10 Ocak 2009






Cumartesi
Neşesi !



Bir gay birlikte yaşadığı erkek sevgilisini günde en az bir kaç defa sevişmeden rahat bırakmazmış. Başlarda bu onun çok hoşuna gitse de bir kaç ay sonra artık illallah demiş ve sevgilisine;

- Sen seks manyağısın, seks bağımlısısın, seks hastasısın, bak benim babam sigarayı, senin baban kumarı nasıl bıraktı, diyerek bu alışkanlığını bırakmasını, normal insanlar gibi haftada bir kaç defa seks yapmalarını istemiş ve bu konuda feci bağırarak kalbini kırmış.

Sevgilisi de onun bu dediklerine çok alınarak evde yatakları ayırmış ve küsmüş. Günler, haftalar, aylar geçmiş sevgilisi halen seks yapmak istemeyince 'gay'imiz bakmış ki bu iş böyle olmayacak, şuh bir ses ile;

- Sevgilim müjde, babalarımız sigaraya ve kumara tekrar başlamış!



20 yorum:

R. Vatansever dedi ki...

Babalarınız sigara kumara başladıysa sizde sekse dönün artık! :D

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...güzeldi...

OpethMania dedi ki...

bu resimdeki gibi mi oluyor sürekli sevişen gay in hali...
şaka şaka...

gay_yor dedi ki...

uzun zamandır monitöre bir şey püskürtmüyordum bugün makarna püskürttüm:) çok güldümmmmm:)

Muzlu Turta dedi ki...

aralıksız seks yapan, karşıdakini yaptıkça yapan bıktıran insanların kıymeti bilinmeli :p

yaşasın devamlılık :)

mischa dedi ki...

şu koyduğun fotoğraftaki oğlan ne kadar hoş ya, tam benim beğendiğim tiplerden. o gay mi gerçekten de acaba??

Esther dedi ki...

uhauahuahuahu çok eğlenceli.. ayrıca küsüp yatakları ayıran gay de, çok sevimli göründü bana :)

LoLLa dedi ki...

eheueheue allaaan zopasi yok iste baslatio kumara ::)))
sevgilim hatta ilk elde yarıda kesip bastan baslamislar dememiş iyi ki :)))

кα¢αкgαу dedi ki...

gaykedi buna çok güldüm içten içe, ama sevgililerin birinin bu derecede libidosunun tavan yapmış olması diğerininkinin tabanlarda dolşması sorun bence.çözüm mü ben de bilmiyorum...bi gün diğeride "sevgilim bu böyle olmz gel babalarımıza sigara ve kumarı biz bıraktıralım" derse çok fena=))

gaykedi dedi ki...

vatansever
aa onların keyfini mi kaldık yahu :)

___________________

yanık koza
darısı başına :D

___________________

opeth
eveet, gayet mutlu sırıtıyorsun :D

___________________

gay-yor
senin monitör karşısında yemek yeme huyun bilgisayarını mahfedecek bir gün bence :))

___________________

muzlu turta
yaptıkça neyi yapıyor ayol :D

___________________

mischa
lütfen gayleri rahat bırakınız kızlar, lezbiyenlere gidin sulanın :))

___________________

esther
sen cok seviyorsun gayleri, ciddi mana da bunun psikolojik bir açıklaması olmalıi yazsana bunu blogunda okuyalım tahminlerini :D

____________________

lolla
sigara içerek şişe çevirmece nasıl fikir, kumar hesabı :))

____________________

kaçak-gay
senkronizasyon çok önemli hemi de çook :D

LoLLa dedi ki...

:s yok şişe olmasın :))))))))))))))))

gaykedi dedi ki...

lolla
ee ne olsun peki, buldumm kavanozda çevrilebilir :D

LoLLa dedi ki...

heee o kavanoz var ya benim kicima girsin cikmasin bi daha :(
ben ne salagim yaa :'(((

LoLLa dedi ki...

kısaca ben gene gidemedigim adama gozyasi dokuyorum hay sksinler beni yaaaa :(((((((((((((((((((((((

gaykedi dedi ki...

lolla
ne oldu kızım yaa, gene dağıtmışsın feci :D

LoLLa dedi ki...

nolacak imkansiz acili turk filmi gibi bi aşkın tam ortasindan cekip alamadim kendimi :(
tam gitmisitim ne guzel gitmistim aq adam gene geldi gitme diye :s gidemedim tabii :( ama o gidecek galiba mecburiyetten :(
ne s.kim bişi aşk yaaa bildiğin ağır aşığım gaykedicim yaa :(

yemiomus oyle tripler :s
bildiin adam yaaa :s

gaykedi dedi ki...

lolla
sen feci toslamışsın, bol şans, ne diyimm :)

Adsız dedi ki...

ehehe, seksten soğumak, gay kişinin sekste ne aradığına bakar. hergün hergün anal sekse g.t dayanmaz tabi :D :P

lakin foreplay her zaman bıkmadan yapılabilecek bi şey :)

e.d.

gaykedi dedi ki...

e.d
göt dayanmaz lafına çok güldüm, her ön sevişme sonrası şöyle "cici" bir şampanya patlatmalı mı acaba :D

Adsız dedi ki...

O lafi yazarken biraz tedirgin olmustum acikcasi. MunasebetsiLik yapmis olmaktan korktum. Ama ii bari begenmissiniz (:

E.d.