02 Şubat 2009






Haftanın
Güzeli !



Mesela ben pek hoşlanmasam da sert görünüşlü, serseri tipli erkeklere bayılan kadın ve gay çok tanıdığım var, eh zevk meselesi tabi, bu haftanın güzeli onlar için gelsin.



20 yorum:

кα¢αкgαу dedi ki...

ıyy gaykedi ne bu öyle, bize yazık değil mi=))

Sagır Kedi dedi ki...

O ayaklarındaki ne öyle çorap mı eheuheuheu çok komik ama karizmasını bitiriyor:)))

gaykedi dedi ki...

kaçak
a a öyle deme onunda hastaları var, nakhar sıla dizisinde oynayan çocuğa benzetti :)

___________________________

sağır kedi
çorapları kokmuyordur inşallah :D

whoami dedi ki...

Nakhar gibi bende direk ona benzettim ya.Yalnız ben bunu gece görsem korkarım ha.Katil tipi var:D:D

çilekli dondurma dedi ki...

çok çevreci bi arkadaş galiba kendisi...ya fıstık yeşili cidden kötü bi renk ya..

ben can

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

gerçekten çok berbat bu gaykedi, seveni varsa çok üzülerek onları da berbat bulmaktayım :)

gaykedi dedi ki...

whoami
dur daha büyük bir resmini de "ekleyeyim", yakından görmek, uzun uzun incelemek isteyenler olabilir :D

_________________________

çilekli d.
pek çevrecidir kendisi de oduna benziyor o yüzden :))

_________________________

kamlumbağa
ohoo gay camiasını pek tanımıyorsun galiba sen, seveni değil uğruna öleni bile olur bu herifin :D

кα¢αкgαу dedi ki...

nakhar sıladaki adama benzetmekle kaldı dimi ileriye gitmedi=))

gaykedi dedi ki...

kaçak
nasıl yani yaw?

кα¢αкgαу dedi ki...

o da bu tipi beğenenlerden değil umarım dedimn=), senin bu adama benzemeden şüphelendim =DD

Xenophilius dedi ki...

Toprak segen bu yavhu?:D:D
hehehe:D

Adsız dedi ki...

ya aslında cocuk gayet çekici cool bi hava var bakışları cok sexsi.. olay tercih meselesi yorum yapanlar cocuksu tiplerden hoslandığı icin bu adam onlara çekici gelmiyo bence

Esther dedi ki...

işte bayıldığım erkek tipi... ama bu biraz fazla abartmış kıllı erkek sevmeme rağmen göğsünde bi gariplik var.. ayrıca vücudu fazla yağlanmış.. ama yüzü tavrı hoş tabii :D

Esther dedi ki...

bende sıladaki adama benzettim ilk görüşte ...

gaykedi dedi ki...

kaçak
yok yaa, ben de nakhar da, ne çok kazma tiplerden ne de çok kırıklardan hoşlanmıyoruz :)

_______________________

xenop
ben o dediğin kişiyi ben tanımıyorum ama nakhar ona hiç benzemediğini söyledi :D

_______________________

adsız
aranan kan bulundu, gerçek erkek işte bu değil mi :)

_______________________

esher
vücudu dikkatli incelenince bir tuhaf gerçekten yaw :D

cimcime dedi ki...

ehühehhühüh bu kertenkelenin sakallı hali değil mi beeee:D

calculus dedi ki...

Ben de haftanın güzeli başlığının altında güzel arıyorum nafile yere.
İyi ki gay değilim dedirtti bu "salata-adam" bana. Yoksa sevmek zorunda kalacaktım, çok fenaaa çook.

gaykedi dedi ki...

cimcime
ne kertenkelesi yahu :)

______________________

calculus
korkma her gay sevmek zorunde değil böyle tipleri, "bak" mesela 2 hafta öncenin güzeline, ne kadar masum :D

e.d. dedi ki...

valla bunların videosunu izlemek hoş oluyor tabi ama koluma takıp da gezmek dolaşmak istemem pek :D orası açmıyor çok.

gaykedi dedi ki...

e.d
way seni uyanık way :)