29 Nisan 2009





Zen Bahçesinde
Fuhuş Skandalı !



Bugünkü yazım 3. sayfa Zürriyet tadında olacak, daha önce 'şurada' resimlerini yayınladığım balıklarım sık sık dünya değiştirip moralimi bozunca, akvaryumumu dağıtıp onun yerine minik Zen Bahçesi benzeri bir şey oluşturdum ki bu bahçe beni çok eğlendireceğe benziyor,

'Şekil A'da gördüğünüz gibi bu bahçede koli bile var, Taksim parkı mübarek. Eh gay bir kedinin Japon Bahçesi'nde mescit olacak, 'ayı'larım da namaz kılacak değildi ya değil mi?



18 yorum:

NaKHaR dedi ki...

çok terbiyesiz bi kedisin sen :)

zoitsa dedi ki...

kutup ayısının arkasındaki boz ayı süper olmuş:)

Bugra dedi ki...

:))

Guzel olmu$ gerçekten.. Ozellikle, kar$ıda duran ta$ ho$uma gitti..

Tebrikler ve Mutlu gunler..

feanor dedi ki...

kediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii evin ne kadar güzelmiş!!!!!

bayıldım ben de istiyorum :'(

hahaha bear kolisi iyiymiş :D ben de action man ile gargoyle'a böyle şeyler yaptırıyordum :D

gaykedi dedi ki...

sevgilimm
"senin" terbiyesiz kedinim amaaa :P

_____________________

zoitsa
bir de iki ayaklı ayılar var, üstelik eşcinselde olabiliyorlar :))

bknz; www.icimdekiayi.com

____________________

bugra
önünde tütsü yakmak ve dilek dilemek ister misin? :D

_____________________

feanor
istanbul gibi bir şehirde bahçeli evde yaşamak bir şans, bu arada senin oyuncaklarda az değilmiş hani :))

Bugra dedi ki...

Hmm, once dileyecek bir$ey bulduktan sonra neden olmasın :))

Adsız dedi ki...

umarım kısırlaştırmıssındır ayıları :D

Adsız dedi ki...

Ay, bittim, bittim! Bayildim! Cok guzel olmus. :o)

www.elifsavas.com/blog

İçimdeki Ayı dedi ki...

Hani ayıcıklar alınsın da öyle konulsun gibi tasarlanmışlar :) Eğer olurda bahçeden de sıkılınırsa ayıcıklara talibim efem bilesiniz :P

Esther dedi ki...

kedi ya bu zen bahçesi olayı nedir?? feng şui tarzı bişi mi?

gaykedi dedi ki...

kaplumbağa
küfürlü yorumları silerken senin yorumuda uçurdum :(( bu arada tahmininde "çok batıya gitmişsin, daha doğuya gelmelisin"

_______________________

bugra
töbe, töbe! günah, günah, dinden çıkmayasın :p

_______________________

adsız
kısır falan değiller bomba, zımba gibiler :D

________________________

elif
koli mi, minyatür bahçem mi :))

________________________

i. ayı
bir ayıya verilecek en iyi hediyelerden birisi sanırım :))

________________________

esther
pek feng shui ile alkası yok sanırım, daha çok stres atma uğraşı ve meditasyon amaçlı bir şey, bonsai gibi insanlığa armağan bir japon güzelliği.

http://en.wikipedia.org/wiki/Zen_garden

e.d. dedi ki...

süper bi fikir. balıklardan kesinlikle çok daha keyifli bi şey olsa gerek.

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

ahah canın saolsun, bende kaç kere sizinkileri uçurmuştum, intikamın olsun :) Bu arada gerçekten küfürler çok arttı, geçende bir embesil hacklemekle tehtid ediyordu adsız bir yorumda :S Sen deneyimlisin, yapabilirler mi?

gaykedi dedi ki...

e.d
koli kesen 'ayı'ler kesinlikle embesil balıklardan daha eğlenceli :))

__________________________

kaplumbağa
intikamımı aldım, bende uçurabiliyormuşum demek ki yorumları :P

benim blogu bir kere hacklediler zor kurtardık, outlook türü mail programı kullanma, güzel bir antivirüs ve güvenlik programı kur, iternette bir sürü ücrestsiz versiyonunu bulabilirsin bu programların... ha bir de işletim sisteminin son çıkan bütün yamalarını, service packlerini kurmayı ihmal etme ve mümkünse yasal windows kullan, aslında en iyisi kullanabiliyorsan ubuntu ya da pardus kur.

Bugra dedi ki...

Kediciiim, kesinlikle ubuntu'yu tavsiye ediyorum..

Bu arada s.y toslumbaga.. Kesinlikle yapabilirler.. Alabilecegin onlemleri kedi gayet açık bir $ekilde yazmı$, eklemek istediğim tek bir nokta var.. Herhangi bir IP changer programı kullanman, faydasını goreceksin eminim..

gaykedi dedi ki...

bugra
ıp changer sen hangi programı kullanıyorsun? bu arada "kaplumbağa" söylemeyi unutmuşum, internet explorer 6 falan sakın kullanma hatasına düşme aman, ya 7 hatta 8 kullan ama aslında en yisi, mozilla firefox, opera ya da safari v.s kullan.

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

kedi ve buğra, ikinizede tşkler. Firefox'a bende yeni geçtim. Diğer önerilerinizide not aldım, bu işlerden anlayan birini bulunca hallettiririm. Anlamadığım şey bu mallara kimse zorla oku demiyorki, bu ne tahammülsüzlük..

gaykedi dedi ki...

kaplumbağa
o malları var yaa işte o malları tanrı bildiği gibi yapsın :D