30 Haziran 2009






Denklem !


Erdoğan geçen gün, ülkemizin "600 yıldır Avrupa genel denkleminin bir parçası olduğundan, Avrupa'nın 6. dünyanın 17. büyük ekonomisi" olduğumuzdan bahsetmiş Belçika Le Soir gazetesine.

Ama Avrupa birliği ülkeleri içinde kadınlarını en fazla ezen, yobazı, ırkçısı, abazası en fazla, en cahil ve eğitimsiz, doğayı koruması, şehirleşmesi ve gelir dağılımı en bozuk, insan hakları + hayvan hakları en sabıkalı ülke olduğumuzu söylemeyi unutmuş.

Ayrıca asla söylemeyeceği bir şey daha var; Avrupanın en homofobik ülkesi olduğumuz ve Fransa ile İsviçre'den bile önce kadınlara seçme-seçilme hakkını veren Atatürk'ün bugün sağ olsa eşcinsellere evlenme hakkını bile vereceği.



11 yorum:

mermaid dedi ki...

aynen öyle:)

yanikkoza dedi ki...

aman yaşımız 27 oldu Şaban nın dediği gibi bu saattten sonra gelen paranın ança içine delir demişti.. bende diyorum en güzel çağlarım da bir cüzzamlı gibi acı cekerek eğitiime aşka sex ve arkadaslığa dostlağa doymadan mal gibi bir yaşamın ardından..söylesene ne çıkar aman onun oğlu asekerden çürük alsın gemi alsın amerikada sefa sürsün bizde burda hak etmediğimiz alt sınıfta geberek...bunların en iyisini it kovalasın.....
paylasım için sağol kedi epey konuşamda boş ver aman.....
sevgilerimle koza..

Beyaz Çiklet dedi ki...

Aslında ne zamandır takip ediyorum,eşcinsel değilim ama ne bileyim,insanlar eşit doğuyorlarsa bu ayrımcılığın adı ne bunu anlayamıyorum.Başka insanlar niye başkaları hakkında konuşur ve onların özel hayatlarını yargılarlar bunu da anlayamıyorum.Daha anlayamadığım bir çok şey var.Gaykedi;blogundan öğrendiğim kadarıyla bu Eski Yunan'a hatta bizim Osmanlı Tarihimize kadar dayanıyor.Zaten küçük bir araştırma bunu gösteriyor bile.Çok Müslüman geçinen toplumumuz neden Allah'ın yarattığı kullara kötü gözle bakabiliyor işte bunu da anlamıyorum.Blogger'a yazdığımdan ve sizleri okuduğumdan beri ne kadar çok şey öğrendim sizlerden.Sadece bilgi akıl ve kalp;işte insanlar bununla değerlendirilse Türk toplumu müthiş bir gelişmişlik seviyesine yükselebilirdi.İnsanlar asla cinsel tercihlerine göre yargılanmamalı.Ben her zaman bu dünyanın öteki yüzünü de yani öteki tarafını da düşünerek yaşıyorum.Kırılan kalbin tamiri asla mümkün değil.O yüzden herkes kendi hayatına baksın.Kim kiminle sevgili olursa severse sevsin.Kimse de buna karışmasın.Hipnotize olmak boşuna...

Off döktüm vallahi içimi:)

TATLI DILLIM GULER YUZLUM dedi ki...

masallarla büyümüşüz...

gaykedi dedi ki...

koza
öyle bir konuşmuşsun ki duyan da 57 oldun zannedecek, daha kız oğlan kızsın yahu :)

________________

çiklet
teşekkürler, bu ülkede senin gibi hümanist gençler görmek beni çok mutlu ediyor, geleceğe umutla bakmamı sağlıyor...

"eşcinsellik = insanlık tarihi" demek. kadın haklarının önce bir insan hakları sorunu olması gibi, eşcinsel hakları en önce bir insan hakları sorunu.

bütün insanlar, din, dil, ırk, cinsiyet gözetmeksizin eşittir diyen insan hakları evrensel beyannamesini bazı islam ülkeleri kabül etmiyorlar neden biliyor musun? çünkü onlara göre müslüman olanla-olmayan, kadınla-erkek eşit olamaz, eşcinseller insan bile olamaz :(

кα¢αкgαу dedi ki...

atatürk yaşasaydı şu olurdu bu olurdu kervanına gaykedi de katılmıştır, hoş gelmiştir=)

Adsız dedi ki...

Oha yani her sheye Atatourkunuzu (Tanrıturk ya da nese) katiyorsunuz- siz de bunu ilk defa gordu ben.Kendin diyor geri ulkeyiz biz Turkije hem de sen yapıyor milletchilik.Ben Boshnakım, Sırbija'da %2 yiz biz ama sizin cektirdiginiz acılar burda bize Hristiyan Srblar chektirmiyor.

Fashizmaya karshı chıkarken bile fashizma yani.Turkijenin alması gerekn yol chok daha.Yenipazarlı (NoviPazar) HARIS

herackles dedi ki...

Avrupa derken herhalde AB ulkelerinin tamamini kastetmiyorsun?

gaykedi dedi ki...

kaçak
kaçak
fikirleri bir parça, başbakanlarımızda, cumhurbaşkanımızda ve mecliste yaşasa yeter.

___________________

haris
okuduğunu anladığına emin misin? ben mi milliyetçilik yapıyorum, yoksa kendi milletime bir eleştiride mi bulunuyorum?

___________________

herackles
tabi ki, ama ortalamasını düşünmek bile yeterli üzülmek için.

La Santa Roja dedi ki...

Ben de bu "Hiçbir şeye Atatürk'ü karıştırmamalıyız"cılığı anlamıyorum. Elbette Atatürk sağ olsa diye başlayan cümleler kuracağız, bu hayalperestliğimizden değil olması gerekene duyduğumuz arzu yüzündendir.
Bizden adam olmaz Kedi.

gaykedi dedi ki...

la santa
ne güzel ifade etmişsin "olması gerekene duyduğumuz arzu yüzündendir" diyerek.