03 Mart 2009






Özür !


Kişisel şeyler yazmayı fazla sevmiyorum, ama bugün blogumda bir şey olmamış gibi yazmak yerine size şu ayrılma meselesinden bahsetmek istiyorum;

Film izlerken ve günlük hayatta kolay ağlayan birisiyimdir, ama çokta çabuk gülerim ve neşeli birisi olduğumu söylerler. Kolay kolay sinirlenmem, pek çok şeyi içime atmak gibi bir huyum vardır, ama bunlar bünyemden bir kaç sene sonra şiddetli bir depresyon olarak acı acı çıkar.

Nakhar
ile ayrıldık çünkü ileride çok daha çirkin, kavgalı bir şekilde ayrılabileceğimizi gördüğüm için bitirme kararı aldım.









Devam etseydik ileride muhtemelen iki uygar insan gibi dost kalma seçeneği de olmayacaktı. Geçmiş ilişkilerimin tecrübelerinden bunun yaklaşmakta olduğunu hissettim...

Size ben masumum, mükemmelim demeyeceğim ama şunu söyleyebilirim, çok sevdiğim için 4 sene çıkabildik, ki o da sevdi ve gay dünyasında bu küçük mucize gerçekleşti....

Sizleri de üzdüğüm(üz) için özür dilerim...


19 yorum:

MeRaiL dedi ki...

Cok sasirdim ve uzuldum.:(
Diyecek birsey bulamiyorum, herseyin iyisini dilerim ikiniz icin..
Sevgiler

efsa dedi ki...

Herşeyin hayırlısı, ilişkiniz, kendiniz için en doğru kararı yine siz vereceksiniz, bize saygı göstermek düşer.

çilekli dondurma dedi ki...

belkide artık konyada yaşadığımdan söyleyebileceğim tek şey var.her şeyin hayırlısı olsun kedi.

ben can

7.oda dedi ki...

çok şaşırdım.. çok..
üzüldüm de..
ama biz 3.şahıslar olarak elbetteki söz söyleme hakkında sahip değiliz..
bir karar alınıyorsa -veya alınamıyorsa bile- bunun belirli sebepleri vardır..
ve ikinizin de kendinizce en doğru kararları zamanla oturtacağınıza inanıyorum güveniyorum..
ikinizi de ilişkinizi de sevdiğimden üzülüyorum.. sakin ve doğru kararlar alacağınıza eminim.

Noni dedi ki...

Ahhh inanmıyorum!
Ama ne diyebilirim ki gay veya straight hepimiz yaşıyoruz bu ayrılıkları, sevgi bittiği zaman bunu kabullenmek ve saygıyı yitirmeden güzel şekilde veda etmek gerekiyor.
İkiniz için de hayırlısı olsun canım...

Seda Gulsum dedi ki...

bilemiyorum :(( bu gerçekten beni derinden üzdü dün geceden beri düşünüyorum.. böyle olmamalıydı... belki zaman sizin için ilaç olur.. bu aşılmayacak bir durum olmamalı... :( örnek bir çifttiniz...

pRncfRn dedi ki...

Yok, yok, bu olayı, eşcinsel olmayan adamın anlamaya imkanı yok. Daha önce pek birşey yaşamamış adamın da anlamasının imkanı yok. Mucizeler gerçekleşmişse, devam edebilmesi de bir mucizeyse bu da gerçekleşebilirmiş demek ki?
4 yıl sonra sevgi biter mi? Son zamanlarda daha da berbatlaşan ortamın inadına biter mi?
Kıymayın...
Kimseye de aldırmayın...
Yazık, yapmayın...

Ah bir de, buradaki kem gözlerden uzak tutun kendinizi, hadi sevinmesin kimse...

gaykedi dedi ki...

arkadaşlar normalde yorumlara kısada olsa cvp yazmaya çalıyorum ama çok üzgünüm bu konuda diyebileceğim fazla bir şeyim olmadığı gibi buna halim, mecalim de yok...

thesaurus dedi ki...

hiç beklemezdim ayrılacağınızı. böyle bir karar aldınızsa bir bildiğiniz vardır. çok ama çok üzgünüm..

Adsız dedi ki...

Ben çok şaşırdım, çocuklar. Sizin ilişkiniz bana göre öyle ölçülü, derin geliyordu ki...Sevgili GayKedi, derin bir ölüm acısı yaşadın, bunun hemen üzerine böyle bir karar seni fazlaca hırpalamıyacak mı? Bir dur, bir dur
Adsız Abla

Xenophilius dedi ki...

Sevgi bazen yetmiyor işte.Saygıyı korumak lazım...Olaylara dışardan bakmak iyidir gerçi ama...Hayırlısı olsun ne diyelim...
.

hamit dedi ki...

sevgili GayKedi bir süredir bloğunuzu takp etmekteyim. acıkcası eşcinsellik ve eşcinsel ilşkiler konusunda beni düşünmeye sevk eden önemli etkendir yazılarınız ve paylaşımlarınız. tamamıyla olmasa da bu konularda fikirsiz bir birey olarak tanımlanabilirdim bunun evvelinde. çünkü yakından tanık olmadığım bir insanlık hali idi bu durum..şimdilerde daha saygılı ve insancıl bakıyorum eşcinselliğe.. acık yurekliliğiniz öz güveniniz için ve yaşamım boyunca tasıyacağım bu fikir için teşekkür ederim size.. suanda içersinde bulunduğunuz takatsizlik ve acı halini bende yakın zamanda ilşkisini bitrmiş birisi olarak gayet iyi anlayabiliyorom.bazen acıda osla atılan adımların arkasında durmak bizleri ilerki zamanlarda yaşayabileceğimiz daha büyük üzüntülerden kurtaracaktır.yürek kolay kabullenmiyorda olsa mantığa sığınarak size sabır diliyorum umarım acınız kısa zamanda diner

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

Üzgünüz,ama hayat devam ediyor ve her son yeni bir başlangıç olabilir.Bunu unutma sakın....

Adsız dedi ki...

daha önce ayrıldınız mı bunu hiç bilmiyorum, nakhar'la aranızdaki sorun ne onu da bilmiyorum aldatma mi? ya da hakaret mi?

daha önce bir arkadaş bahsetmiş bir kayıp yasamıştın kısa bir süre içinde. bununda etkisi olduğunu düşünüyorum ben bir gay annesi olarak, ama ikiniz için de hayırlısı olsun diyenleri buradan kınıyorum, ben oğlumun tek eşli yaşaması için farkettiğim ilk günden beri üstünde duruyorum oda bunu uyguluyor.

sizin gibi birbirini gerçekten sevdiği her halinden belli bir çiftin, eğer sorununuz yukarıda belirttiğim gibi bir hata yok ise devam etmesi gerekir. Ufak bir rüzgarla yıkılırsanız, birbirinize ah etmeseniz bile Allah sizi aşk konusunda sabit kılmaz..

birde insan canını sıkan durumu an itibariyle halletmelidir diye düşünüyorum biriktirmek dediğiniz gibi bir bunalıma sürükler sizi, hem sizi hem de sizi seven kişiyi.

konu her ne ise blogda yazmanız da bana yanlış geldi ayrılık kararınızı, nakhar'in sitesinde savaşacağını söylüyorsa sende savaşmalısın gaykedi.

bu dünyada insanlar sevgi dolu bir ilişki yaşayabilmek için Allaha yalvarıyorlar,siz ikiniz savaşmalısınız.

Blogdada yazdım dediğim dedik çaldığım düdük veyahut tükürdüğümü yalamam diye düşünmeyin sakın ha sakın. Sadece kararının üzerinde birkaç ay düşünmen gerektiğini hissediyorum.

bu biriki yazıyı kaldırmanız negatif hislerin üstünüzde birikmesine mani olacaktır.

Gülten Karaalioğlu (genç ve umutlu bir gayin annesi)

Adımı Soyadımı buraya yazmaktan şeref duyuyorum. dediklerimi dikkate almanızı rica edeceğim. Bol bol dua ediyorum ikiniz için (oğlumun sizi örnek alması için) tüm içiniz mutluluk dolsun birbirinize karşı kalpleriniz yumuşasın Allahın izniyle.

e.d. dedi ki...

aman güzelim ya kimseden özür dilemene falan gerek yok ki.

yani gerçi ben seninle samimi değilim, sadece yazıların kadar biliyorum seni, ve okuyucuların arasında eminim ki seni yakından tanıyan seni ii bilen insanlar vardır.

bu özrün de onlaradır muhtemelen.

lakin zaten kendini ayrıldığın için üzerken, bi de kalkıp başkaları da haline üzülüyor diye sen de onlar için üzülüp de kendini yıpratma..

hadi ii bak kendine...

gaykedi dedi ki...

Gülten Karaalioğlu
daha önce bir kaç gün kırgınlıklarımız dışında hiç ayrılmadık ki, bu bir kaç günlük küs kalmalara ayrılmak sayılmaz sanırım, yani biz 4 sene boyunca hiç ayrılmadık... ayrıca temennileriniz için eşekkür ederim...

___________________________

e.d
sağolasın, varolasın...

Talisman dedi ki...

Üzüldüm gerçekten. Hiç ayrılmayacağınızı düşünürdüm. Ama üçüncü şahıslara her zaman ne düştüğü belli, bana laf düşmez. Umarım mutlu olursunuz ikiniz de..

Sagır Kedi dedi ki...

Haydaa ben gidince neler olmuş burayaa:((( Üzüldüm ama sen böyle olmanın en dogrusu olacağını söylüyorsan dilerim üzüntüleri en kısa zamanda atlatırsın.Ne derler her son yeni bir başlangıçtır..

seyrü sefer dedi ki...

sevgili gülten karaalioğlu nede güzel yazmışsınız ne kadar içten duygularla ne kadar samimi ve değerli..:) ben resmen gay kedinin ayrılmasını unuttum sizi 3.kez okudum ...eminim gaykedide sözlerinize kulak verecektir...sevgili gay kedi lütfen kulak ver olurmu...aşk o kadar ama o kadar ama o kadar zor bulunuyor ki..lütfen kulak ver...