05 Ocak 2009







Haftanın Güzeli !


Türk erkekleri ilk fırsatta Rus güzellerine kaçıyorlar, karı, kız, gay kısmı olarak biz de isteriz diyor ve sizi bu hafta Andrey ile tanıştırmak istiyorum.

Bir Rus kaltağının peşine takılan erkek sevgilisinin peşinden İstanbul'a gelen ve mahsur kalan bir biseksüel olan Andrey şu an inşaatlarda dönüş için para biriktirmeye çalışıyor. Bu sportmen delikanlımız hayırsever okuyucularımdan ilgi ve sıcak bir yuva bekliyor.


Bu haberin kaynağı için 'bakınız', yakışıklının diğer resimleri ve bir yüzünü görelim ayol diyenler tık tık 'buraya'. Daha önce yer verdiğim başka bir Rus delikanlısı için bir tık da 'şuraya' ve gene o haftanın Rusya temalı şarkısı için de 'buraya' lütfen...



9 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

sevgili kedi bu hizmetlerin için nasıl teşekkür etmeli bilrmiyorum :)
çok sevgiler yolladım sana..neşe ve keyifle kal hep :)

Noni dedi ki...

Aman bir heyecan tıkladım fotosuna ama ıykk hiç beğenmedim, zaten Rus erkeklerini oldum olası sevmem ben!

Melis Tükel dedi ki...

İki sene evvel, en son Rusya'ya gittiğimde, yine ağzım açık kalmıştı kadınların tuhaf güzelliğine karşı. Bir yandan da, yine, şaşıp kalmıştım erkeklerinin hepsinin birden nasıl bu kadar tuhaf bir çirkinliğe ev sahipliği yaptığına. Çok enteresan. Güzel ırk diyorlar ama bu ırk arasında iki ayrı küçük ırk daha var sanırım. Biri kadın, biri erkek işte. Rus erkekleri içki içip homurdanmaya devam etsinler, bizim Türkler işi götürüyor ne de olsa ;)

gaykedi dedi ki...

kıymet
teşekkürler, "keyif ve neşe" cümleten hepimize diyeyim :D

________________________

noni
erkeklerinin güzellikleri ile meşhur bir ülke değil ama büyük bir ülke tabi arayan bulur yakışıklısını :)

________________________

melis
osmanlı sarayında da en meşhur ve pahalı güzel kadın köleler, cariyeler kafkaslardan getirilirmiş :D

Adsız dedi ki...

senin bakınızlarını sevsinler!! nasıl inandım da baktım o kedi poposuna ben yaaa:)

gmz

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

haberin kaynağı gerçekten çok sağlammış, içimizde hiçbir şüphe bırakmadı :))

gaykedi dedi ki...

gmz
sağlam kaynak :D

_________________

kaplumbağa
çok inandırıcı bir kaynak değil mi :))

DIAGONAL dedi ki...

yok beeeee bunun neresii iyi bizim yerli malı yurdun malı bisex kerem bunların alayına diye :D

gaykedi dedi ki...

digin-onel
yerli malı yurdun malı, herkes onu kullanmalı, madem türksün, göster ürksün, "Bir Bisex-Kerem versem yer misiniz? :p"