27 Ocak 2009






Faşizm !



Yıllar önce çalıştığım işyerinde, askerden yeni gelen bir arkadaşımız, kafaları kesik Kürt teröristlerin saçlarından tutup sallarken çektirdiği fotoyu gururla bize göstermek isteyince, bir şaşkınlık yaşadığımızı hatırlıyorum.

Daha sonra askerlik yapan bazı arkadaşlarımdan, helikopterden atılan ve bütün bölüğün tecavüz ettiği Kürt esirlerden bahsedildiğini de duyacaktım.

Kurtlar Vadisi dizisinden Atilla Olgaç'ın 10 Rum esiri öldürdüğünü açıklayıp, sonra kıvırmaya çalışması üzerine Nur Çintay güzel bir 'yazı yazmış', orada Güneydoğuda askerlerin Kürt kulaklarını Coca Cola içinde bekletip kalan kıkırdakla anahtarlık yaptıkları bilgisinden bahsediyor.








Bu kulak kesme takıntısı bana, yıllar önce Bülent Ecevit'in anılarında okuduğum, ülkemizin Kıbrıs çıkarması sonrası Necmettin Erbakan'ın kendisinden bir miktar Yunan kulağı istemesini getirdi.

Erbakan sanırım eşine dostuna gururla dağıtacaktı kendince çok anlamlı bu hediyeyi. Faşizmin bu kafatası, kulak, takıntısını çözmek sanırım psikoloji bilimi için bile zor olsa gerek diyeceğim.

Ama avının kafasını doldurtup
gururla odasına asan avcılar ve polisiye filmlerde öldürdüğü kişilerden çoğunlukla bir hatıra eşyası alan ve bunları birikitiren psikopat seri katiller aklıma gelince konu kafamda bir parça toparlanıyor.



11 yorum:

OpethMania dedi ki...

memlektimdeki kürt türk kardeşlere de bu canilikleri yaptırdılar ya ve yamyamlığı yaptırdılar onları da insanlıktan çıkarıp köklerini topraktan söktüler ya.............
(bilmiyorum bundan sonrası öyle kaldı...)

Adsız dedi ki...

yanıkkoza....

yaaa deli olmamak elden değil komşularımız biz kürdük diye aciyip bakıyorlar bariz bişeyde yok çok asimile olmuşuz....

diğer tarfatan akrabalarımız biz sağcıyız ve dindarık diye bizi kabul etmiyor kaldık ortada....

hadi gelde askere git olmadı dağa cık ne yapsak ortada kaldık bu yazıya aynen böle cevap vereriyim bu kulak kesen cevabı versin .....

işte karma karısık durumdayız sağı-solcu vardı şimdi türk -kürt,sonra yahudi-hristanyan -rum,daha dası cinsel kimlikler ya biz insanız kaç paracaya daha ayrılacağız bu devletin insanlar üzerindeki sınıf ayrımları ne zaman son bulacak....

bizde daha görüşlerde anlaşamdık din ve cinsel ve kök bakımında ne yapacağız sastık valla....

dipnot: şu yazıyıda okuun bize itafen rarstırılmış bir kürd arkadısım yolladı....

http://www.xelkedondurma.com/dirok/dirok_a_html/surgun_kurtleri_anadolu.htm

yanıkkoza....

Vladimir dedi ki...

Dehşete kağılarak okudum. 2000 yıl öncesinde kalmış olması gereken insanlık dışı, vahşetin akla sığmayan boyutta olanı bunlar.

Savaş alanına iteklenmiş insanın birbirini öldürmesi ni de kabul edemem ama can havli ile gözünün dönmesini anlayabilirim. AMa kulak siparişi, öldürdüğünün sayısı ile övünme, sıkıyı görünce cayma, kesik kulakları işlevden geçirme gibi davranışları yapanların normal insan gibi karşıma geçmesini anlamam, kabul etmem mümkün değil.

кα¢αкgαу dedi ki...

gay kedi bi' şeyler söylerdim de, blog ahlakına sığmıyor allahın man kaflı pis faşist şerefsizleri...bak yine durdurmadım az d olsa yazdım..silecektim ama vazgeçtim silmiyorum, uygun görmessen yayınlama..bu puştlera çok az bu laflar..neyse iyice bozdum ağzımı, iyisimi yayınlama...artık hoşgörülü bi şekilde.aman neden böyle yapmışlar onalarda insan mıy mıy mıy diyemiyorum gaykedicim, beni mazur gör..allahın piçleri..üff kesin yayınlama sen bunu

eğreltiotu dedi ki...

okuduydum ben de yazıyı, tüyler ürpertici.
o atmosferden etkilenmek de ne demek ya. bahaneye bak. İnsan öldürmek üzere söylenen bi bahane hem de.

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

inanmıyorum ya olaya bak felaket birşey.. biz burada askerdeyken eğitimde içi boş silahı elimize nasıl alacağız diye strese girerken, adamların ettiğine bak :((

gaykedi dedi ki...

opethmania
ondan sonrasını kaçakgay eklemiş merak etme :D

_________________________

yanıkkoza
yazıyı bir ara okuyacağım, güneydoğuda da en büyük sorun kürt halkının pkk ve ordu arasında kalmasıydı biliyorsun.

_________________________

vladimir
üstelik erbakan bu ülkede son 50 yıldır türk siyatinde olan başbakanlık ve bakanlık yapan birisi, utanç verici değil mi :(

_________________________

kaçakgay
opethmania devam edememiş sen etmişsin, iyi de olmuş.

_________________________

eğreltiou
en kötü barış (anlaşması) en iyi savaştan daha iyidir boşuna dememişler.

_________________________

kaplumbağa
bu ülke silahı eline alınca orgazmik zevkler yaşayan milyonlarca erkekle dolu :(

TuTasTemre dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gaykedi dedi ki...

emre
erbakan bana hiçbir zaman dengeli bir insan izlenimi vermemiştir, ecevit'in açıkçası iftira atacağını zannetmem, bence erbakan hoca buyuk olasılık kulak talebinde bulunmuştur, o yılların psikolojisiyle.

Elif dedi ki...

Kulak takintisi Turk milletinin tembelligi ile ilgili. :oP Caliskan millet olsa kafa derisini kurutur filan ama ugrasmak lazim. ;o)

Biz ne zaman buyuyecegiz de, degismesek de en azindan su irkciligimizi itiraf edip yuzlesecegiz?????

www.elifsavas.com/blog

gaykedi dedi ki...

elif
ölmeden bir parça görürüz belki ucundan azıcık o günleri, ne diyeyim tek tesellim o benim...