26 Ocak 2009






Haftanın
Güzeli !



Hatırlarsanız daha önce, bütün ülkelerin delikanlılarının yatak becerilerini ve güzelliklerini anlatan kitabın sahibi Enderunlu Fazıl Bey'in (1759-1810) Ermeni, Rum ve İstanbul yakışıklıları için söylediklerine yer vermiştim, şimdi Fazıl Bey'in Çingene delikanlıları için söylediklerine bakalım, tabi bahsettiği alışveriş konusu, ne alış-verişidir sanırım tahmin edersiniz artık;

"Çingene erkekleri, hoşça, yüzleri esmerdir, musiki onlara allah vergisidir. Hareketleri anlamlı ve ölçülüdür, sesleri nazik ve gevrek, sözleri şerbetten lezzetlidir, onlarla gizlice 'alışveriş' yapmak mümkündür, birçok bahaneyle kapıya gelirler."


10 yorum:

Adsız dedi ki...

yanıkkoza....

şu endurunlu fazıy bey epey merak ettim ......

artık haftanın güzeline benim tipim değil alan alsın ben almıyorum :))))).....

gaykedi dedi ki...

yanıkkoza
enderunlu fazıl bey'de eminim yaşasaydı seni merak ederdi :D

DIAGONAL dedi ki...

valla böle bir tip kapıya gelecek bozulmayan eşya kalmaz evde :D

cimcime dedi ki...

AAAA BUNU TUTTUM:d

Nil dedi ki...

Geç keşfettim ama artık takipteyim! Çok güzel bir blog eline sağlık :) ayrıca haftanın güzeli benim de çok tipim diil gerçi suratını atalım gerisini alırım dicem ayıp olcak :))

Adsız dedi ki...

oyy, esmer güzeline bak hele :)

bi erkeğe, kirli sakal çok yakışıyor ya. ister esmer, ister sarışın, ister beyaz olsun. güzelliğe güzellik katıyor şu kirli sakal.

tabi six-pack ve kalkık göğüsleri de yeme de yanında yat yani :D

e.d.

gaykedi dedi ki...

digin-onel
nasıl yanii? biraz daha ipucu lütfenn :D

______________________

cimcime
inanmıyorum yaa ne çocukları beğenmedin, çingene laçosuna bayıldın :))

_________________________

nil
parçalamak yok öyle :)

________________________

e.d
hani sen sarışınları seviyordun, esmer yakışıklı görünce dayanamadın galiba :D

LoLLa dedi ki...

haftanin guzelini goremeden gidiodum walla yanlıslıkla :)))

gaykedi dedi ki...

lolla
hayrett ki ne hayret! valla gerçekten hasta olmuşsun sen inandım şimdi :))

LoLLa dedi ki...

eheue sorun orda olamadigimdan oldu zaten :))))))))))))))))
oofs temem sustum igrencim su an :)