10 Mart 2009






Gladyatör !


Hayata nasıl bakıyorsan izlediğin şeylere de öyle bakarsın. Bu maç olur, film olur… Her şeye çok boyutlu, çok açılı bakabilenler ve bakamayanlar var. Yurtdışına çıkınca hemen bir dönerci arayanlar, o ülkenin nesi meşhurmuş hadi bir tadalım diyenlerin 100 katı, bin katı…

- Ülkemizdeki ünlü futbol oyuncularının sınıfsal tarafı hep varoşları gösteriyor. Varoşlarda yaşayan bu oyuncuların hep bir hikayesi var. Modern çağın 'gladyatör'lerine futbolcu diyoruz, değil mi?

Aynen öyle. Babasından fakir futbolcu tanımıyorum. Futbol bir çıkış yolu çoğu genç için... Erman Toroğlu’na gelince. O büyük bir şovmen. Bu yönüyle saygım büyük... Ama yararlı mı diye sorarsan. Hayır! Erman Hoca futbolun Mehmet Ali Erbil’i.


Sayım Çınar'ın Mehmet Demirkol ile
yaptığı röportajdan.



8 yorum:

zihni dedi ki...

Her şeye çok boyutlu, çok açılı bakabilenler ve...

Sanırım "aydın insan" tarifi bu.
Bence de futbol sektörü ülkemizde ihtiyacın çok üstünde ve haketmediği ilgi ve servet yığınağı yapılan yerlerin başında gelir. Diyanet bütçesi de öyle....

alexandrette dedi ki...

blogunu baştan sona taradım ve bütün eklediğin parçaları indirdim bugün. çok nefis playlist oldu. teşekkürler :)) bazı linkler silinmiş ama onları da isimlerinden bulup indirdim :D

Dilek Isabelle dedi ki...

"Erman Hoca futbolun Mehmet Ali Erbil’i" hehe :)


basarilar dilerim. blogunu cok begendim gay kedi ;)

gaykedi dedi ki...

zihni bey
at gözlüğüyle bakanlara da dinci diyoruz :)

________________________

alexandrette
kulaklarınız afiyet olsun, hangi şarkıların linkleri gebermiş acaba?

________________________

dilek
inek şabanı kim acaba? :))

Adsız dedi ki...

Ahh sevgili gayKedi, neler olmuş, ama belliydi, hatırlarsan, sana yayınlamamanı rica ederek bir yorum yazmıştım. Malum filan olmadı, belliydi. Onun yazdığı saçmalıklar, çelişkiler, sapık ruhunu yansıtan çirkinlikler endişe vericiydi yaaaa. O ne hasta bir tipti öyle, evlere şenlik. Ben gençlere hiç kıyamam, ama böyle pisliklerin 7 mahalleye zararı dokunur.o tiple ilgili, su testisi su yolunda kırılır hikayesini duysam, inan hiç üzülmem. Sanal manal ama burası da gerçek dünyadan farksız. Dışarısı ne kadar tehlikeliyse klavye de o denli tehlikeli. İşte benim hikayemle sizlere anlatmak istediğim bunlardı. Bu tiplerden uzak durun canım benim.

Dilersen yayınlamayabilirsin
Sevgilerimle
Adsız Abla

gaykedi dedi ki...

adsız abla
sanal alem bazı kendini bilmezleri daha da küstahlaştırıyor. sorunları olduğunu biliyordum o çocuğun ama bu kada vahim olduğunu bilmiyordum, gay-yor için çok üzüldüm.

TuTasTemre dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gaykedi dedi ki...

emre
ben onu portekiz diktatörüne ait başka bir laf olarak biliyordum, "fado, fiesta ve futbol".