15 Nisan 2009






Kırk !


Tanrı tarafından insan kılığına sokularak yeryüzüne indirilen bir melek olduğundan şüphelendiğim 'anneannemin' geçtiğimiz pazar günü kırk mevlidi yapıldı. Biz de haftasonu sevgilimle mezarını ziyarete gittik.

Genç bir kızken güzelliği dillere destan bu mavi gözlü kadına sevdiği bir kır çiceği götürdüm ve Nakhar üzecek kadar çok ağladım mezarda.

Bekle beni anneanneciğim, Voltaire'nin dediği gibi; "Dostlarımı severek, düşmanlarımdan nefret 'etmeyerek' boş inançtan tiksinerek öleceğim" ve bir gün ben de yanına geleceğim.



15 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Ah canım, kıyamam ben sana... Ama ağlama artık, ağlamak hem bir parça bencillikten [sevdiğimizi bir daha göremeyeceğimiz için] hem de çözüm değil, ne acı ki! Ölüm Allah'ın emri, ayrılık olmasaydı... >:-(

NaKHaR dedi ki...

Ah be anneannecik cok uzdun kedimi, dayanamadim onu boyle gormeye, bekle bizi olur mu babamla birlikte, dostlarimi sevdim hep, dusmanlarimi da sevmeyi ogrendigimde kedimle orda olacagiz...

Tanrinin kucaginda iyice dinlen Biz gelene kadar...

Yorgun yuzlu kadin...

7.oda dedi ki...

en huzurlu uykusu olsun annenenin ..

yanikkoza dedi ki...

üzüldüm ....ALLAH gecinden versin daha seni şuan olmayan sevgilemle seni tanıştırmadan bir yere gidemezsin sakın beni ve benim gibi seni sevenleri bırakıp gidemzsin.....:)))
anneannenin için tekrar toprağı bol olsun diyorum.....
sevgilerimle koza...

gaykedi dedi ki...

goddess
bazen ağlıyorum be tanrıçam, insan ister istemez çok duygulanıyor, özellikle onu anarken, ondan bahsederken.

_____________________

sevgilimmm
dayanamaz benim canım benim ağlamama hiç :D

______________________

7. odabir gün hepimiz beraber uyuyacağız, kimbilir....

______________________

koza
beyaz atlı & beyaz saçlı prensinle tanışmadan, senin mürüvvetini görmeden ölürsem zaten gözüm açık giderim :))

Adsız dedi ki...

Mekanları cennet olsun..
Anneanneler hep melek oluyor sanırım :)
Ben çocukken pazartesi günleri anneannemin yolu gözlerdim :) Pamuk tenli pamuk saçlı O babayiğit kadın;koynuna ceviz koyar, sırtına yükünü yüklenir köyden yürüme gelirdi şehre.Küçük ellerimi koynuna sokar "ne getirdin bana?" diye atlardım üstüne :)
Hüzünlenip anmak,özlemek bunlarda güzel..İşte o zaman sevdiğimizi insan olduğumuzu daha çok anlıyoruz..
Çok seviyorum melek Anneanneleri,Ruhları Şad Olsun..

Hera..

sufi dedi ki...

Duygusal güzel ve ince ruhlu anneannenin güzel torunundan da bu beklenir zaten.Sevgilerimizle.

Xenophilius dedi ki...

Ölüm dünyayı geçmekten başka bir şey değildir,tıpkı dostların denizleri geçtiği gibibirbirlerinde yaşarlar hala.Çünkü hep varolmalıdır,her daim her yerde varolanın içinde sevenler ve yaşayanlar.Bu ilahi aynada birbirlerini yüz yüze görürler;
hem serbest, hem lekesizdir sohbetleri.
Dost kucağıdır bu; öldükleri söylense bile dostlukları ve cemiyetleri, esasında daima korur varlığını, ölümsüzdür çünkü.
william penn||
KeDi bir gün hepimiz sevdiklerimize kavuşacağız,ama unutma onlar zaten bizim kalplerimizde yaşıyorlar...

кα¢αкgαу dedi ki...

"'Çoğu zaman' tüm ölümler erken ölüm oluyor ama eminim anneannen ince mizahi diliyle Tanrıya şöyle demiştir: Üstü Gaykedime kalsın..."

e.d. dedi ki...

üzüldüm durumuna kedicik. başın tekrar tekrar sağolsun demekten başka elimden bi şey gelmiyor :(

Adsız dedi ki...

sevgili kedi bir babaanne sevdalisi olarak,üzüntünü icimde hissettim. Aglama diyemem ki.Aglamani istedigim den degil sadece rahatlaman icin. Benim babaannem 18 yil önce ayrildi bizden.Cok özledim.Onun icin acini anliyorum dedim.
Sevgiyle kal
Sünter

Dilek Isabelle dedi ki...

Gaycim Allah nur icinde yatirsin, bütün ölulerimizi! :-( Acini anliyorum...

Ama bak, senin yine yaninda sevgilin var, haha benim yanimda kim var - hahaha :p

gaykedi dedi ki...

hera
unutulmaz türk filmi repliklerinden birisidir "senin annen bir melekti yavrum" :))

____________________

sufi
her zaman ki gibi çok naziksin gene :p

____________________

xenop
felesefe ölümü öğrenmek demekmiş, öğrenmek zorundayız bunu.

_____________________

kaçak
85 yaşındaydı pek "üstü" kalmamıştı sanırım :D

_____________________

e.d
sağolasın.

_____________________

sünter
benim babaannem ile aramda ki bağ anneannemden bile özledi o öleli 5 sene oluyor :((

_____________________

dilek
a a, bir kedin bile mi yok yahu :))

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

kedi ya insanın içine oturuyor, benimkininde yılı geliyor :((

gaykedi dedi ki...

kaplumbağa
yıllarda geçse unutulmuyorlar, babam halen anneannesiyle ilgili anılarını anlatır durur.