26 Mayıs 2009






Bana Ne?


[... Pek çok eşcinsel arkadaşım var. Yaşamları, ne sevgimde, ne saygımda bir eksikliğe yol açmıyor.. Ama o kadar. O yaşamları benden uzakta.. Uzakta olduğu sürece de, "Bana ne?."

Kim ne derse desin, yanı başımda iki erkeğin cilveleşmesi, öpüşmesi, sevişmesi beni fena halde irkiltiyor. Bu yüzden ben onların özel yaşamına girmiyorum, onların da özel yaşamları ile benim dünyamda yer almalarına fırsat vermiyorum. Barış içinde bir arada yaşıyoruz, hepsi o kadar.. Rus kültürü içinde erkeklerin, bizim yanaktan öpmemiz gibi cinsellik taşımayan dudaktan öpüşmelerini de yadırgarım, gerçek bu.. Kusursa kusur.. Ama böyleyim işte...]


Bu satırlar Hıncal Uluç'a ait, yalnız unuttuğu bir şey var ki ister düzcinsel olsun, ister eşcinsel, bir çift eğer kendini biliyorsa zaten başkalarının yanında hal ve hareketlerinin seviyesine dikkat edecektir.



14 yorum:

yanikkoza dedi ki...

Ben de senin cümlelerine katılıyorum yani şu cümlelere

''ister düzcinsel olsun, ister eşcinsel, bir çift eğer kendini biliyorsa zaten başkalarının yanında hal ve hareketlerinin seviyesine dikkat edecektir.''

Birşeylerin farkında olup onun adabına göre tavır sergilemekten daha güzel şey olabilirmiii..

sevgilerimle yanıkkoza...

sünter dedi ki...

benide sokakta bir birlerine küfür eden yumruk yumruga giren erkekler tiksindiriyor.Onun disinda herhangi bir cift elele sevgi dolu yürüyorsa
hic bir sekilde rahatsiz olmuyorum.
Seninde dedigin gibi kendini bilen insan zaten özelini özel yasar.

beytooo dedi ki...

çok haklısın zaten bi insan yapması ve yapmaması gerekenleri bilir...

gaykedi dedi ki...

koza
olgun erkekler çok beyefendi ve ağzına layık oluyorlarmış, hıncal hariç :))

_____________________

sünter
bir blog arkadaşımız yazmıştı, erkeklerin elele gezmesi yadırganıyor, o erkeklerin silah taşıması yadırganmıyor bu ülkede diye.

____________________

beyto
ince ince yasemince gibi, ince ince bir homofobi var hıncal'ın yazdıklarında değil mi?

La Santa Roja dedi ki...

beni bile rahatsız eden şey heteroseksüel olsun, eşcinsel olsun bi çiftin uluorta yatak odalarında gibi davranması. El ele tutuşmak, sarılmak, ufak öpücükler, küçük temaslar değil bahsettiğim şey. Baksan ayıp, bakmasan kendini kısıtlayacaksın sağ tarafta kuyu var soldan geç diye, garip bir durum işte. Hıncal Uluç'un bunu sadece eşcinsel çiftlere maletmiş olması da gizli değil açık açık bir homofobi göstergesidir bence.

beytooo dedi ki...

:) :)haklısın şeker

cesetizleri dedi ki...

pardon da heterolar el ele gezip cilveleşince yadırgamıyor bu adam belli ki.. kıçımla gülüyorum.
neden yadırgamıyor onları çünkü zevk alıyor.
ne enteresan.. aslında saygıdan değil zevk almaktan ibaret diğerlerini yadırgamaması bence. acımasız mıyım, sanmam.

gaykedi dedi ki...

la santa
kesinlikle bir tahammülsüzlükte ayrım var ki bende gerçekten hangi cinsten olursa olsun belli bir sıırı aşanlardan rahatsız olurum.

_____________________

beytoo
biri bana şeker mi dedi :D

_____________________

ces
tam bir hedonist ve narsist bu adam yaa :))

Plesenta dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum.
Yatak odamızı sokaklara taşımamalıyız..

cerenimo dedi ki...

yaa dayanamıycam soyluycem offfffff offf bende bu dertten muzdaribim ev arkadasım erkek arkadasıyla her dk her sanıye sevıscekmıs gıbı gezıyo yapısık ıkız gıbıler kızın dudagı cocuga yapısık gezıyo Cekındıgımdende soyleyemıyorum artık kafayı yeme sınırına geldım ben sureklı kendımı kotu hıssedıyorum onların yanında yaa ciddi birsey konusurken bıle yanımda bunu yapıyolar nasıl davranacagımı bılmeıyorum oyle bır konuya parmak basmıssınkı kedı tam benlık yaa:(((

penguins and coyotes dedi ki...

2 erkegin cilvelestigi opustugu ortamlar olsa olsa gay barlar, gay veya gay friendly mekanlar veya ozel yasam alani diyebilecegimiz evlerdir herhalde.
Turkiye de birakin gayleri heteroseksuellerin bile elele tututsmasi hos karsilanmazken(ozellikle resmi olarak evli olmayanlarin) bu nasil bir beyanattir allah askina, Hincal in yazisi pozitif bir goruntu cizerken iceriden cok bariz homofobik on kabulleri barindiriyor, bana karismadiklari surece diyor, baris icinde yasiyoruz diyor, rus kulturunden ornek veriyor, ama tabiki erkek gay lerden bahsediyor, lezbiyenler icin ayni seyleri dusunmedigini cikariyoruz bundan, benden uzakta yasasinlar diyor, gece gay kiyafetlerini giyip cilginca birbirlerini open ve beceren gayler geliyor gozlerimizin onune, izin vermiyoruz tabi ki bizim normal yasamlarimiza girmelerine,steril edebiyat muhabbetlerine devam ediyoruz,Hincali ve tayfasini sevmiyoruz.

sendtoemre dedi ki...

e yani. doğal aslında görmek istememesi. bende mesela bi kızla bi erkeğin öpüşmesine pek tahammül edemiyor. cidden. hiç hoş bi sahne değil.

hıncal ii yapmış. kabul etmiyor belki ama saygı duymasını biliyor eşcinselliğe.

penguins and coyotes dedi ki...

Basliga takilip kalmak gibi olacak ama soylemeden gecemiyecegim,
Gercekten cok garipsiyorum su sokakta opusen cift gormek istemeyenlere, yatak odasini sokaga tasimamaliyiz,hos sahneler degil bunlar diyenlere, bende mi bir gariplik var yoksa bu argumanlar cidden cok mu kara,
Ben sokakta kufurlesen, birbirine laf atan,satasan, olduren gormek yerine opusen gormek istiyorum arkadasim,restoranda, kafede,markette heryerde opussun istiyorum insanlar, kendi yalnizligi kabariyor diye, kendi sevgisizligi suratina carpiyor diye bencil olmamali insanlar, babaannelerinden bu tip fikirler yerine yemek tarifleri miras edinmeli ve insanlar sevisince degil savasinca seslerini yukseltmeliler sanki.

Adsız dedi ki...

iyide Hıncal ''eşcinsel'' nedir ki şimdi bu yazdığı herkes biliyor hiç hıncalın son 10 senedir kız arkadaşıı/bayan arkadaşı olduğunu duydunuz mu? duyamazsınız.

kıskanç bir eşcinsel çünkü kimse onun pörsümüş vücudunu istemiyor.