17 Mart 2009






Kedi
Sayıklaması !



Bir tarafta; Nakhar çok seven annemin, tüm kibarca uyarılarıma rağmen yakın dostalarımın çabaları, sızlayan söz geçirmekte zorlandığım yüreğim, Nakhar'ın "Öfke kontrolü" için artık psikiyatriste gitmesi ve tam 4 sene ellerimde büyüttüğüm, emek verdiğim ilişkim...

Diğer tarafta; mantığım, gururum, incinen kalbim, geçmişten süzülen tecrübelerim, sevdiğim insanın ayrıyken bile devam eden anlamsız kıskançlıkları, sanki bozulduğunu hissettiğim bir güzel büyü, içimde kopan bir şeyler, kırgınlıklarım ve en önemlisi korkularım...



30 yorum:

yanikkoza dedi ki...

bence tek taraflı düşünme bence oda nakharda seni çok seviyor bir yolu olmalı bence ....
ikinizde çok iyi insanlar ve herkes sizi seviyor ve tekrar bir arada olmanızı istiyor ama sonuç tabiki yine siz belirlersiniz biz herşeyi bilmiyoruz.....
umarım herşey yoluna girer ....
iyi dilekelerimle...

zoitsa dedi ki...

of kedi aynısını yaşıyorum!!

Adsız dedi ki...

Kedilerin karanlıkta parlayan gözleri güneş tanrıları Amon-Ra'yı simgeler. Atum-Ra, güneşin batmasından sonra yeraltı dünyasının karanlığında parıldamaya devam eder.

Banu..

Adsız dedi ki...

Ask hepsinin ustesinden gelir..

Adsız dedi ki...

hala sevmesen sayıklamazsın, sayıklasan da açıkça dillendirmezsin. hala ümit var demek bu da. elinden gelen varsa bence yap. en azından herşeyi yaptım olmadı diye kendini ve çevreni avutabilirsin.

Rahat-sız Hatun dedi ki...

Güven insanlar arasında kurulması en zor köprüdür derler ve ilişkide en önemli rol güvenindir.Bence sen onun sevgisine güveniyorsun o da senin sevgine. kolay değil anlaşabilmek, iki ayrı dünya iki ayrı doğru ve yanlış değerleri. ama herşeye rağmen sevgi için denemeli bence 4 yıl dile kolay...

*ĞĂŶŶŐŔ* dedi ki...

ama sen nakhar abimin son yazısını okudun mu..mutlaka okumuşsundur..hem kıskançlık elde olan bir şey değildir ki..
biliyorum yine en iyisini siz bilirsiniz ama..ben hala ilk iş olarak senin sayfandaki sevgilim linki oraya tekrar konulmuşmu diye bakıyorum..
ben sadece çok istiyorum..ama tabi ki en doğru kararı siz vereceksiniz..

sufi dedi ki...

Gaykedim;
Sevip de kıskanmayacak bir insanoğlu düşünemiyorum.Kıskançlığın ölçüsü tartışılır tabi.Canım babam; annem masaj yaptırdı diye 50 yıllık karısını terketmişti bir ara.Sonra daha bir aşkla sarıldılar birbirlerine.

Adsız dedi ki...

Diğer tarafta; mantığım, gururum, incinen kalbim, geçmişten süzülen tecrübelerim, sevdiğim insanın ayrıyken bile devam eden anlamsız kıskançlıkları, sanki bozulduğunu hissettiğim bir güzel büyü, içimde kopan bir şeyler, kırgınlıklarım ve en önemlisi korkularım...

bunların hiçbir önemi yok, gurur insanı mahvediyor eskisi gibi değil şimdi baskılar yok, ağız tadıyla yaşanıyor ilişkiler. 52 yaşımdayım 17 yıldır gururumun pişmanlığını yaşıyorum 7 yıllık ilişkimi sadece bir yanlış anlaşılma yüzünden bitirdim 17 yıl önce. herşeyin düzeleceğini düşündüm yani birazcık gururumun yatışmasını bekledim birkaç ay sabredeyim dedim durdum, ben bunları düşünürken sevgilim arabasıyla taklalar atarak komaya girdi 29 gün başında bekledim, onu sevdiğimi, çoktan affettiğimi söyleyebilmek için, beni sevdiğini tekrar duyabilmek için, komadan çıktı hafızası yerinde değildi 5 gün ona kendimi hatırlatmaya çalıştım, beni tekrar sevdiğini söylemesi için! 8 gün sonunda enfeksiyondan hayatını kaybetti! :(

aylarca ağladım bileklerimi kestim kendimi yoketmek için uğraştım o hep önce ben öleyim derdi yaşı benden 9 yaş küçük olmasına rağmen. yıllar önceydi 24 yıl o günden bu yana beraber yaşadığımız evden ayrıldım hayatıma kimseyi alamadım.

eğer ki düzeleceğine dair bir umudunuz varsa bu yazıyı o yüzden yazdığınıza eminim hiç vakit kaybetmeyin, insanların ne dediğinin hiçbir önemi yok! gururunuzun hiçbir önemi yok yaşadıklarımdan kendinize bir nasihat alın sevgili kardeşim

ibrahim altundaş

Xenophilius dedi ki...

En siniride olay bittikten sonra anlamsız ve ''mantıksız'' kıskançlıklar!Aynı şeyleri yaşıyorum kedi...Zamana bırakmış durumdayım...

pRncfRn dedi ki...

Korkular korkular nereye kadar!
Emek herşeymiş ya.

Yaşayıp görmek en güzeli birşeyleri, insan her istediğine sahip olabiliyor mu hem? İlişkide de bu neden olmasın ki? Öylece vazgeçmek midir ki çözüm hele ki bir çaba varsa ortada.

Ben bekliyorum dört gözle 'Yeniden Başlasın!' demenizi. Ve biliyorum ki yarın ya da öbür gün o güzel haberi okuyacağız ancak zaman gerek belki ama olacak biliyorum.

Muzlu Turta dedi ki...

korkularla yüzleş derler ama, bilemiyorum... üzüldüm
:) kendine iyi bak

zihni dedi ki...

Kediler her zaman böyle düşündüğün gibi duygusal mı sayıklar Sevgili Dost?

Mevsimin (özellikle bu ayın)kediler için anlamı buradki MİM gibi olmalı değil mi? Davetlisin:)

Latife Nisyan dedi ki...

İnsan verdiği emek için mi biten bir şeyi ardında bırakmaya tereddüt eder?

LoLLa dedi ki...

soz konusu olan sey burda irade mi yoksa caresizlik mi :s

sonucu merak ediyorum ben :s :(
cok boktan bi ikilem uclem beslem sadece bun u biliyorum son zamanlarda hep yasadigim icin ve ben iradesiz oldugum için :(

basarilar sabirlar mutluluklar saglam huzurlar

e.d. dedi ki...

o zaman ara vermek lazım bazı şeylere kedi. zaman herşeyin ilacı derler ya, unutturuyor cidden. ama olayları soğutmanın ve sonunda acı günleri unutmanın faydalı olacağını düşünüyorsan bunun için biraz uğraş sarfetmeli insan. ne bileyim, düşünmemeli, yazmamalı hakkında, zorlamamalı hatırlamak için.

kendini kandırmak gibi gözükse de öyle değil bence. insan mutlu olmak için bu hayatta. mutlu olamadıktan sonra anlamı yok yaşananların. ona göre düşünüp de kararları geç olmadan verip uygulamaya sokmalı.

sevgilerle.

Ruyayla dedi ki...

Kedicim ben düzelebileceğini düşünen taraftanım.. Mutlaka bir yolu vardır diye düşünüyorum ama senin ve Nakhar'ın içinde olup biteni bilmediğim için ikiniz içinde en iyisi neyse onun olmasını diliyorum :)

Ms. Parilda dedi ki...

Hep ve herşeyde yok mu korkular? Sen böyle yazınca 2-3-4 kollu bir denklem de benim kafamda belirdi.
Aceleci davranma, nasıl olsa yerine oturacak her şey bir noktada.

Recep Vatansever dedi ki...

sen onu severken, o seni severken(diye düşünüyorum) neden bitirdiniz hala anlamış değilim. hayırlı neyse o olur umarım. seni seviyorum, sende Nakhar'ı sevdiğin için onu da seviyorum.

Adsız dedi ki...

gülten karaalioğlu

bütün olumsuzluklarınızı bir yana bırakıp nakhar'la beraber bu yolda yürümeye devam edeceğinizi düşünüyorum. anneniz seviyorda siz sevmiyor musunuz?

ilişkinizi neden insanların önüne sereseniz ki? tarafım belli barışmanız herkese rağmen, herşeye rağmen barışmanızı diliyorum.

üç beş gün sonra değil şimdi bir adım atınız, insanlar yine zehirli ağızlarını açmışlar ne yazıkki bu hakkı kendilerinde bulabilmelerine şaşırıyorum. İnsanlardan ne yapacağım diye medet ummayınız gaykedi bu ilişki sizindir ve eleştirilere, ayrılın diyenlere, gururunuza ve sadece kendi yaralarınıza kulak asmayın, kalbiniz en doğru olanı söylüyor zaten bence.

lütfen kalbinizi dinleyiniz, arkadaşlar ne kadar güzel söylemiş denemeden bilemezsiniz sonunun ne getireceğini. ve size de söyledim mailde öfke kontrolü öyle insanların çabucak kabul edebildikleri birşey değildir, kabullenmiş ve tedaviye başlamış olan sevgilinizin yanında olmanızı diliyorum tüm kalbimle.

Allah sizi birbirinize yar ve yardımcı kılsın gaykedi ve eğer okuyorsa nakhar.

Adsız dedi ki...

Sevgili gayKedi,
Bu konuyu duyduğumdan beri aklımda, ne olacak, barışırlar mı, bitti mi? bir sürü soru....
Ancak şunu söylemeliyim ki, sizin yıvış yıvış olmayan, o ince ayarlı tavırlarınıza ben bayılıyordum. Her ikiniz de çok kaliteli gençlersiniz. Sonuç ne olursa olsun, bunu çok düzgün halledeceğinizden eminim. Senden çok şey öğreniyorum, yerin başka, ama Nakhar da düzgün bir genç yaw...Hakkınızda en hayırlısı neyse o olsun. İlişkileri kotarıp, yoluna sokmak zor, ama ilişkiyi istikrarla sürdürmek çoook daha zor. Hep emek istiyor, yorucu iş. Evliliğimden bilirim, tecrübe konuşuyor anlıyacağın. Kıskançlık sorununu halledersiniz hooop başka bir sorun.....eeee "şeytan azapta gerek"miş
Sevgilerimle
Adsız Abla

Adsız dedi ki...

bu tür homoseksüel ilişkilerde zırt diye bitiremezsin dostum bence sendede sorun var her bir kişiye 4 yıl dayanabiliyorsun sanırım profilinde yazdıklarına bakınca böyle düşünüyor insan!
seven insan kıskanır öfke kontrolü nedir bilmem ama tedaviside varmış adam kalkmış doktora gitmiş kim için ne için kendini ortada bırakan biri içinmi ben heteroseksüelim etrafımda böyle uzun uzadıya ilişki yaşayan kimse yok kadın erkek ilişkileri bile zor dayanıyor aklım fikrim şaşmış emek vermişsin anladım karşındaki adamın hiç mi emeği yok ben buraya takıldım biraz böyle uluorta yazdım istemezsen yayınlamada ama olsun oku bunları
aklım fikrim kalbim oyum buyum demiş esip gürlemişsin aklınca ama sanmıyorum gerçekten seven insan bu kadar saçmalamamalı senmi bilecen diyebilirsin bizde insanız gördük geçirdik başımızdan korkuyla olacak işler değil sen minareyi çalmışsın kılıfını arıyorsun bana kalırsa varsa aşkın sevgin seviyorum dersin zaten bu kadar ikiyüzlülük yapmanın alemi neki

sibella dedi ki...

gercek ask herseyi yener..elinizden gelen birsey varsa,tekrar tazelenir...cok askda cok kalpler kiriliyor,gurur inciniyor..ama sonra oyle gunler geliyor ki...sbah kalkip da yaninda askini gorunce,iyiki o gunleri asip,boyle gunlere gelmisim diyor...en iyisini sen bilirsin kedicim...mutlu ol da,en onemlisi o...korkma....

Adsız dedi ki...

Ben de çok öfkeli biriyimdir ve sık sık insanları kırarım bu yüzden. Kıskancımdır da üstelik ve sadece sevgilimi değil arkadaşlarımı da kıskanır-dım. Eskidendi hep. İnsan bir süre sonra bunları karşılıklı konuşarak aşıyor. Huydan vazgeçilmesi çok zordur. Bir insanı değiştirmeye çalışmak de bence karaktersizliktir. Ancak kişilerin karşılıklı anlaşması ile bu durum biraz olsun uygun hale getirilebilir. Demek istediğimi anlatabildim umarım.

Her zaman bir şansa değer bu bağlar. Yani benim gördüğüm aranızdaki bağ güçlü ve çıkarsız, düzgün bir ilişki. Ve biliyorsun klişedir: böylesini bulmak zor. Yazından anladığım ve blogunu takip ettiğim zamanlardan çıkardığım kadarıyla ve Nakhar'ında yazılarını okuduğum kadarıyla, hala sürüyor bir şeyler. Ve zamanla sönmesini beklemek yerine, ben olsaydım napardım düşüncesiyle de şans vermeni öneririm. Ama bu işler incedir. Senin mantığınla, hislerinle bir olmayabilir düşünceler. Ve gene ama gurur denilen şey bir bataklıktır ve bu aşkı içine çekti mi kolay kolay kurtarılamaz. Bence 4 yılını gururuna yenik düşürme. Gurur insanları ancak çok uç noktalarda etkilemelidir bence. Bu çok çok incitici bir laf olabilir, namus meselesi olabilir, yani bir iftira mesela, ya da hiç olmadık bir ikiyüzlülük. Kişi bu yaptığının bilinciydeyse ve sen eğer bunun ağır olduğunu düşünüyorsan gurura yer verirsin. Ancak hep söylerler ya, öfkeyle kalkan insan pek kendinde olmaz, dediklerini bilemez, zararla oturur. O da öyle olmamış mıdır sence? Belki özür dileyememiştir bile... Sen daha iyi bilirsin :)

Geriye baktığında keşke demektense, elimden geleni yaptım ama olmadı/bu kadar oldu demek daha iyidir diye düşünmüşümdür hep. Alır karşına konuşursun, en azından çabalarsın ve için rahat devam edersin yoluna, ayrı ya da birlikte...


Her şey ikinizin de gönlünce olsun.

:)Can dedi ki...

olur bazen :( çok üzgünüm kedicik
düzelmesini umuyorum

aşkla yaşanan herşeyin, inişi çıkışı muhakkak olur diyerek

Mr.Food@Wordpress dedi ki...

Barışmışsınız bile Nakhar'ın blogundan okudum. :)

Umarım bir daha böyle bir şey yaşamazsınız. İkiniz de yanlışlarınızı, doğrularınızı görüp, en önemlisi aranızdaki sevginin ne kadar yüce olduğunu anlayıp tekrar bir araya gelerek bu kasisi geçtiniz. :)

İyi geceler. Kendine dikkat et Gaykedi.

Adsız dedi ki...

Sevgili gayKedi, çok sevindim çoook, "sevgilimi" tıkladım veeee doğru nakhar.... hep iyi olun çocuklar
Sevgilerimle
Adsız Abla

yok ki dedi ki...

cok sevindim yeni habere! biliyordum!
mutluluklar :)

вєndєníz...(иυянαиσzкαи.¢σм) dedi ki...

Kırgınsın,ama İnsanı kendisi için emek ve çaba gösterip kaybetmemek için savaşan bir yürek kadar ne onarabilir ki??
Gurur duyulacak yegane şeydir size sunulan sevgi ve bunlar..çok sevindim sonunda mutlu bir haber duyduğuma..örnek bir ilişiki böyle bitmemeliydi..AŞK KAZANDI nakhara da dediğim gibi..
Allah bir daha ayırmasın..sevgiler..

seyrü sefer dedi ki...

sevgili ibrahim altundaş....bu konudaki en güzel yazıyı yazmış...(inanılmaz etkilendim ama inanılmaz)
sevmekten ne anladığımıza bağlı aslında..biz bencilce severiz biçimleriz tartarız biçeriz asarız keseriz...işimize gelmedimi en kolayıdır gitmek..nede olsa hayat kısadır çünkü...oysa o an bilemeyiz en güzel mutlulukların belkide bir anda olduğunu..herşeyi anda yani o anda yaşamaz yaşatmayız nasıl olsa yarınıda var deriz..aldığımız nefesin bile emanet olduğunu bilmeden teğet geçeriz bir çok şeyi...

dilerim sevginiz uzun ömürlü olur...:)yıpratılmadan elbette..