08 Şubat 2009






Haftanın Güzeli !


Bu hafta gene bütün ülkelerin delikanlılarının yatak becerilerini ve güzelliklerini anlatan kitabın sahibi Enderunlu Fazıl Bey (1759-1810) var, bu sefer onun zenci erkekleri için söylediklerine bakıyoruz;

"Zengibar (zenci) Erkekleri, Ey gecenin rengi gibi benli, güzelliği gizli olan zencinin genci!.. Yanakları sade de olsa, yüzü tebessüm de etse, aşığın gözü kör olmadıkça öpülmeye layık görülmezler…

İsimlerine "mercan" diyelim, ama onunla birlikte olmayı kim kabullenecek?
Sadakatleri meşhur, kahraman, sevimli ve vakurdurlar; İsimleri görünüşte değişiktir ama içleri baştan başa cevherdir… Fakat anlayış gözü kör mü acaba? Parlak gündüz ile gece bir mi? Bırak, onları hatırlamasak daha iyi olacak… Geriye kalanları bir tütsü kabına koysak, hepsi amber olur."


Fazıl Bey'in Ermeni, Rum, Çingene ve İstanbul yakışıklıları için söyledikleri.

14 yorum:

robin dedi ki...

çocuk haftanın kalçası ve göğüsü başlığı olsa 1. olacağı su götürmez bi gerçek ... haftanın erkeği kısmına gelince bence kalçaları ve gögsü bi erkekten cok bi kadını andırıyo ...

whoami dedi ki...

Yok yok hiç tarzım değil bu ya..Ormanda çıplak zenci..Burun kıvırıorm:D

gaykedi dedi ki...

robin
dikkatli bakınca evet sanki öyle, o yüzden "şuradan" daha birkaç resmine daha bakmadan karar vermeyin diyorum bu zenci yakışıklı hakkında :D

_________________________

whoami
ıssız bir adaya düşsen ve orada sadece bu delikanlı olsa burun kıvıramazsın ama benece :))

fakeangel dedi ki...

valla bence bildigin tas gibiymis.

robin dedi ki...

çocuğun dudakları ve elmacık kemikleri cidden hoş ama ben hala vücudu konusundaki görüşümü savunuyorum :D bide eklemeden geçmiyim dedim bakışlarında itici bir hava var xD

MANUKYAN dedi ki...

ben de bile öyle popo yok yahuu kıskandımmı ne allah allah..

gaykedi dedi ki...

fakeangel
maasallah diyelim :)

___________________

robin
bakışlarında itici bir hava mı var yoksa ...ikici mi? :D

___________________

manukyan
erkek poposu iyidir, sert olur, tavsiye ederim :))

robin dedi ki...

her ikisinden de biraz =)

gaykedi dedi ki...

robin
itici & ..ikici :))

e.d. dedi ki...

oyy oyy. en az bendeki kadar güzel kalçaları varmış :P

ama o kadar esmer olmasından kaybediyor :/

gaykedi dedi ki...

e.d
kalça reklamı yapmayalım, özenen, canı çeken olur, bir yerleri şişer sonra :D

Blué dedi ki...

"Zengibar (zenci) Erkekleri..." derken parantez içi açıklama sana mı ait yoksa alıntı da mı öle geçio?
2. bi anlamı ya da yan anlamı var mı bilmiyorum ama benim bildiğim Zanzibar'ı kastediyor orda(1964'te tanganika ile birle$ip tanzanya'yi olu$turan eski devlet,afrika'nin batisinda bulunan ada + Freddie Mercury'nin doğduğu yer)

+ bir de şunu sormak istiyorum: blogunu yeniden eskiye göre incelediğimden daha önce ele aldın mı bilmiyorum ama Freddie Mercury gibi dünyaca tanınmış gay ünlüleri konu aldığın yazılar var mı ya da olucak mı?

gaykedi dedi ki...

blue
osmanlıda ki anlamı o. bu arada ben daha önce Freddie Mercury ile güzel bir yazı "yazmıştım".

Blué dedi ki...

hımm, o anlamını bilmiodum bak,teşekkür ettim .))

+ evet,yazın güzel olmuş tebrik & tekrar teşekkür ederim ^^