02 Nisan 2009






Lo Musto !


Seçimler, Güneydoğu, Pkk, Dtp, Akp derken aklıma düşen Gürbüz Çapan'dan dinlediğim öylesine bir fıkra;


"Diyarbakır'da bıçkının teki, vilayetin önünde parkta yatacak. Yer yok. Işıklandırılmış, havuz başı da olan Mustafa Kemal heykelinin dibine uzanır. Ceketini yorgan yapar, bıçağını da göğsünde tutar. Uyandığında bakar ki, ceket, bıçak yok. Heykele döner;

- Lo Musto Kemal sana güvendik, eteğine sığındık. Nerdesin loo. Beni soydular haberin bile olmadı. Uyiyemisen loo?



4 yorum:

La Santa Roja dedi ki...

Herşeyde "Devlet bize yardım etsin" diyenlerdenmiş o da :)

yanikkoza dedi ki...

valla inan çok güldüm süper yaaa...

dipnot:mail kutuna bak....

sevgi dolu byyyyyy.....

gaykedi dedi ki...

la santa
böyle bir de fıkra olacaktı, öbür taraftan bu dünyaya dönmeye çalışanlar ile ilgili :p

_______________________

koza
ohoo cvp bile yazdım..

Hilal Karaaydın dedi ki...

Süper bir fıkra. :D Acaip güldüm gece gece.

Ben Mr.Food, taşındım, artık kendi sitemdeyim.

Beklerim. :)