06 Haziran 2009







Cumartesi Neşesi !


Münir Özkul ve Adile Naşit'in, turşu suyu limonla mı daha iyi olur yoksa sirkeyle mi? kavgası gibi, aptal bir kavgayı anlatan bir fıkra size. Komiseri de kafanızda Hulusi Kentmen olarak canlandırıverin tam olsun;

İki fahişe, "Penisin uzun ama ince olanı mı, yoksa kalın ama kısası mı daha makbüldür?" diye tartışıp, birbirlerinin kaşını gözünü yararak karakola düşerler.

Komiser kavganın nedenini öğrenince, "Ceza olarak sabaha kadar nezarathane de tutun bu manyakları" diyerek evine gider. Evde karısına bu ilginç kavgadan bahsedince, eşi bu abuk tartışma konusunda ona bir akıl verir.









Komiser ertesi gün karakola geldiğinde, kadınları ağız alınmayacak küfürlerle, halen sik tartışması yaparken bulunca, "Salın şunları gözüm görmesin" der ve fahişelere dönerek seslenir;

- Ne incesi, ne kalını, mühim olan içinde fazla kalanı!

Oruspular şaşırmış bir vaziyette karakoldan dışarı çıkarken, bir tanesi komisere yaklaşır;

- Efendim ben tam 10 senelik oruspuyum bunu bilmiyordum, rica etsem hangi büyük oruspudan öğrendiğinizi sorabilir miyim?



13 yorum:

cesetizleri dedi ki...

ooohoooo.. sesli olarak çıktı ağzımdan valla :D tutamadım kendimi. süper olmuş :)

pandora99 dedi ki...

uuuuuuuu :)

♦Bi Bokum♦ dedi ki...

şu konuya biraz değinelim. oruspu mu orospu mu oruzbu mu orosbu mu. bu kelimeyi değişik yazanlar var. ama sanırsam orospu

Bugra dedi ki...

Hahaha! Kedi çok eğlendim sabah sabah :)

Süpersin yine, te$ekkür ederim:)

principessa dedi ki...

hahahahahahaahhaahah
süpermiş ya ,bayıldım ben buna
bende bu tarz bişe biliyorum ama bende kalsın:D

Recep Vatansever dedi ki...

en kocaman orospu karısıymış adamın he? :D

gaykedi dedi ki...

arkadaşlar ben olsam "çükün hem kalını, hemi de uzunu makbüldür" der, en büyük orospu ben olurdum :))

___________________

bi bokum
'p' sesi ne kadar güçlü vurgulanırsa oros'puuuu' o kadar büyyük bir fahişe oluyor :))

____________________

principessa
aa anlat ama içinde kalmasın, şurada biz bizeyiz yanbancı yok ayol :p

____________________

recep
orospu çocuğu lafını duymuştum da, orospu kocası olayını pek duymamıştım doğrusu :))

principessa dedi ki...

anlat mı diyorsun kedi :D
ok o zaman benden günah gitti..aslında bu konuyla ilgili bir fıkra değilde bana onu çağrıştırdı nedense okuyunca,başlıyorum :D
şimdi 4 tane rahibe var. bunlar günah çıkarmtmaya kiliseye gidiyorlar.
birinci rahibe içeri girip diyorki "ben biriyle öpüştüm sayın rahip" ,bunu duyan rahip git bi agızını yıka geçer diyor.ikinci rahibe içeri giriyor, oda ; ben de sadece tuttum diyor. rahip te git bir elini yıka geçer diyor.tam üçüncü rahibe giriyor içeri,4. rahibenin telaşlı oldugunu gören rahip soruyor hayırdır diyor, 4. de diyor ki
"arkadaş götünü yıkamadan önce bi gargara yapsaydım ?"

:D

gaykedi dedi ki...

principessa
bir farklı versiyonunu biliyordum ben, gargara ve çalkala :)

NaKHaR dedi ki...

arkadaşlar ben olsam "çükün hem kalını, hemi de uzunu makbüldür" der, en büyük orospu ben olurdum :))

BENDE SENİ ÖLDÜRÜRDÜM! :D

kubio dedi ki...

hahaha :D

gaykedi dedi ki...

sevgilim yaa sadece senin orospun olsam? :))

gizlitakipçin dedi ki...

güzel fıkra:)