15 Şubat 2009






Love !


Popüler kültür “git en güzele, en gence, en yakışıklıya, en zengine, en başarılıya aşık ol!” diye emrediyor ama kulak asmayın. Aşk, en güzelle en yakışıklının hikayesi değildir ki.

Ve bizler de ne en güzeliz, ne en yakışıklı, ne en normal, ne de en kusursuz. Madem ki insan dediğimiz evrimin bir falsosudur, varsın aşk da onun aykırı müziği olsun.

Varsın yansımamız en garip, en olmayacak insanda çıksın karşımıza. İflah olmaz bir üçkağıtçıda, bir serseride, geçkin bir kadında, ihtiyar bir adamda, çirkin bir kızda, saf bir delikanlıda…

Neslihan Acu


26 yorum:

yanikkoza dedi ki...

bir bakış sadece alalel ade bir bakış bazen 14 sene ni alıyor ve şimdi tüketmiş bir hayat elinde ve enkazdan kalan la hiç birşey yapamıyorsun.....umarım bütün aşıklar toprakta bile ayrılmasındileği ile......

LoLLa dedi ki...

benimkiler hep uckagitci serseri oldu erkek babında :)))
he bi de sapık :)))))

demekki populerKulturun toplum taşlarından biri diilim ne mutlu bana :) ;)

Karōshi dedi ki...

Bu pazar gününe sayende "pozitif" başlayabilirim Kedi:) Aşkı bulduğunuz yerde yakalayın .. sakın düşünmeyin iki kez .. demek istenmiş.. ben okuyunca bunu anlıyorum.. İnsanın "düşüncesi" çoğu zaman önüne engel koyuyor aşkın.. "Bu kişi bana uygun değil.." dedirtiveriyor bize düşünmek.. Ve sırf bu "uygun" değil önyargısı yüzünden aramaya devam ediyoruz.. "uygun" sandığımız şahsı.. bulduk gibi oluyoruz.. ama bu kez de o şahıs "bana uygun değilsin" düşüncesiyle bizden gidiveriyor.. İnsanları tanımaya çalışmayı yeni öğrendim ben.. kabataslak sıfatlarla "bana uygun değil" dememeyi.. öğrendim.. KİBİRİMİ yendim belki de:)
Sevgiler..

Recep Vatansever dedi ki...

beğendim. doğru en azından. :)

miso dedi ki...

Gaykedicim,

Bizler bize "en güzel, en akıllı, en başarılı" hissettirene aşık oluyoruz belki de... Ya da bunu istiyoruz... Ya da ben böyle acizim işte...

marruu

Xenophilius dedi ki...

ya bende bunu anlamam tamam insanın tabiki fiziki kusurları olacak ama yani emin olun her insanın güzel bi uzvu vardır.Mesela benim kilo yönümden fazlalıklarım var ama herkes çok güzel bi surata sahip olduğumu söyler...iLLaki fizik aranıyosa bi ilişkide;bulunabilir.Yeterki güzel gözlerle bakalım...

gaykedi dedi ki...

koza
sen de fazla abartmışsın be canım bir insanın kusurlarını ve ilgisizliğini görmezden gelmeyi, 14 sene ne demek yahu! kundakdaki bebek 14 sene sonra, 14 yaşında 31 çekmeye başlıyor valla :D

__________________________

lolla
o sapik erkek arkadaşı çok aradın mı yaw :))

__________________________

karoshi
hiç ummadığın bir insan seni çok sevebilir ve mutlu edebilir, bazende tam tersi olur çok umutlandığın birisi pek kelek çıkar, aşka bol bol şans tanıyalım lütfen :D

___________________________

recep
şu sıralar aşk konularına fazla takıksın sanki :)

____________________________

miso
sanal gerçeklik merak etme herkesin derdi biraz :D

_____________________________

xenop
biri kilolardan mı bahsetti, valla yaralarım deştin, en az 5, en fazla 10 kg versem harika olacağım ama ne mümkün :)

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

yine çok güzel bir alıntı yapmışsın, iyi geldi :) ellerine sağlık

Basak dedi ki...

Gaykedicik kabul edersin sana bir ödül verdim... Sevgiler

۞ Elv79 ۞ dedi ki...

Aşk'a bol bol şans ve zaman ayıralım evet,doğrusu bu sanırım.Öz'ümüze dönelim yani.Dünya ya gelme sebebimiz de AŞK'ın sonucu değil mi ya?

gaykedi dedi ki...

kaplumbağa
sende nasıl gidiyor aşk işleri :))

__________________________

basak
teşekkürler, lolla'ya sorduğum soruyu sanada sorayım "ne ödülü bu? dünyanın en ibne kedisi mi seçildim" :D

___________________________

elv79
şans tanyalım, zaman ayıralım ve ona özen gösterelim :)

Basak dedi ki...

hahahaha:) Ya bak o zaman bizim bloga bir, senin bloguna belli kriterler üzerinden "en güzel blog" ödülü verdim... Bir mime cevaben, ama tabii ben mimi kendime göre biraz geliştirdim:)))
Sevgiler

gaykedi dedi ki...

başak
tüh en gay "kedi" ödülünü kaçırdık demek :))

calculus dedi ki...

Manyaklık ya, aşık olacağınıza gidin "bungee jumbing" falan yapın, aynı şey.
İkisinde de sizi bırakır mı , tutar mı belli olmayan bir şeye güvenip, nefesim kesilsin, heyecanlanayım diye kendinizi boşluğa bırakıyorsunuz, en azından "bungee jumping" daha kısa sürüyor ve zamanını siz seçiyorsunuz.

LoLLa dedi ki...

sanırım aradim ya :s

gaykedi dedi ki...

lolla
değdi mi bari aradığına :D

gaykedi dedi ki...

calculus
rus ruleti nasıl fikir :))

_______________________

lolla
değdi mi bari aradığına :D

7.oda dedi ki...

"gönül bu, ota da konar boka da" demek istemiş Neslihan Acu kısaca :)))

Recep Vatansever dedi ki...

yok yav, sen ikide bir hatırlayorsun. bende düşüncelerimi söylüyorum. :)

gaykedi dedi ki...

7.oda
ot var, bok var, ama sanırım en güzeli konacak çiçek bulmak daha doğrusu yürek :))

_______________________________

recep
fazla düşünmek iyi değildir :D

LoLLa dedi ki...

hıı sorma sen soyle brz hafizayi yokla bi mailimden
bilek falan hani kemer :s

ayf desifrasyon var :s

:))

bi degdi ki sorma :))

Recep Vatansever dedi ki...

düşün düşün biptir işin. :D

"ergenlik bunalımın,bozmaz hiç bi kuralımı." güzel söylemiş adam.

e.d. dedi ki...

gönül bunu. neye konacağı belli olmuyor. öyle tezgahdan karpuz mu seçiyoruz ki isteklerimizi sıralayalım tek tek: yakışıklı olsun, sarışın olsun, kirli sakallı olsun, mavi gözlü olsun, azıcık iri olsun falan filan.

gaykedi dedi ki...

e.d
mal seçmeye çalışan her cinsten bir sürü insan dolu etraf :D

Melis Tükel dedi ki...

"Güzelliğin on para etmez -zaten- bu bendeki aşk olmasa"

gaykedi dedi ki...

melis
eskidenmiş o, artık güzele güzel demiyorlar orospu olmazsa ve "allah belanı versin" diye şarkılar yapıyorlar :)