21 Haziran 2009






Devir ve Çiçekler !


Bana çevremdeki gençler, oğlum dahil, sık sık "devir değişiyor" derler. Haklıdırlar. Ne var ki, devir ilk defa değişmiyor. Ben hayatım boyunca, bu devir denen şeyin defalarca değiştiğini gördüm.

Ama çiçekler, kuşlar, kelebekler değişmiyor. Güzelliğin biçimi değişiyor ama özü değişmiyor.

Ben resim yapamam. Beste yapamam. Şiir yazamam ama güzel sözlerle insanların gönlünü alabilir, mutlu anlar yaşatabilirim. Biz eskiler bunları gençlere anlatmakta zorluk çekeriz, onlarda anlamakta zorluk çekerler.


Bu sözler bir kaç sene önce 94 yaşında yitirdiğimiz Vakko firmasının kurucusu, bir İstanbul beyefendisi Vitali Hakko'ya ait, nur içinde yatsın.


4 yorum:

Terapist dedi ki...

Aklıma her zamanki gibi Bitanem geldi :)

gaykedi dedi ki...

terapist
çiçek resmini görünce mi geldi, sen aşıksın arkadaş :)

sendtoemre dedi ki...

tatlı adammış...

gaykedi dedi ki...

emre
babalar gününde anmak lazım böyle tatlı ve babacan adamları :))