11 Nisan 2009






Cumartesi Neşesi !


Önemli bir şirkete hatırlı tanıdıklar sokarak işe girmeye çalışan, kendini beğenmiş, okumuş ama adam olamamış sik kafalı bir gençle iş görüşmesi yapan insan kaynakları müdürü sormuş;


- Marketing düşünür müsünüz?

- Daha iyi bir pozisyon yok mu?

- Peki, satış sorumlusu olur musunuz?

- Daha nitelikli bir görev istesem?

- Finans işleriyle ilgilenseniz?

- Hayatta yapamam, daha iyi bir şey mutlaka olmalı!

- Size içinde hem seyahat hem seks olan bir şey önerelim o zaman.

- Hah! bende aynen böyle bir şey arıyorum, nedir o?

- Siktir git!..


10 yorum:

hematofobik wampir dedi ki...

5 dk sonra sınava gidicem fazla çalışamadığım için canım sıkkındı ama c.tesi neşesi keyfimi yerine getirdi çok hoş yaa:)

delikanlı dedi ki...

S.. kafalı bir genç:) Bu fıkranın kadın versiyonunu kafamda calandıramıyorum:D

böcük dedi ki...

müdür işte adam boru değil ya :Pp

Al'ish dedi ki...

Şimdi tam bu saatte pek te ilgisi olmayan bir yazının altına bu yorumumu yazıyorum Sean Penn'e o şuursuz mimklerine ilk i am sam de hayran kalmıştım ikinci kez beni kendisine hayran bıraktı içimdeki o derin o garip sorularla şehrin sınırlarına dokuna dokuna ilerledim hemen şimdi bu kadar sıcakken yazmalıyım dedim hem de tam buraya yazmalıyım! yaklaşık 3 aydır yazılarını takip ediyorum cinsel eğilimim hemcinsime yönelik değil ama kimlik babında hani saklamamak gibi hisler herkesin varlığı gibi farklı olmayan farklılarında aramızda olma hali bu karmaşıklıkları sana yazdığım için kızma ama insan olarak içine gülen o umut o adı neyse o na saygı duyuyorum....

Milk izledim a buzdolabında kalmış acı ama bir o kadar çekici bir film....

Şimdiden iyi pazarlar....
Sonsuz bir gece beni bekler odam - gözlerimin orada asılmasını bekleyen tavan....

gaykedi dedi ki...

wampir
umarım keyifinin bir parça yerine gelmesi sınavda sana şans ve motivasyon getirmiştir :p

________________________

delikanlı
"am kafalı kaltak" nasıl dişi versiyonu olarak? :))

_________________________

böcül
"müdür" müdür müdür?... tamam kabül kötü espri :p

_________________________

alish

çok teşekkürler, filmin gerçek bir olaydan uyarlandığını bilmek daha da etkiliyor insanı değil mi?

herackles dedi ki...

hay kurban, guldurdun beni! :-)

gaykedi dedi ki...

herackles
aman tanrım kimleri görüyorum :D

Arzu Pınar dedi ki...

bizim ülkede o müdürü barındırıyolar mı acep?

gaykedi dedi ki...

arzu
hele devlet sektöründeyse işi çok zor valla.

Rodmank dedi ki...

güzelmiş ;)