14 Mart 2009






Cumartesi
Neşesi !



Köpeklerinin zekasıyla övünen avcılardan biri; "Benim köpeğim çok akıllı, geçenlerde ava çıkmıştım, kurşunları evde unutmuşum, hemen benim köpeğe av tüfeğimi koklattıktan sonra eve yolladım. Yarım saat sonra köpeğim kurşunları alıp getirdi" deyince, diğer avcı atılmış "benim köpeğim inan daha akıllı" demiş ve anlatmaya başlamış;

"Geçenlerde karımla sahile gitmiştik karım soyundu fakat mayosunun altını evde unutmuş, hemen benim köpeği çağırdım karımın cinsel organını kokladı ve eve gitti, 20 Dakika sonra ağzında neyle geldi biliyormuşsun? Benim komşunun 'penis'iyle."



11 yorum:

Hamamböceği dedi ki...

ahaha xD kakamı yaparken okuduğumdan mıdır nedir çok güldüm xD

MANUKYAN dedi ki...

valla tanıdığım en akıllı köpek tarkanın efsane kopeği atıl kurt;)

yanikkoza dedi ki...

aman bune yaaaaaaaa:))))

gaykedi dedi ki...

böcek
o zaman daha mı komik oluyor fıkra okumak acaba :))

_________________________

manukyan
atıl kurt, yengenin kukusuna :D

_________________________

koza
çok mu muzır geldi bünyeye :)

sufi dedi ki...

Gaykedim;
Bu avcıların martavalları inan hiç bitmez de, bu köpek bir acaipmiş doğrusu.

efil dedi ki...

Tarkan ın kopegı vardı bıde dımı tarkan ıcerde hancının kızıyla işi pişirirken kopek kapıda nobet tutardı:)
Hep atıl kurt atıl kurt hıc katıl kurt yok yaffu:D

MANUKYAN dedi ki...

ahahaha keske tarkanın sevgılısı olaydım..kurt akıllıya ısırmazdıda :D

e.d. dedi ki...

ohahahaa :D
dehşet..

gaykedi dedi ki...

sufi
avcı palavrası işte diyorsun :)

______________________

efil
"katıl kurt" olursa hayvanlı orji olur o bee :D

______________________

manukyan
kurt da katılabilirmiş aman dikkat :))

______________________

e.d
köpeğin ağzından sarkan penisi gözümde canlandırdım da hakkaten iğrenç yaw :))

Recep Vatansever dedi ki...

köpek napsın koku nerden geliyorsa oraya. :D

MANUKYAN dedi ki...

ahaha ben de onun dıyorum ya akıllı kurtya kukuya daldığında ısırmaz sever :D maksat tarkan değil zaten bebısım kurt ahahha