12 Nisan 2009







Çaktır(ma)ma!


Eski postlarımdan birine yorum yapan bir gay arkadaşımız bizlere şu soruyu soruyor arkadaşlar;

"Her eşcinsel hayatının bir döneminde mutlaka kendini gizlemek zorunda kalmıştır. Bu yazıyı okuyan herhangi bir arkadaş belki sen Gaykedi bana bir tavsiye verebilirsiniz... Hemcinslerim gelip 'oğlum karıya gidelim ya' dediği zaman aptal gibi kalıyorum. Yani tek riskim o an anlaşılması, başka bir şekilde mümkün degil kimse anlayamaz. Demem o ki bana biraz akıl verseniz arkadaşlar."

Evet hadi bakalım, pipili ve pipisiz kızlar, çalıştıralım sakısıyı ve bu arkadaşa tavsiyelerde bulunalım biraz, işte benim bu konuda verebileceğim bir kaç tavsiye;








- Asla bu sorulardan rahatsız olduğunuzu hissettirmeyin, insanlar eğer bir insan huylanırsa daha çok üzerine giderler, şaka yaparlar ve kızdırırlar.

- "Karıyı mı mikiyorsunuz, paranızı mı" diyerek, parayla satın alınan seksten nefret ettiğinizi, bunun size çok itici geldiğini söyleyebilirsiniz.

- Konuyu fırlamalığa vermek en iyi çözüm olabilir, "ısmarlarsan giderim" gibi ya da çıktığınız bir kız olduğunu bakirelik takıntısı yüzünden tam seks yapamasan bile, onunla "sadece öpüşmeyi, bir parça sevişmeyi bile" bir orospuyla seks yapmaya tercih edeceğini söylemek mesela.

Keşke böyle yalanlara gerek kalmasa, bu ülkede eşcinsel insanlar saklanarak yaşamasa diyerek son bir tavsiye de Nakhar'dan gelsin; "Verilebilecek en kestirme cevap, 'yol geçen hanında işim olmaz, olunca bir tane, o da sadece benimle olacak abi' diyebilirsin."



14 yorum:

delikanlı dedi ki...

Genelev ı-ıh,kız arkadaş hı-hı

-Neden kız arkadaşın yok delikanlı?

-Çünkü bi kız arkadaş arayışında değilim
-Çünkü ihtiyacım yok
-Sıradaki soru sevdiğim cinsel pozisyonlar olmayacak umarım
veya
-İnsanlar neden böyle bir soru soran anlam veremiyorum

yaşanmıştır:)

Al'ish dedi ki...

Bir eşcinsel olmamama rağmen benimde karıya gitme gibi bir olayım hiç olmadı....

Sebeplerim :
1 - Sağlık : sağlık konusunda ciddi manada sorunlar yaşabilirim diye ki arkadaşta bir arkadaşımın sağlığı fena halde bozulmuştu diye söyleyebilir.
2- kadına saygı belki : tavsiyeyi isteyen arkadaşımızın yaşı itibariyle böyle bir sosyal ve felsefi bir mesaj vermesi olabilir.
3- aynı zamanda gerçekten para yı verip karıya gitmek bütün karşı cinsi anlamsız gibi kılıyor.
4- uzar gider.. :)

Xenophilius dedi ki...

Ben hıv pozitifimX)En kestirme yolX)X)

fakeangel dedi ki...

bence de en mantiklisi, bir manitasi oldugunu soyleyip, isin icinden siyrilmak. abi hatun duyarsa feci kizar diyebilir.

sufi dedi ki...

"Ismarlarsan giderim "biraz risk içeriyor ama, Nakharın tavsiyesi muhteşemdi.

Adsız dedi ki...

Biraz itici geldi konu bana sanki. Karıya gitmek ne iğrenç bir şeydir yahu. Soru işareti bile koymam, o derece iğrenç. Şimdi kalkıp tıntın ahlak mecmuası yapmayaycağım burayı; ama aklıma gelen bir iki şey karalayabilirim.

Şöyle ki:

Ahlakçı bir insan kesilsin. Karı gibi kelimelerden rahatsız olsun, onlar kutsaldır falan desin.

Sevgilime kıymamam desin. Onu elin fahişeleriyle aldatmam ben diyip erkeklikle süsleyebilir olayı mesela.

Sonra hastalık kapmayı bahane edebilir. Sonuçta bir çok kişi geliyor oraya.

Ailemde hoş karşılanmaz, biri görürse falan denebilir. Süslenir bu birazcık, aman çenelerinden kurtulamam, hastalıklı falan derler, hemen evlendirirler desin mesela.

Ya da kısıtlarlar beni. O akdınalrla yattın, kesin hastalıklısındır sen, evlendirmezler, baskı yaprlar desin.

Ben ilki için beklemek sitiyorum, öyle daha heyecanlı desin. Eşimden de o sadakati beklerim desin falan.

Aklıma bunlar geldi. O zorlayanları da, karıya gitmeyi ortaya atanları da. Neyse cümleyi burada bağlayamadım. Gerçi bunu sorun yapan arkadaş da ayrı bir ilginç. Koysun tavrını sert bir şekilde, gitmesin istemediği yere. Sonuçta erkekler arasında tavır koymak daha şık bir hareket oluyor ya. Daha bir çaktırmaz öyle durumu. Bir de iki kız gördü mü yolda kessin falan arada. Saklayabilir isterse öyle. Bilemiyorum.

Kolay gelsin arkadaşa.

gaykedi dedi ki...

delikanlı
al sana soru; "neden ihtiyacın yok delikanlı?" :))

____________________

al'ish
bulaşıcı hastalıklar artık hiç dert değil, "kuşa-kabin" sağolsun :p

____________________

xenop
bu ülkede hiv+'nın ne demek olduğunu bilmeyen milyonlar olduğuna eminim, bunu dediğin an "o ne demek?" diye bir soruyla karşılaşman olası :D

____________________

fake
bu seferde kzıdan korktuğunu, kılıbık olduğunu da iddia edebbilirler, erkek milletinin kolayını bulmak zordur :P

____________________

sufi
insanların birbirine bir kahve ısmarlamaya bile çekindiği zamanlarda yaşıyoruz, doğrusu ben onların "kuku" ısmarlama ihitmalleri fazla değil diyorum :))

____________________

adsız
evet biraz sert tavır koyabilir ki bu sorudan rahatsız olduğunu belli etmekten, ezilip büzülmekten çok daha iyidir belki.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepiniz sağolun özellikle gaykedi sen sagol anasayfada böyle bir konuya yer verdigin için.
tavsiyelerinizin hepsini aklıma yazdım. zaten önüm universite inşallah şu dershane ortamından kurtuluyorum yaza kadar.
sonrasına dair de pek umudum yok oyunculuğa devam yani...
Şimdi gaykedinin ve diger arkadaşların bana kızdıgını düşünüyorum neden saklıyorsun neden sorun ediyorsun böyle şeyleri diye ama başka çarem yok gerçekten.
tekrar teşekkür ederim hepinize

delikanlı dedi ki...

Çünki Elizabeth:D

gaykedi dedi ki...

adsız gay
bir parça yardımcı olabildiğimize sevindim. merak etme kimseye kızmıyorum saklandığı için, kimse keyfinden saklanmıyor ki.

__________________________

delikanlı
espriyi anlamadım sanırım :))

e.d. dedi ki...

dini burada amacınız doğrultusunda kullanabilirsiniz :)

-olum ne diyorsun ya, günah lan, zina lan... cehenneme yanacaksınız lan...

-tamam ben dindir değilim ama zinanın günahını da göze alamam...

-olum karıları mikicez mikicez, sonra bizim evleneceğimiz kadının bakire olmasını isteyeceğiz. yakışık almaz yaw...

örneklerden de görebileceğimiz üzere dini bu şekilde kullanabiliriz. bakın en azından bi işe yarıyabiliyormuş arada bu din de :D

gaykedi dedi ki...

e.d
bu konuda 'din'den yardım almak fikri süper yahu :D

Adsız dedi ki...

en mantıklısı şudur:

"ben orospuya para vermem"

gaykedi dedi ki...

adsız
kısa öz ve mantıklı :p