekten pek hoşlanmıyor, yeni nesil gibi bencil değiller.

Petit M. dedi ki...

o da doğru desem mi diye düşündüm bi an , aman tanrım ben de ''yeni nesil'' im ! :D

NaKHaR dedi ki...

mau :) yazıya blog camiasından bakarsak farklı birşey yoksa hergün kişisel yazı yazmanın, kendini tekrar etmenin ya da çözüm üretemeyecekse başkaları için yazmak, kendini acındırmak için yazmak manasız, ben böyle algıladım daha çok...

:)

gaykedi dedi ki...

petit
istisnalar kaideyi çizmez :))

___________________

sevgilimm
sen ne cin gibi bir eşsin böyle, konunun nerelere kadar gittiğini çok iyi anlamış benim akıllı bıdığım :D