03 Şubat 2009






Dinci Basın !


Dinci basın Tayyip'in Davos'ta yaptığı hareketi eleştirenlere "Erbakan Libya'da Kaddafi karşısında suskun kalınca onu da suskun kalmakla eleştirmişsiniz" diyerek sapla samanı karıştırıyor. Bakalım Kaddafi denyosu neler demiş ve bu laflar sonrası Başbakan Erbakan o kıpkırmızı suratıyla pişkin pişkin sırıtmış;


"Türkiye'nin geleceği Nato üyesi olmakta, Kürtlere eziyet çektirmekte degildir, Ortadoğu'daki güneşin altında Kürt milleti de yerini almalıdır. Kürdistan kurulmalıdır. Türkiye, bagımsızlıklarını arayan insanlara karşı savaşmamalıdır. Ayrıca, Türkiye'nin uyguladığı dış politikadan genel olarak memnun değiliz çünkü düşmanımız olan siyonist İsrail'le ilişki içindesiniz. Türkiye iradesini kaybetmistir, işgal altındadır." #



26 yorum:

Xenophilius dedi ki...

İç meselllerimizde ne zaman sesimiz çıktı ki zaten:)Biz öyleece durup bakıyor,pişmiş kelle gibi sırıtıyoruz ancak...

yanikkoza dedi ki...

siz demişiniz bana birşey kalmamış....

Vladimir dedi ki...

Kaddafi'nin bu sözleri karşısında bunların hepsi sırıtır elbette.

TuTasTemre dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gaykedi dedi ki...

xenop
milletçi değil ümmetçi olamak böyle bir şey olsa gerek değil mi?

____________________

koza
esas kaddafi demiş diyeceğini yahu.

____________________

vladimir
hatırlıyorum da ne rezil günlerdi onlar.

____________________

emre
gene coşmuşsun, yayınlayıp yayınlamamak konusunda kararsız bıraktın beni. pseudoscience yaradılış teorisyeni Mustafa Akyol konusunda sana şunu söyleyebilirim ki sanırım sen papanın bile (tanrının izniyle olmuştur çekincesiyle) artık kabül etmek zorunda kaldığı evrim teorisine de inanmıyorsundur, hatta dinazorlar nuh'un gemisine sığmadığı için soyları tükenmiştir değil mi :))

yanikkoza dedi ki...

ya bizi temsil eden her kişi hep güzel hep doğru yapacak diye birşey yok her insan yanıla bilir,
bu işin açıkçası doğrusu bu .....ama burdaki dış platform için tutumuzu siyasi görüş değilde biraz çıkar ilişkisi olablir diyorum .....ya dışardaki hangi gözle bizlere baktıkları çok önemli bence...
bak siyasi konularda uzak kalmak istiyorum bunlar çok kafa yorulacak şeyler bence iki cümle bunları anlatamadığım için uzak duruyordum bak yine kouştum....

calculus dedi ki...

Hiç sesini çıkaramamak ile van minit, van minit diye höykürmenin arasındadır belki de başarılı diplomasi denen şey.
O zaman olsa, Erdoğan Kaddafi'nin karşısında gene mum olma geleneğini layıkıyla sürdürürdü merak etmeyin hiç.
Bizim gazımız bizim olmayan toprakların savunmasında bol kalorili yanıyor sadece.

LoLLa dedi ki...

efenim nasilsiniz mimledim sizi az once bi goz ativerin pls ;)))

TuTasTemre dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Harpagos dedi ki...

Yabancı da olsam varoluşuna ama cesaretine hayranım.
Salt bu yazı değil tümüne.

gaykedi dedi ki...

koza
apolitik yanık-koza :D

____________________

calculus
başarılı diplomasi tanmınızı sevdim :)

____________________

tanrım bir daha mı, yazmadığım sanırım onlarca mim var biriken :D

____________________

emre
seninle tartışmamak için sarakaya alıyorum, aslında nesli tükenen canlılar için bir teori daha var, "nuh'un gemide yiyecek kalmayınca onları kesip yediği söyleniyor" :))

____________________

harpagos
bu cesaretli ben mi oluyorum :D

TuTasTemre dedi ki...

Dediğin gibi olsun.Ah o Nuh yok mu ? ya da o uzun sakal Darwin ?

LoLLa dedi ki...

insan bi iyiyim der yaaaa puhhh :( :)

kissess

Adsız dedi ki...

iki ucu keskin bıçak bu mesele; açıkçası ben hiç hazzetmesemde tayyip erdoğan verdiği tepkiyi doğru buluyorum ama aynı zamanda riyakar da buluyorum. "siz öldürmeyi bilirsiniz" diyor peres'e ve fakat kürtlere pompalı tüfekle ateş açan vatandaşı savunabiliyor kendi ülkesinde. ya da "ya sev ya terket" çıkışları yapabiliyor. eğer okumadıysanız şu iki yazı da güzel değerlendirmeler mevcut:
http://www.radikal.com.tr/Default.aspx?aType=RadikalYazarYazisi&Date=02.02.2009&ArticleID=919683
http://www.milliyet.com.tr/Yazar.aspx?aType=YazarDetayArsiv&ArticleID=1054043&AuthorID=60&b=Bize%20de%20Davos%20yigidi%20gerek&a=Ece%20Temelkuran&ver=70

gaykedi dedi ki...

emre
darwin'in gemisi :D

____________________

lolla
ben iyiyim, sen nasılsın :))

___________________

adsız
erdoğan'ın samimiyetine ben de inanmıyorum, hamas ve pkk'nın benzerliklerini ve ayrıldığı noktaları bu noktada düşünmek çok zihin açıcı oluyor.

LoLLa dedi ki...

eheueh solemicem :))
bak duydum cok ayip cokta ..kmde denmez ayip :p ;)

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

yaw kedi arada bu emre adlı kişinin yorumlarını okuyorum bazen buralarda, komik yani.. En çok güldürende, tabi arsız sinir bozucu bir gülüş bu, müslümanların çoğu söylüyor ama fethullahçıların ki daha bir hoş çıkıyor.
"heheh ne komik evrimciler maymundan geliyolar"
Sanırım bazı maymunlar, kendini insan görenlerden daha sorgulayıcı :)

gaykedi dedi ki...

lolla
tamam kaç bakalım :)

____________________

kaplumbağa
evrim teorisi genetik, biyoloji v.s bilimlerinin gelişmesiyle artık bir bilimsel gerçek haline geldi ve bu teori tanrının varlığı ya da yokluğuyla ilgilenmez sadece inceler, "papa" müslümanlardan çok çok uyanık yani :)

TuTasTemre dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LoLLa dedi ki...

hayir efenim ne munasebet kacmiorum hafiften uzuyorum bazen :)))

mmuucckk

7.oda dedi ki...

çok konuştun sen gaykedi !!!
vanminuts !!
vanminuts!!

gaykedi dedi ki...

emre
bütün dinler birbirinden saçma, ha dünya öküzün boynuzunda, ha adem'in kaburga kemiği "ben bir fark göremiyorum doğrusu ya siz?"

______________________

lolla
kaç bakalım :)

______________________

7.oda
başbakan türkçeye yeni bir deyim kazandırdı, hem de ingilizce :))

yorumcu dedi ki...

eee... ta öyle günlerden böyle günlere gelmişiz, daha ne istiyorsunuz işte? o zamanki iç politikamızdaki suskunluk bitmiş de dış politikamızda bile kükremeye başlamışız deyim yerindeyse...

ama bazı vatandaşlar alışmış bizim ezilmemize ki hâlâ inanamıyorlar şu anda içinde bulunduğumuz duruma.

gaykedi dedi ki...

yorumcu
nuray mert geçen gün bakınız ne güzel yazmış;

"Türkiye’nin bugün muhafazakâr bir partide buluşan İslamcıları, zannedildiği kadar ‘maceracı’, ‘içten pazarlıklı’ falan olmadıkları gibi fazlasıyla pragmatiktir. Uluslararası konjonktür ön vermese, Filistinliler için de hiçbir halk için de, iktidarlarını tehlikeye atmayacakları gibi, sokaklara da dökülmezler. Bakın, Irak’ta işgal sonrasında 1 milyona yakın insan öldü, kimsenin kılı kıpırdamadı."

+ tayyip bey'in ırak'a amerikanın yanında dalalım diye az kıvranmadığını hatırlatırım size, doğrusu ben kendisini samimi bulmuyorum...

İnsan dedi ki...

hassktir işgal altındaymışız.Bizim ayakta kalmamızın sebebi çıkarlarımız doğruıltusunda hareket etmemizdir.

gaykedi dedi ki...

insan
bütün devletler ve insanlar böyle değil midir zaten.