01 Nisan 2009







Erkekler & Kadınlar !


Amerikalı lezbiyen komedyen ve müzisyen Lynn Lavner, kadınlar için cinsel uyarılmayı arttıran bir çok mekanik gereç olduğunu, bunların içinde en etkili aletin, erkeğin sahip olduğu son model bir Mercedes otomobil olduğunu iddia etmiş.

Ama Sharon Stone'nun erkekler hakkında fikirleri bence hepsinden ilginç, çünkü bu sert ablamız, kadınların yalandan orgazm olabileceğini, ancak erkeklerin 'bütün bir ilişkiyi' baştan sona yalandan yaşayabileceğini söylemiş.



7 yorum:

Adsız dedi ki...

IQ su yüksek ve güzel bir bayandan (Sharon Stone) beklenilen sözler, doğru teşhis..

Hera..

pRncfRn dedi ki...

Doğru söylemiş! :)

Bir de fotoğrafa bayıldım ya, aman Allah'ım harika bir kare!

e.d. dedi ki...

vaay.. Sharon Stone'un yaklaşımını beğendim :)

dikkatli olmak lazım erkekler konusunda cidden....

gaykedi dedi ki...

hera
erkeğin bir "kuku" için yapmayacağı şey yok yani :p

________________________

prncfrn
ben şahsen bir erkek dudağını tercih ederdim fotoda ama bu denk geldi :)

________________________

e.d
erkekler, pardon gayler bile "erkeklerden" korkuyor :D

sinem dedi ki...

ben bisey merak ettim,sanane dersen de anlarim ama merak
ettim iste!
hic bi kadinla beraber oldunuz mu?yani,seks yapdiniz mi?

gaykedi dedi ki...

sinem
bunu yapmam için, önce benim kadınlardan seksüel anlamda hoşanıyor olmam geremez mi sizce?

sinem dedi ki...

özür dilerim sanirim sacma bi soruydu.
yine de bi cevap yazmissiniz tesekkurler.