14 Nisan 2009






Şaibe !


[... Dindarlık iddiasında olan insanların parayı nereden kazandıklarına dikkat etmeleri lazım, ama yetmez nereye harcadıklarına da dikkat etmeleri lazım.

Büyük İslam düşünürü Gazali diyor ki; ” Toplumun önünde bulunan insanlar ilim adamları, siyasetçiler onların hayatlarına dikkat etmeleri lazım, ne kimsenin şaibeyle bakacağı kadar lüks ve sefahat içinde yaşayacaklar ne de kimsenin hakir göreceği, yoksulluk zaruret içerisinde yaşayacaklar”...]


Saadet Partisi genel başkanı Numan Kurtulmuş bu sözlerle, sanırım
Ak Parti'ye ve onunla birlikte iyice azan İslami Sosyete'ye bir şeyler dokundurtmak istiyor.
Yalnız bence unuttuğu bir şey var, ülkemiz ilk Erbakan zamanında tanışmamış mıydı Versace marka Türban ile?



15 yorum:

yanikkoza dedi ki...

gazaliyi defalarca okuyan olarak bu sözleri çok taktir ediyorum ...
numan da numan haa :)))burda da ben bir şaibe yapayım .....
sevgilerimle...

Xenophilius dedi ki...

Dinime küfreden müslüman olsa,saadetinde ne olduğunu görüyoruz...Siyasete giripte temiz kalabilen biri varmı bide üstüne dindar bir ülkede...

NaKHaR dedi ki...

sevgilim... numan kurtulmuş'u ben Doç. Dr. Nihat Hatipoğlu'na benzetiyorum biraz :) yoksa çok mu şehla bakıyorum... :))

ayrıca erbakan siyasete döneceğini açıklarken recai kutan yine el pençe divan duruyordu özellikle numan'a da baktım bi düşmana bakar gibi bakıyordu erbaka'a :)

OpethMania dedi ki...

kesinlikle çok haklısın...bir eleştiride bulunabilme hakkını öncelikle kendimizi sonuna kadar sorgulayabilmişsek elde edebileciğimizi düşünüyorum...

Al'ish dedi ki...

Söz Konusu İnanç Ve desinler için İnanç adlı ikilemde bir sürrealite mevcut. - bir karmaşa söz konusu kendini inkar eden söylev ve ve inkar ettiği söylee uymayan eylem mevcut. Çok derin bir konu ama ne yazık ki bizler sadece babamızın dediğiyle yaşıyoruz (Henüz ortaokuldayken İncili Okuyordum sanki çok zararlıymış gibi bilmem nerelere sakladığımı ben bilirim. Ama incil bana Müslümanlığımı unutturmadı aksine daha keskin bakış açısıyla görmeme olanak sağladı.) Konu üzerine yorumları merak ediyorum

gaykedi dedi ki...

koza
"numan da numan haa" demene çok güldüm, seni keyifli görmek güzel :))

____________________

xenop
bir iki açıklama daha ekledim bu posta, tekrar bir oku :p

_____________________

sevgilimm
şehlam benim, tv haftada toplasan en fazla 1 saat izleyen birisi olarak yorum yok diyorum ve kocaman öpüyorum seni :))

_____________________

opeth
versace çarşaf üretsin erbakan ve haspaları için :p

_____________________

al'ish
yasaklar sadece insanları kışkırtmaktan başka işe yaramıyor, eğer incil'i çok rahat okuyabilseydin belki de okumaya üşenirdin :))

_____________________

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

kedi ya nası sinirleniyor insan bi bilsen, bide mercedeslerden inmiyolar mı kara çarşaf-siyah gözlük ikilisiyle.. tahammül edemiyorum sermayenin bu el değiştirmesine.

blue tie dedi ki...

Ne demişler "Hocanın söylediğini yap ,Gittiği yoldan gitme ."
Ama bence bunları dinlemekte hata.

Xenophilius dedi ki...

Ayrıca bunların dindarlıkları filanda yok dindar insan laik insandır...Benim tanıdıklarım laik dindarlar,yani yapması gerekenlerle dini ayrı tutabilen insanlar...Annem örneği var mesela...Dindar ama bi o kadarda laik ve özgürlükçü bir insan...Bunların yaptıkları pespaye amigoluktan başka bir şey değil...Cahil halkı kandırıp kendi çıkarlarını,rantlarını sağlamak amaçları...

nurunsepeti dedi ki...

"emmim dayım, hepsinden aldım payım" der büyüklerimiz. Dini sömürenlerin başı yaşı dolayısı ile hapisten yırttı, ama yaşına başına bakmadan yasağı kalkar kalkmaz kendini İran'a attı. Gücü kuvveti yerinde demek ihtiyarın. Sırbistan paralarını naptı acaba, ev hapsinde yemiştir artık. Nasıl geçiyor boğazlarından şaşıyorum. Al birini vur ötekine. Yatacak yerleri yok valla. Ahhh canım toprak bunları da kabul edecek, işte o zaman bir işe yarayacaklar. Hani gübre vazifesi, demek istedim

gaykedi dedi ki...

Kaplumbağa
şu türkan saylan'a yapılanlar tüy dikti şakirtlere olan gıcıklığıma :(

_______________________

blue tie
kulaklarımızı gözlerimizi tıkamalyız çünkü dinci sermaye medyaya çok önem vermeye başladı artık.

________________________

xenop
laik=dinsiz demek onlara göre, sadece kimisi buu açık açık söylüyor kimisi kıvırtarak söylüyor, bence de gerçek dindarlık ancak laiklikle olur :(

________________________

nur
abdullah gül'de o davadan yargıanıyordu ne oldu bilmiyorum sonuç? rezillik yaa :((

7.oda dedi ki...

gördüğünüz gibi insanlarda para var huzur var.. yoksa para var güç var mıydı bu söz :)

gaykedi dedi ki...

7. oda
"para var, güç var, azgınlık var" nasıl? :D

pisikopati dedi ki...

siyaset bir tencere dibi yarıştırma işidir kimse de diğerinden daha temiz değil anlaşılan.

Ben en çok bu ülkeye millete hizmet aşkına gülüyorum ve "laaannn?" diyorum yemeyin bizi.

Kediciğim bu aralar seni okuyamadım bugün işlerim sakin hemen kendimi güncelliyor ve gördüğün gibi de yorum bombardımanına tutuyorum seni

gaykedi dedi ki...

psikopati
siyasetle ilgili kimin söylediğini hatırlamadığım bir güzel söz var, sanırım şöyle bir şeydi; "siyasetin işkembe çorbası gibi bok kokması normaldir, ama fazla da bok kokmaması gerekir" :))