01 Mart 2009






Domuzlar !


Dünkü fıkrayla da pek uyumlu olacak, bu pazar hepimizin işyeri, dost, akraba çevresinde bolca bulunan sonradan görme, tüketim budalaları için bir video yayınlayalım.

Belçika’daki varsıl burjuva ailesinden kaçan Fransızların efsane sanatçısı Jacques Brel (1929-1978) Les Bourgeois isimli şarkısında 'bakınız' nasıl candan “Burjuvalar aynı domuzlar gibi, yaşlandıkça daha da aptal oluyorlar” diyor.

Bu arada, biz daha laik domuzlarla baş edemiyorken, başımıza bir de İslami domuzlar çıktı.



5 yorum:

ŞAHMARAN dedi ki...

o islami domuzlar hep vardı:D
sadece bu kadar aç değildiler hepsi bu.sevgiler mutlu haftasonları

Goddess Artemis dedi ki...

Kediciğim, bu marka ve israf merakı konusu bitecek gibi değil:

Asırlardır Tanrıçayım, Henüz Mağaza Kapattırabilmiş Değilim

gaykedi dedi ki...

şah
siktiret şimdi domuzları, telefonunu çaldırıyorum neden açmıyorsun, bu arada emrenin telde kapalı, bloglarınız da uçmuş!

_____________________________

goddess
ah o yazını ve o olayı şimdi sen yazınca hatırladım :)

MANUKYAN dedi ki...

ya evet gaykedi ben de baktım blogları kapalı!!

gaykedi dedi ki...

manukyan
bir açıklama yaparlar merak etme, en azından bir dostlarının blogunu kullanarak hatta kimbilir belki de geri dönerler blog dünyasına.