06 Ocak 2009





Kedi Düşü !


Xenophilius'dan gelen bir mim, hayallerimi yazıyorum;


Sanırım 10-12 yaşlarında falan olmalıyım, çocukluk bitmiş artık okul stresi ve hayatın ilk sorumlulukları omuzlarıma yüklenmeye başlamış. Ben o yıllarda babaanneme özeniyorum, oh ne rahat okula gitmiyor, çalışmıyor, ders ve stres yapmıyor, sınavlarla uğraşmıyor diyerek. Aradan yıllar geçti babaannem öldü ve ben halen ona özeniyorum, oh ne güzel bu iğrenç dünyadan kurtuldu diyerek...

Her neyse konuyu toparlayayım, bu kadar karamsarlık yeter. Kişisel olarak maddi bir şeyler düşlemeye utanıyorum ama tabi kimseye muhtaç olmayacak bir düzende sevgilimin kollarında yaşlanıp, dostlarım başucumda huzur içinde, onlarla sohbet ederek, espriler yaparak yatağımda ölmeyi düşlüyorum...








Her dinden, ideolojiden, ırktan ve milletten yobazın, faşistin olmadığı bir dünya düşlüyorum. Bu konuda İslam dünyası için bol bol dua ediyorum, her dinde ve toplumda yobaz var ama Müslüman yobazlarının eline hem sayı, hem toplumsal yüzde olarak dünyada ne yazık ki çağımız itibariyle kimse su dökemez.

İnsanların bir şey satın alırken bu benim için gerçekten gerekli mi diyerek 40 kere düşünme alışkanlığı edindiği, her tür aşırı tüketimin ve gösterişin ayıp sayıldığı, ekolojik-sosyalist bir toplum düşlüyorum.

Kadın, erkek, lezbiyen, gay, travesti, zenci, çekik gözlü, çingene v.s tüm insanların insan yerine konulduğu, azınlıkların, farklılıkların yadırganmadığı bir dünya düşlüyorum.









Sağlık, eğitim ve adalet sisteminde asla paranın konuşulmadığı, bunların ücretsiz olduğu, tüm insanlara aç kalmayacak kadar temel besinin sağlanmasının toplumun vicdani sorumluluğunda olduğu bir gezegen düşlüyorum.

Kasaplık hayvanların bayıltmadan, can çekişerek, canlı canlı kesilmediği, pet shoplarda köle gibi çeşitli hayvanlar satılmayan, et ve hayvansal ürünlerin tüketimi, hayvan hakları konusunda bilinçli bir toplum düşlüyorum...

Tüm bunlar o kadar uzak hayaller ki, şimdilik bunu biliyorum ve üzülüyorum... "Son sözlerim ne mi? Hayat bir hayvana, bir fareye bile reva değildir... Mezar taşım için şunları yazdım: Güzelim Dünya, seni kurtarabilirdik, ama öyle kahrolası adi ve tembeldik ki." (*)



(*) Kurt Vonnegut (1922-2007)
Ben de Aslıberry'i ve Fenasi Bey'i mimliyorum.

21 yorum:

OpethMania dedi ki...

yaw dostum o kaddar güzel şeyler dilemişsin ki sanki kendin için istediğin bişiy yok herkes için bişiyler dilemişin...bütün dileklerine bende katılıyorum...ahanda katıldım...

haccecan dedi ki...

Yazdıkların çok doğru...
Dileklerinin gerçekleşmesini bende diliyorum...

gaykedi dedi ki...

opeth
yazıda da dediğim gibi kendim için bir şeyler dilemeye utanıyorum, oysa hepimiz için dilersem bana da ulaşır nasıl olsa değil mi :D

_______________________

haccecan
kocaman bir "amin" diyelim o zaman :))

Mr.Food@Wordpress dedi ki...

Süper düşler..
Ama çok mu uzaklar dünya gerçekliğine? Keşke olabilse bunlar, keşke. Belki 1 milyar yıl sonra, insanların soyu tükendiğinde, kim bilir?

Sevgilerimle.
İyi akşamlar..

mischa dedi ki...

amiiiin :)

Arzu Pınar dedi ki...

zor değil bu güzel dileklerinin gerçekleşmesi. sadece insanları gerektiriyor. insan olmayanlar devam edecek hayanlara işkence etmeye, insanlar arasında ayrımcılık yapmaya, sömürmeye. zaten çok kalmaz ya topluca batarız böyle devam ederse, ya da bir noktada kopup, "aaa yeter ama" deriz.

Brajeshwari dedi ki...

Bu dileklerin altına bende imzamı atmak istiyorum.

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

mezar taşı yazısı..
kesinlikle beni utandırdı...
bişey yapmalı..

gaykedi dedi ki...

mr.food
umut belki bir daha ki big-bang'den sonra, kartlar yeniden karılınca...

_______________________

mischa
amen :D

_______________________

arzu
böyle gidecekse "gelsin o son lütfen" diyeyim ben...

_______________________


brajeshwari
imzanız yüreğimize atılmıştır :))

______________________


petunya
önce kendimizden başlamalı, eğer kendimizi, nefsimizi ikna edebilirsek sanırım herkesi ikna edebiliriz :D

Adsız dedi ki...

O kadar güzel şeyler dilemişsin ki, ben de amiiin diyor vede dileme hakkımı "sen yürektekilerin dünyamızda yarın sabah büyük çoğunluk olmasını" dileyerek kullanıyorum.

gaykedi dedi ki...

adsız
inşallah diyeyim, yürekten, kocaman bir inşallah...

Basak dedi ki...

ben de bu kervanı kaçırmak istemem, enerjisini arttıralım bu güzel dileklerin... ellerine sağlık, fazla söze gerek yok.

gay_yor dedi ki...

bende anneannemi görünce böyle derdim ben okula gidiyorum sınavlara hazırlanıyorum ah anneannem ne kadar rahat.. şimdi hala diyorum ne kadar rahatlar ya sınav sorunları yok:)

gaykedi dedi ki...

basak
teşekkürler, çığ olur katlanır inşallah bu dualarımız, tanrı duysun sesimizi ne olur artık :D

gaykedi dedi ki...

gay-yor
sende mi brütüs yaa :))

endiseliperi dedi ki...

gaykedi, öyle güzel toparlamışsın ki her şeyi, altına ben de imza atarım bu hayallerin.

sevgiler.

gaykedi dedi ki...

peri
aman tanrım kimleri görüyorum, imzanız yüreğimize, hayallerimize atılmıştır :D

pisikopati dedi ki...

en tilt olduğum klişelerden biridir ama bu iletiye gerçekten çok yakışıcak "yüreğine sağlık" gaykediciğim. başakın dediği gibi bu dileklerin enerjisini arttırmak ve çoğaltmak için ben de altına imzamı atıyorum. Ancak ne yazık ki pek umudum yok böyle güzel bir dünyaya ulaşacağımızdan. Bugüne kadar okuduğum bloglardan gördüğüm kadarıyla birçok insan benzer duyguları paylaşıyoruz. Hakça düzen istiyoruz, kimse kimseyi öldürmesin, kimse kimseye karışmasın, herkes birbirine saygı duysun istiyoruz. Kendi kişisel yaşamlarımızda, etrafımıza, doğaya minimum zarar vermeye çaba harcıyoruz. Görünürde sayımız çok ama gücümüz mü az nedir kötülük hep iyiliğe galebe çalıyor:(((

gaykedi dedi ki...

psikopati
senin de yüreğine sağlık, blog arkadaşlarımız içinde bahsettiğin güzel insanlar yanında son derece ırkçı insanlar da görüyorum ve üzülüyorum ama :((

efsa dedi ki...

Dileklerin çok özel ama bir o kadar da uzak görünüyor ki... sanırım çok umutsuzum bu günlerde, bazı şeylerde.

gaykedi dedi ki...

efsa
o umutsuzluk halleri bana da geliyor bazen ama gene de umut olmadan yaşanmıyor be :D