21 Mart 2009






Cumartesi
Neşesi !



Yaşlı tonton bir 'amca'nın uçakta yanına, bol zincirli, küpeli, saçları kırmızıya boyalı, punk kılıklı bir delikanlı oturmuş. Adamcağız onu ilk gördüğünde gayri ihtiyari bir gülümsemeyle şöyle bir baştan aşağı süzünce, çocuk;

- "Ne var amca! sen gençliğinde hiç çılgınca bir şey yapmadın mı?" diye sorunca, hazırcevap amca hınzırca gülümserek cevaplamış;

- "Yaptım... Bir seferinde çok sarhoştum ve bir papağanı becermiştim.. Şimdi de acaba sen benim oğlum musun diye merak ediyorum..."


5 yorum:

e.d. dedi ki...

ohahaha :D yine süper bi fıkra..

fulya dedi ki...

((((:
ahaha
ilahi gay kedi
nerden buluosun ki bunları
(((:

Muzlu Turta dedi ki...

cumartesi fııkralarıınıı okumayıı seviyorum :)

ama bu kez 'tonton' ifadesi tüm dikkatimi dağıtı :))

Adsız dedi ki...

Gaykedi haberin varmı...bu fıkrayı habertürk gazetesinde yayınladılar altındada senin imzan var...gaykedi.bloggspot.com
Belki bilmek istersin diye düşündüm ;-))



küççük yengen

gaykedi dedi ki...

yinge
söyle onlara, haftanın yakışıklısını da bassınlar, arka sayfa güzeli olarak, bekliyorum :))