14 Mayıs 2009






Bulamaç Beyin !


Fethullahçı Zaman gazetesi yazarı Ali Bulaç, Irak ve Afganistan’da toplu katliamları eşcinsel askerlerin yaptığını, eşcinsellerin katliam yapmaktan, adam öldürmekten özel bir zevk aldıklarını iddia etmiş, doğrusu Altan kardeşlerin can ciğer kuzu sarması kankasının bu davranışı beni çok şaşırtmadı.

Dinciler saçma sapan dini hikayelere, şeyhlerinin akıl almaz kerametlerine inandıklarından olsa gerek, zaten oldum olası abuk sabuk komplo teorilerine de pek bayılırlar. Size daha önce Zaman gazetesinin, eşcinsellerin İslamın ilk dönemlerinde yakılarak öldürülmesinden mübarek bir olay olarak bahsettiğini 'yazmıştım'. Dincilerin ipiyle kuyuya inen ultra liberal aydınların aklına şaşıyor ve onlara Humeyni'nin aydınlarla işbirliği yapıp İranele geçirdikten sonra hepsini afiyetle kestiğini hatırlatıp, bu bulamaç beyinli için 400 sene önce yazılmış bir şiir ekliyorum;


Fetva verir yalan yulan
Domuz gibi dağı dolan
Sırtına vururum palan
Senin gibi hayvan var mı?


Pir Sultan Abdal


32 yorum:

Vladimir dedi ki...

Pir Sultan Abdal'ı fena halde takdir ediyor, 400 yıl sonra bu kadar yaygın biçimde tasvirlerinin hayat buluyor olması nedeni ile bu hâlka her şey müstehak diyorum. Başka da bir şey demem.

NaKHaR dedi ki...

islam dini en gönlü geniş din derler ama şimdiye kadar ötekileştirmedikleri ve ötekileştirdiklerini katli vaciptir demeye getirmedikleri bir konu ne yazık ki yok be sevgilim... :(

ki Ali Bulaçın hayranı olan bir arkadaşım vardı sen onu biliyorsun :(

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

kedi enfes yazmışsın eline sağlık. Bu liberallere deliriyorum çatlıyorum, en kötüsü sevgilim iflah olmaz bir liberal. Bu yobazlarla işbirliği konusuna "henüz liberalizm oturmadı ondan" diyor deliriyorum. Ama törpülendi biraz, eskisi kadar geniş değil.

Mustafa dedi ki...

aynı haberi bende okudum bugün gazetede ve böylesine geri bir zihniyet nasıl olur diye düşünmeden edemedim. ama gazetenin adı üstünde : "zaman"

gaykedi dedi ki...

vladimir
tanrı bildiği gibi yapsın diyorum bende bu embesilleri ve bunların aklına uyan insan sürülerini.

___________________________

sevgilimmm
ötekileştirme, berileştirme bana homo olmayan, homo arkadaşımızı hatırlattı :p

____________________________

kaplumbağa
liberallere biraz dank etmiş gözüküyor bazı şeyler, çok güvendikleri akp'de onları hep göt ediyor çünkü...

____________________________

mustafa
saman beyinli bir tarikat-cemaat gazetesi işte, birde en entellektüel dinci bunlarsa vay halimize derim.

Muzlu Turta dedi ki...

markette satılıyor mu bu beyin

canım çekti yav

Adsız dedi ki...

Yahudi kökenlilerin İslam'a böyle hakaret etmesi deli saçmasına da şahit olduk.Kendi uyduruk kitaplarında "Bir Yahudinin Yahudi olmayanla yatması, hayvanla yatmasından aşağıdır"ı bilmesek Nakharları ayakta alkışlayacağız.

Türkiye'de şu öğrenilemedi -ki o yüzden Rönesansı bu ülke yaşayamadı-yaşayamaz da- Sorgulanması gerekn din(İslam) değil din arkasına sığınanlar(sorunlu Müslümanlar).

Ayrıca Liberalizme T.C. eşcinsellerinin b.k atması tam anlamıyla intihardır açıkça eşcinselleri savunan tek kesim gerçek sosyalistler (ergenekoncu ve kemalist olmayanlar) ve liberallerdir (Taraf gazetesi).

Ha Zaman liberal midir ? HAYIR Sadece ekonomide liberalizmi savunun, ideolojide "muhafazakârdır". Tıpkı azınlık düşmanı CHP nin sosyal demokratım demesi gibi.

Bir de tüm dünya dinlerinin bu konuya bakışını bilmezmiş gibi ısrarla Yahudiler ve Kemalistler bir araya gelip İslam'a nutuk çekmezler mi tam kara mizah.Bunu yapan "Tanrıya inananlara - GAYKEDİ- sadece teessfüler olsun diyorum.

TuTasTemre (okuldan ötürü bayağı yoktum bi girdim ki gene başlamışsın)

haccecan dedi ki...

kıbrısa gitmesi için pasoport çıkartmamız gerekti. Yaşı tutmuyo diyo, anne babasının imzası olan bir belge istediler... 17 yaşındaydı, yeni 18 yaşına girdi...

Sycorox dedi ki...

ya zaten bunnar ne zaman bişey olsa,bir felaket vs. hemen başlarlar hemen atarlar bak eşcinsellerin yüzünden oldu falan diye,dünyada bir sürü savaş oluyor katliam hepsinin arkasındamı eşcinseller laf ya...ve bu katilamlara kılı kıpırdamayan bünyelerin ve zihniyetlerin zaman geçince böyle abuk subuk şeyleri ortaya atması çok komik...

gaykedi dedi ki...

muzluturta
satıyorlarmış, saman gazetesinin içinde :P

________________________

tutas emre
haksızlık yapıyorsun ve her zamanki gibi çok agresifsin, sevgilim hakaret etmemiş bir eleştiride bulunmuş, + nakhar yahudi kökenli olabilir ama yahudi değil benim gibi o da sadece tanrıya inanıyor o kadar, zaten babası müslüman olduğu için aile karmakarışık olmuş ve asimile olmuşlar...

liberalleri severim, altan kardeşlere de bazen çok kızsam bile daima savunmuş ve önemsemişimdir, ama doğrusu aptal olmayan, dincilere fazla güvenmeyen liberalleri daha çok severim...

atatürkçü ve solcu olduğunu iddia eden denyolardan perinçek dışında eşcinsellere sorunlu yaklaşan son dönemde gözüme kimse çarpmadı, 80'lerde kenan evren cuntası çok uğraşmış eşcinsellerle ama onlarında atatürk adına ve sol korkusuyla yaptığı yanlışlar, dincilere verdikleri tavizler + kürt sorununu yüzlerine gözlerine bulaştırmaları ortada zaten...

yazımda zaman gazetesinden bir yazarın eşcinsellerin yakılarak öldürülmesinden mübarek bir olay olarak bahsetmesinden söz ediyorum, eğer linke tıklarsan biraz daha detay var ve o yazara ilhan selçuk'un sert tepki verdiğini öğrenebilirsin.

bu arada ali bulaç, zaman gazetesi, nur cemaati ve fetoş dışında herkese giydirmişsin, seni trübünlerde de görmek isteriz, o embesillere diyecek bir sözün yok mu yoksa?

________________________

haccecan
hemen bakıyorum bloguna, tekrar geçmiş olsun...

________________________

sycorox
günah keçisi arıyorlar, sakalları bitli her dinden yobazlara baksınlar önce...

Noni dedi ki...

Fotoyu görünce öğürdüm yazıyı okuyamadım bile bööööğğkkkk :(

bi dost dedi ki...

siz de sevindiniz ali bulaç böyle söyledi diye değil mi? çünkü birilerine laf atmaya fırsat doğdu ne güzel:)

adam bunları gazetede yazmamış, ama "aha bunlar böyle" der gibi zaman yazarı olduğu vurgulanıyor..

sonra konuyla uzaktan yakından alakası olmayan bi insanın adı geçiyor..

sebep?? o gazeteden ve o insandan nefret ediyorsanız edin de, bu nedir yani böyle?

bir de, o yazmıştım diyerek link verdiğiniz yazı mışmış da mişmiş yani, kaç sene önce adını hatırlamadığım biri öyle demişti.. kim ne demişti?? olmayan bi olay hakkında kim ne yazmış pardon ama?

yazık bu kadar yalan-yanlış şeylerle çamur atmaya kalkmanıza..

gaykedi dedi ki...

noni
miden hassas mıdır o kadar yahu :D

_____________________________

bi dost
sevinilecek bir şey değil, üzüldüm, doğrusu ben onu daha efendi birisi zannediyordum. Zaman gazetesinde yazanları kendi gözümle okudum, keza ertesi gün ona kösesinden cevap veren ilhan selçuk'un yazısını da, hafızam beni yanıltmıyorsa yazan kişi zaman gazetesinin eski genel yayın yönetmenlerinden birisiydi, yani kimseden duymuş, mış, miş değilim! birilerini yalan, yalnış yazmakla suçlarken, "yazık" falan derken, lütfen yazdıklarını iyi okuyunuz, bu arada yorum üslubunuzu 'basit' bulduğumu üzülerek belirtiyorum...

gaykedi dedi ki...

tutas emre
eklemeyi unutmuşum nakhar yahudi olsa ne olur ki?

hem sen başka bir dinin kitabına uyduruk dediğinin farkında mısın? birileri kuran'ın, islamın yobaz yorumuna bakıp kuranı kerime uyduruk dese hoşuna gider mi?

NaKHaR dedi ki...

@tutastemre;Köklerim arasında sadece yahudilik yok bu bir,

Babam bir müslüman... bu iki
Bir yahudi başka bir dinden olan kişiyle evlenemez kısmı çok da rağbet gören birşey değil, nasıl islamda bazı şeyler rağbet görmüyorsa...

görünen ile görünmeyen arasında ciddi farklar var ama insan olmalı ki konuşabilesin karşındaki kişiyle...

Her iki dini de az çok ama senden fazla bilen bir insan olarak, kuran-ı yorumlayanların da, sağcı sosyologların da nasıl işine geldikleri gibi yorumladıklarını görüyorum...

yukarıdaki yorumumda da belirttiğim yorumlama biçimleri, madem ki en kapsamlı din kardeşim, kendini ortaya atan kendini bilmezler diyemez ki şu zümre yok edilmelidir... bu zümre katledilmelidir, İslam dini savaşlar dışında müslüman-yahudi ayrımı yapmaksızın insanların birbirini öldürmelerini yasaklamamış mıdır yoksa ben mi okuduklarımı yanlış telaffuz ediyorum...

ben yahudi bir annenin ve müslüman bir babanın çocuğuyum, ama herkesin inancı kendinedir dinlere inanmıyorum, inanana da mani olmuyorum, önüme gelene de bok atmıyorum...

siz müslüman gibiler yüzünden sanırım islam dini bu haldedir, çuvaldızı kendine bir batır bakalım belki duyduğun haz seni kendine getirir...

paratoner dedi ki...

demokrasi,özgürlük diye atıp tutan bu güruh nedense 'cinsel' konularda resmen bilinçaltı patlaması yaşıyor.açıkçası programı izlemedim.reha muhtar-ali bulaç ikilisini kaldırabilecek kadar soğukkanlı değilim.programın tam(ya da en azından bahsedilen bölümün)metnini bulamadım.ama yorumları dinlerken 'demokrasisevici' ali beyin ''insanlar nasıl cinsel tercihlerini belirtmekte özgürse ben de yorum yapmakta özgürüm'' benzeri bir şeyler zırvalamış olduğunu duydum.anlayamıyorum açıkçası; ilkokul çocuklarına özgürlüğün bir başkasının özgürlüğünün başladığı yerde bittiğini öğretip duran(sanırım en basit nokta bu) bu ülkede bundan bile bihaber bir zat nasıl oluyor da entelektüel oluyor.

hala daha liberal kesimimiz nasıl oluyor da bu zihniyetteki insanlarla demokrasi düşleri kurabiliyor...türkiye'deki liberal hareketten umutluyum ben de.fakat öncellikle şu liberal-islamcı teması sona ermeli.

zaman gazetesinin son reklamını hala hatırlıyorsunuzdur: yaftalamadan düşünün!bu kadar samimiler işte.

neyse ben de bu vesileyle de olsa aylardır takip ettiğim bloguna ilk yorumumu yazmış oldum :)

Adsız dedi ki...

Ayy ayy çok rencide oldum Naxar.Beni Musevi olup olmadığın irdelemez ama İslam'a bu kadar ateşlice ve salt saldırı amacıyla saldırman nedense dinsel etnisiteni hatırıma düşürüyor.Dinleri bendne iyi biliyormuşsun "KİM BİLİR ?" ölçek yok ki aşikâr olsun.

Gaykedi bak sana gerçek bir solcu ve liberal gazeteden Zaman yazarı çok bilmiş Bulmaç mı Bulaç mı neyse onu eleştiren ve son günnlerde homofobik cereyanlara kızan bir haber.
http://www.taraf.com.tr/haber/33801.htm

Liberalizmi bir daha anla.Zaman, Star gibi ekonomik liberal ideolojik muhafazakârlardan değil.

TuTastemre

Adsız dedi ki...

ben ilahiyat üçüncü sınıfta okuyorum. blogunla tanışalı cok olmadı. yazılarını ilgiyle okuyorum. bizim kesime(!) ara ara etmedik laf bırakmıyorsun ama malesef bu konuda seni haksız bul(a)mıyorum .. cevremde bulamaç beyinli o kadar çok insan var ki.herkes farklı olanı yadırgamak için yemin vermiş gibi.
Ama eşcinselliği seninde dediğin gibi tanrının kimi insanlara egitimleri-gelişimleri için koyduğu biraz zor bir ders olarak gören bir cok insan da var bizim kesimde(!).. yani cok da karamsar olmayın dincilerin yobazların eşcinseller hakkındaki düşünceleri için :)) HABİBE..

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

tutas emre;

yorumun o kadar iğrenç, o kadar hoşgörü yoksunu ve yanlıki, kalkıp bir de utanmadan Tanrıya inananlara teessüf ediyorsun. Söylediğin gibi kendin gerçek müslüman olsaydın böylesine açık bir şekilde antisemitizm yapmazdın.

Farzet ki Nakhar tamamen yahudi ve inançlarına bağlı. Sen kalkıp yahudiliğe fütursuzca saldırmayı kendine hak görürken, gaykedinin o ikiyüzlü muhafazakar gazetenin homofobi yapışını eleştirmesine ne yüzle karşı çıkıyorsun anlamıyorum.

Ali Bulaç eşcinsellere alçakça katil damgası vururken susan vicdanın, onun tam tersi zihniyetteki bir gazete "bütün müslümanlar sübyancı" veya "bütün türbanlılar kötü yolda" dese aynı şekilde susar mıydı bilmiyorum.

O bahsettiğin dinde rönenans anca senin gibi dar kalıplı müslümanlar hoşgörüyü öğrendiği zaman gerçekleşecek.
Bilmem açıklayıcı oldu mu?

gaykedi dedi ki...

paratoner
hoşgeldin, birgün gazetesi ne güzel yazmış; "islami liberal maske, söz cinselliğe geldiğinde sertçe parçalanıveriyor. Eşcinsellik ve cinsel tercihler, liberal İslami görüşün aşamayacağı bir engel teşkil ediveriyor. Takke düşüveriyor ve kel görünüyor."

_________________________

tutas
senin gibi eşcinsel ama atatürkü sevmeyen bir müslümanın ağzından zaman gazetesi, nur cemaati ve fetoş hakkında eleştilerini halen merakla beklemekteyim.

_________________________

habibe
çevremde gördüğüm müslümanlar ikiye ayrılıyor müslümanlığı sevdirenler ve insanı dinden tiksindirenler, sen etrafında eminim benden daha fazla görüyorsundur bunları, gönül ehli gerçek müslüman o kadar az varki :(

______________________

kaplumbağa
tutas emre benim hayatımda gördüğüm en ilginç ve agresif eşcinsel & müslüman olduğunu söyleyen kişi :p

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

eşcinsel mi hahahaha vallahi hiç beklemiyordum gözlerimden yaş geldi gülerken.. bu senin kendini helal sanan domuz muhabbetinden sanırım hahah

Adsız dedi ki...

Bilmem ne yapan kablumbağa bir antisemitizm ortada yok.İslama bu kadar düşmanca ve dışlayıcı şekilde saldırıp da "yanlış yoldaki müslümanlara babam da müslüman" diyerek akıl hocalığı yapmanın anormalliğine değiniyorum.

Mesela Naxar'ın blogunda birgün olsun Yahudiliğin yanlış tarafları (öyle ya muhakkak vardır) tenkit ettiğini görmedim, okumadım.Ali Bulaç'a susan bir vicdanım yok uygun üslupla e-posta olarak belirttim zaten öyle blog aralarında da geçinmedim.Rahat ol !!!

Agresifliğe gelince Norveçteyim diye bu yarı dönemde nete çok az takıldım hele blogspotlara.Ama girmemişim ki aman Ya Rabbi yok yok ortada.Atatürke bu denli ilahçasına bağlanırken, inandığınız dini değerleri bu kadar acımasızca hor görmenin tuhaflığını kavrayamıyorum.

Fethullah Gülen'in yanlış bulduğum tarafları (akp yalakalığı, dina damı kimliğindeyken siyasete müdahil olması v.s.) var ama doğru bulduğum tarafları da var (Kürt sorununda yapıcı yaklaşımları gibi)

Neyse "aman bana ne" demek istiyorum ama duramıyorum.Bu Ata'yı sevmek de "modernliğin ve vatanperverliğin ölçütü oldu gitti vesselam :)

gaykedi dedi ki...

kaplumbağa
+ şeriat severdir tutaş emre, gayliğin günah değil, bisex olmanın günah ollduğunu, lut kavmininde bisex olduğunu iddia etmişliği bile varddır diyeyim de gerisini sen anla artık :p

___________________________

tutaş emre
haksızlık yapıyorsun, nakhar eleştirmiş ama hakaret etmemiş, ayrıca pek dinsel ve siyasi şeyler zaten yazmıyor ki o kendi blogunda?

Adsız dedi ki...

Ne haliniz varsa görün ya. Jakoben kemalistler sizin gibi olmayana illa bir kulp bulacaksınız.Artık bloguna bile girmem.Şeriatın anlamını da öğren.

Şimdi T.C. demokratik olduğunu iddia ediyor çıkıp da İran spikeri "Sn. seyirciler şu kendi geçmişinin düşmanı -LAİK- ve -DEMOKRATİK, SOSYAL HUKUK DEVLETİ- olan Türkiyeden bir haber: D.bakır b.başkanı Bayramınız kutlu olsun afişini Kürtçe neşrettirdi diye 6 ay hapis aldı" dese şimdi laikliğin v.s. ne günahı var ? Sorun demokrasiyi anlamayan ama ona çocuğuymuşçasına sahip çıkan ideolojide.(kemalist-cumhuriyetçi-ergenekoncu)

Şeriat işi de öyle.Ama anlayacak akıl nerde.Neyse bu kuzey Avrupa ülkelerinde hiç böyle şeyler yok.Ateistler cami yapılması için aralarında para toplayıp destek protestosu düzenliyor benim ezik ülkemde dincileri eleştirmek adında her türlü iftira İslama atılıyor.Gaye: Fetoşçuluğa karşı çıkmazmış... pöh pöh

Neyse size iyi rüyalar...

NaKHaR dedi ki...

@tutasemre;

benim bloğumda bir gün olsun müslümanları aşağılayıcı yazılar yazmadığıma göre, yahudileri yüceltici birşeyler de yazmadım,

bu benim elimde olmayan bir kimlik, annem ve babamı seçemediğim gibi onların hangi dine mensup olduklarını da seçemedim...

kendince kıçını yırtıyorsun benim üstümden, gaykedi'ye diş geçiremedim belki sevgilisine diyorsun içinden anladığım kadarıyla, dediğim gibi çuvaldızı bir batır kendine duyduğun haz emin ol seni rahatlatacaktır...

düzenli bir sex hayatı olmayan kadınları bilir misin? Kendini becerecek birilerini bulduklarnda melek olurlar...

seni şu an onlara benzetiyorum, rencide olman için değil, gerçekten böyle düşündüğüm için yazıyorum bunları...

Hitap ettiği kişinin adını bile doğru yazmaktan aciz insanlarla muhatab olmam,

hazır yaz da geldi, şimdi git kumda oyna!

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

nakhar son noktayı koydu. Emre'nin dinden öte güzel bir sekse ihtiyacı var. Belki orgazmdan sonra biraz rahatlar, sinir atar, bilinçaltındaki homofobiyi yener. Hazır taş iskandinavlarda varken :D

gaykedi dedi ki...

emre
jakoben kemalist olmadığımı, onları defalarca eleştirdiğimi biliyorsun, bu arada o çok methettiğin kuzey avrupa ülkeleri şeriatla yönetilmiyor ve şeriat = demokrasi değil.

Adsız dedi ki...

Naxar mı Nahar mı neysen artık, gaykedi'yi ben düşman olarak görmedim.Hobilerim arasında onu ne edip eyleyim de alt olsun kaygısı da yok.Zaten onunla olan münakaşalarımda ne kendisi ne de ben böyle 5 yaşındaki kızlar gibi evcilik oynamadık ama sen bana kumla oyna diyorsun (ikinci deyişin kelime haznen sınırlı kitap oku !)

Benzettiğin kadınlar yanlış adres çünkü erkek arkadaşım var şükür sorunum yok şimdilik öyle bu konuda yanlış kapıyı sürtmüş bulunmaktasın.

NEYSE NE HÂLİN VARSA GÖR.Gaykedinin üslubundan ötürü yazılarını hep okurum ama artık okumakla yetinicem çünkü yorum yapınca işler karışıyor.SIKILDIM SON YORUM BU.

Adsız dedi ki...

http://www.taraf.com.tr/makale/5545.htm

Buna da bak bugüne ait

NaKHaR dedi ki...

Aferin sana... uslu dur, sahibini ıssıran köpeği uyuturlarmış... :)

Rodmank dedi ki...

yorumları okuyamadım 30 tane olunca ;) ama perşembe günü Ntvdeki "yazı işlerini" izledim Mirgün Cabas çok güzel yanıt verdi bu konuyla alakalı.Adam bir kez daha hayran oldum valla ;)

sendtoemre dedi ki...

bu akılsız insanlar komple teorilerine bayılırlar evet.

çünkü hep eziktirler hep kaybedendirler hep kötülenenlerdir onlar. çünkü bunlar kendileri hiç kötü şeyler yapmaz, başlarına ne kötü şey geliyorsa hep "dış mihrapların" oyunlarıdır. o yüzden hep ezilme psikolojisi içerisindedirler.

birisi bi hikayei bi komplo teorisi anlatsa hemen inanırlar, bi de bu inandıkları şeyleri gerçek sanıp da milleti de inandırmaya çalışırlar.

örümcek kafalı zihinleri anca bu kokuşmuşluklarla meşgul olabilir.