07 Şubat 2009






Cumartesi
Neşesi !



Çarşı izninde Bodrum'da avare avare gezen yakışıklı askerlere kafayı takan Zeki Müren tanıdığı alay komutanına telefon açar ve evde mobilyaların yerlerini değiştireceğini söyleyerek, kendisine şöyle güçlü kuvvetli, kaslı, iri yarı 5-10 askeri, bir kaç günlüğüne göndermesini rica eder.

Komutan Zik Kemüren beyin asıl niyetini anlar, bozuntuya vermez ama;

- Zeki Paşam emriniz olur, size en güvendiğim, en namuslu, en efendi, en mülayim askerlerimden hemen gönderiyorum deyince, Zeki bu askerlerden kendisine iş çıkmayacağını anlar ve ekler;

- Komutanım çok teşekkür ederim ama acaba rica etsem 'diğerlerinden' de 5-10 tane gönderebilir misiniz?


10 yorum:

kişisel depresyon anları dedi ki...

eh Zeki abimden kaçar mı? :)

fakeangel dedi ki...

:))

haftaya da zeki murenden istiyorum fikra bilesin

yanikkoza dedi ki...

maşallah amma azgın haa:)))biz bir tane istiyemiyok adam 5-10 diyor yaa :))))
evet çok hoştu fıkra paylaşım için sağol ....
sevgilerimle iyi tatiller....

gaykedi dedi ki...

k.d. anları
zeki ablam parçalar :D

____________________

fake
yaw aklımda zeki fıkrası kalmadı walla bulursam güzel bir fıkrasını söz haftaya da zeki'den devam ediyoruz :))

___________________

yanıkkoza
bir tane istersin istersin, herkes ister :D

Recep Vatansever dedi ki...

zeki zik kemüren :D fazla istemiş sanki. 5-10 tane birkaç günlüğüne fazla kaçar. tabi hiç durmazsa değişir. :D

Esther dedi ki...

hyahahahahahahah bayıldım bayıldım :) "Zeki bu askerlerden kendisine iş çıkmayacağını anlar " benim bittiğim an :)

cimcime dedi ki...

mırnav her c.tesi zeki amcanın bütün açıklıklarını saçıklıklarını yazıon be yavvv:D
kemikleri sızlıodur vallahi:D
hahahaha ama çok güldüm.

gaykedi dedi ki...

recep
zeki bilir işini :))

____________________

esher
sana zeki müren fıkrası olsun, çamurdan olsun :D

____________________

cimcime
ben ruhu şad oluyordur diyorum :)

e.d. dedi ki...

oyy, ne duruma sokmuşsun zeki müren'i. ayıp ayıp :P

gaykedi dedi ki...

e.d
fıkra sokmuş, ben masumum :D