26 Ocak 2009






Haftanın
Şarkısı !



Sakalına, bıyığına tükürdüğüm dünyanın en büyük ibnelerinden birisi benim memleketim Bulgaristan'dan çıkmasa şaşardım zaten. Bu hafta, Türk, Yunan, Arap, Çingene kırması bir Bulgar müziği olan ve adını Türkçe 'çalgı' kelimesinden alan Chalga türünde, dünyanın en ünlü Bulgarlarından Azis'in söylediği iki şarkı var;

Göbek atmak isteyenler için şarkı indirme linki 'şurada', slow sevenler için de Mp3 'burada'. Ayrıca bu ilginç varlığın diğer resimlerini görmek için 'buraya tıkla' ve dumur ol.



14 yorum:

La Santa Roja dedi ki...

Gerçekten oldukça ilginç bir arkadaşmış :) Ama gözler süper...

Adsız dedi ki...

yanıkkoza....

mp3 nün 2 versiyonuda 10 üzerinden 10 aldı süper tşkr ederim....

resimleri süper sanatsal anlamda süper çekilmiş gözleri ellerine bayıldım ....

sakalınıda kesmemesi beni sevinidrdi sebeb eşcinselliğini kabul etmesine bağlıyorum bence süper kesmemsi güzel.....

dipnot:bu hafta hemi gözümüz hemide kulaklarımız bayram ettiii

paylasım için sağol....
yanıkkoza....

fakeangel dedi ki...

daha once hic ayni anda hem bu kadar feminen ve hem de bu kadar erkeksi birini gormemistim sanirim. aciip garip ve ilgi cekici geldi. bir de, slow olan parcayi begendim evet :)

R. Vatansever dedi ki...

Azis'in şarkılarını severim. Hele de "Onova Momche" yi. Buraya dikkat şarkılarını severim, adamdan hiç azetmem. Verdiğin iki şarkı bilgisayarımda bir yerlerde olacak diye hatırlıyorum. Heh buldum. Olmasa şaşardım valla. :))

gaykedi dedi ki...

la santa roja
ilginç birisi, tanımlaması zor mitolojik yaratıklara benziyor :D

_________________________

yanık koza
ben sakalından hiç hoşlanmadım, en itici yeri bence orası :))

_________________________

fakeangel
hem erkeksi hem kadınsı mı dedin? bildiğin oksimoron yani :D

_________________________

vatansever
ben şarkılarını da pek sevmem, kendisini de ama ilginç bir varlık orası ayrı tabi :))

asliberry dedi ki...

ahha ben daha önce gene senin blogdan görmüş dumur olmuştum. hatırlıyorum.

kubio dedi ki...

Aydın , Fatik Ürek biraz da Tarık Mengüç kırması deli bir şahsiyetmiş. Kişisel tercihleri tabiki kendini ilgilendirir. Pederaz olduğu bi gerçek tabi :) Hoşuma gitti. Teşekkürler kedi :o)

cheshni dedi ki...

dumurluk bir şey gerçekten

Muzlu Turta dedi ki...

Azis hakkında böyle konuşmamalısın ;)

Adsız dedi ki...

ben de bi yunanistan göçmeni torunu olarak söyleyebilirim ki, yunan ve bulgar göçmenlerinden kızlar da erkekler de pek şugar olur :)

tabi erkeğin maskülen olanı makbul, gay olanın da str8 olanın da. beni açmıyor feminenler :/

e.d.

Esther dedi ki...

Hahah gaykedi biliyo musun? son 3-4 gündür, sırf Azis'ten bahsediyoruz msn de, türkiyeden arkadaşlarımla. Ben Sims oynarken bir karakter yarattım ve yarattıktan sonra farkettim ki aynı Azis olmuş. Öyle paylaştım milletle ve Azis'i masaya yatırdığımız uzun sohbetlerimiz oldu...

Belki sakalsız bir d.q olsaydı bu kdr ilgi çekmezdi sonucuna vardık.. Olay sakalda! Azis'in sesi ve şarkıları hakkında daha önce görüşlerimi yazmıştım burada.. Kısaca; pek beğenmem..

Kendisini 2006'da atinada canlı canlı görmek şerefine de erişmiştim ekliiiim :D

gaykedi dedi ki...

aslıberry
himm sende güzel hafıza var, 1-2 yıl önce bu hanım ablamızın youtube lnkini vermiştim :D

_______________________

kubio
fatih ürek-tarık mengüç karışımı idealdır bence aydın'dan eklemeye gerek yok derim ben :))

_______________________

chesni
beyaz ötsi gibi, dumur ötesi :D

_______________________

muzlu turta
ne yapayım hem severim, hem döverim gibi oldu biraz ama, bar şarkıcısı soytarı lubunyalara laf sokmadan duramıyorum :D

_______________________

e.d
erkekte hafif feminenlik bazen çekici bile olabilir bence ama tabi bu kadar değil, azis olayı aşmış :))

________________________

esther
bütün vitamini sakalında yani :D

BearLocus dedi ki...

hayatımın en kabuslarla dolu bi gecesini hatırlattı bu bana domaşna ve azis klipleri yayınlayan bir bulgar müzik kanalı :)

gaykedi dedi ki...

bear-locus
çok kaba ve çirkin bir dil değil mi? çoğu slav dili feci gibi kulak tırmalıyor :D