18 Ocak 2009






Haftanın Şarkısı !


Bu hafta Esther'den gelen bir 'mim'e yanıt olsun, size en sevdiğim şarkılardan bahsedeyim, ama aslında o şarkıların bir kısmını burada yayınladım zaten, genelde Soft ve Pop Rock, seviyorum, bazen onlara New age, Klasik, Jazz ve World & Etnik müzikte ekleniyor.

İyi parçalar çoğunlukla eski sanatçıların albümlerinde bulunuyor, yani ne varsa eskilerde var diyebilirim. Mtv'yi açıp, zenci & beyaz, hip-hop ya da çeşitli pop müzisyenlerini böğürürken görünce kusacak gibi oluyorum, keza bizim yerli tv'lerde de bilumum fahişeler, müzik yaptığını iddia eden ayılarda aynı etkiyi uyandırıyor.

İki defa canlı dinleme olanağını bulduğum bende çok iz bırakan Chris de Burgh'dan, 'The Traveller' adlı şarkıyı 'şuradan' Mp3 olarak indirin ve dinleyin, işte müzik budur diyorum.



14 yorum:

Esther dedi ki...

Mtv'yi açıp, zenci & beyaz, hip-hop ya da çeşitli pop müzisyenlerini böğürürken görünce kusacak gibi oluyorum,

yerden göğe kadar haklısın... abd li görgüsüz zencilerden nefret ediyorum... beyaz limuzinlerle sahneye çıkıp böğüre böğüre şarkı söylüyorlar, yanlarında çıplak kadınlar fln... artık iyice midemi bulandırmaya başladı... ne yazık ki uzun bi süredir devir onların devri.. mtv de başka bir görüntüye rastlamak mucize halini aldı :D

türkiyedeki yarım akıllı ucuz sersemleri dikkate bile almıyorum

OpethMania dedi ki...

bizim tv lerdeki bilimum fahişeler neydi ya bir de dur bakiim ha müzik yaptığını iddia eden ayılar burası çok güzell ya valla en az fıkraların kadar güldüm okuyunca...

gaykedi dedi ki...

esther
bende o bahsettiğin zencilerin beni bu yaştan sonra ırkçı yapmasından korkuyorum! bu kadar mı iğrenç olabilirler hala anlamış değilim, hem müzikler, hem o garip el-kol hareketleri, hem o görgüsüzlükleri, böğkkk!

________________

opethmania
herkesin anladğına eminim, isim vermeye hiç gerek yok, zaten o kadar çoklar ki, hangi birisinin ismini verelim değil mi :D

joogay dedi ki...

teşekkürler

Adsız dedi ki...

yanıkkoza....
sevdiğin parca benden 10 puan aldı...

sözlerine sonunda kadar katılıyorum gercek harbi böyle durumdayız keza yabancılarda....

dipnot:kendime zenci ruhlu köleyim diyorum acıklayım ...zenciler gibi lüxü yani iyi otomobilleri,şık kıyafetleri,güzel evleri ve teknolojiyi seviyorlar,ve dans etmeyi,tabi birde sexi kadınları burayı sevmiyorum ..diğer mevzu ise köle ruhlarınıda seviyorum bende sevdiğim için köle olanlardanım ve sadakat bakımdan zencileri güvenli hissediyorum ama kendi renktenlere beyazlara o kadar masum değiller....işte burda da içimdeki köle ruhlu zenciyide dile getirmiş olduk....
trük popu benim için vazgecilmez hafızamda o kadar her türden bir parca muhakkak var ...arkadaslara diyorum bana bir cümle söyle sana onala ilgi parca buluyum söylerim diyorum ...o kadar iyiydim kiii tın demesi bile yeterdi ...ama suan 4 yıl hiç ne tv nede müzik dinledim sebebi dindar kuruluşta hepsi yasaktı bende kurallara uyardım karsı cıkmadım suan o devre bitti şimdi aferdersiniz wc de bile delirmiş gibi bol bol müzik dinliyorum ve cok mutluyum ben ölürkende her yerde müzik çalmasını isterim o kadar yanii neyse çok kafa ağrıtmayım paylasım süper diii ....
yanıkkoza...

7.oda dedi ki...

chris de burgh den.. sailing away de benim favorilerimdendir :)

gaykedi dedi ki...

joogay
afiyet olsun gözlerine :D

_________________

yanık-koza
ohoo sende anlatacak ne kadar çok şey var, kimi dincilere göre müzik günah değil mi? tanrım ne aptallık :(

________________

7.oda
Chris de Burgh'un benimde o kadar çok sevdiğim parçası var ki :)

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...
evet coğu dindara göre haram ...
ve bir hadis var müzik dinliyenlere diğer tarafta kulaklarına lav halinde ateşler dökülecekmiş....
ama ben fazla sallamıyorum gercektende müzik dinlemeden yapamaıyorum....

coffeé dedi ki...

şarkı çok hem de çok güzel :)

bizde de bir miminiz bulunmakta, bilginize :)

Melis Tükel dedi ki...

Sen bu haftanın şarkısını "The Traveller" olarak seçmişsin ya, böylece ben sana karşı olan nedensiz sevgime büyük bir neden buldum işte. İn misin cin misin, içimi nasıl okursun, tüm gün dilimdeki bu şarkıyı nasıl yazarsınnn...

kubio dedi ki...

küçükken biri bana bu adamın rockın babasını olduğunu söylemişti..
büyüdüm, babayı gördüm! :o ayrıca kendisine İrlanda'nın Ahmet kayası da diyorlarmış :)

gaykedi dedi ki...

yanık-koza
o kadar saçma sapan hadis var ki, diyanet bunları ayıklamak için komisyon kurmuş duydun mu?

__________________

coffee
balkanlardan gelen yeni bir mim dalgası daha sanırım :D

__________________

melis
kalp kalbe karşı denir değil mi :))

__________________

kubio
rock'un babası olmadığını biliyorum ama ahmet kaya benzetmesi de ne kadar doğru emin değilim, çünkü o zaman irlandanın bir ibrahim tatlısesi de olması lazım :D

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...
duymadım şimdi duydum iyi bir proje olur umarım sağlıklı sonuçlar cıkar....

gaykedi dedi ki...

yanık-koza
eminim kafayı yemezler ayıklamaya çalışırken, çünkü o kadar çok saçma sapan hadisler var ki ortalıkta :D