29 Ocak 2009






Blog
Saçmalatmaca !



Daha eklemek ve saçmalatmak isteyen varsa ekleyiversin, Kedi sadece o an aklına gelenleri yazdı, bu arada alınmaca yok ona göre bak;


Gaykedi/ Gay-deli
Günah Yüklenen Adam/ Günah Yüklenen Madam
İçimdeki Ayı/ Kıçımdaki Ayı & İçimdeki Dayı

Tatlı Dilim, Güler Yüzüm/ Tatlı dilim, beni Düzün
Diagonel/ Digin-onel
Estherin Kazanı/ Estherin Azanı

Nonim/ A-nonim & Ah-nonim
Kişisel Depresyon anları/ Kişisel Depresyon Az-anları
Camilla'nın Günlüğü/ Camilla Sürtüğü



38 yorum:

İçimdeki Ayı dedi ki...

Camilla Sürtüğü ve Digin-onel :) sevimli duruyor...

Sanırım morbalıkta idi içindeki ayıya link verirken "İçinde Ayı Kaçanlara" şeklinde bir kelime kullanmıştı :) Alternatif olabilir :P

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...

valla cok güldüm süper olmuş en cokta tatlı dilim blog sahibinin kini beğendim:)))......

benim bloğum olmadığına sevindim ilk defa:))).....

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

hınzır kedi seni :)

gaykedi dedi ki...

i. ayı
diin ne edemek bilmeyenlere açıklayalım :)

digin=gay argosunda hem aktif hem pasif olmayı seven eşcinsel.

__________________________

koza
daha okumadı sanırım tattlı dilim, bakalım o da çok sevecek mi :))

__________________________

kıymet
hınzır ve muzır :D

gay_yor dedi ki...

bana var ya hiç bir şey bulamazsın :)-gayyor -hiç bir şey olmuyor:)

cesetizleri dedi ki...

ben de istiyorum :)

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...

tatlı dilim kendi uslubuyla cevap veririr onun su herseyi tiye almasına bayılıroum ya gercektende süper biri......

dipnot:digin burda öğrendim
anlamını...

ya ben daha cok yolun basındayım dünyadan bir haberim valla ümitsiz vaka gibiyim küçük yaş ta gaylığı kabul edenlerin bloğunu okuduğumda kendimi onlardan küçük görüyorum umarım gaykedinin hızlandırılmış kurslarından arayı kapatırım :)))

hocam gaykediğiye bu konuda tşkr ederim ...:)))

yanıkkoza....

gaykedi dedi ki...

gay-yor
emin misin? bak son kararın mı? sen bu hikayeyi duymuş muydun? :D

bir delikanlı rüyasında yakışıklı bir herifle öpüştüğünü görünce, bunu babaannesine anlatır, babaanne gay'ra-yor yavrucuğum, gay-ra'yor güzel bir rüya der ve bu hikaye burada biter :))

__________________________

cesetizleri
aklıma senin blog adından bir şey gelmiyor, senden cacık bile olmaz dermişimm :))

_________________________

koza
hızlandırılmış kursa devam edelim o zaman, sana da bir "balamoz" gay bulamadık gitti :D

kişisel depresyon anları dedi ki...

benimki kişüsel düzüşme anları olsun :p

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...

balamoz ne???

bencede kurslara devam:))...

gay_yor dedi ki...

hahahahaahhahhahaha buna da bir şey buldun ya hiç bir şey demiyorum..hahhahhahaha

Xenophilius dedi ki...

ya dırdırcı?:D

Gökhan Something Comic dedi ki...

ben ençok anonimin kini beğendim.

mesela anonim, babonim de olabilir :)))

Evenstar dedi ki...

eheh iimiş

gaykedi dedi ki...

k. depresyon anları
himm, kişisel düzüşme Az-anları olsun, çok seksi olsun :D

____________________

koza
"balamoz" gay argosunda, yaşlı erkek demek 50+ falan yani, öğrendin mi 'kezban'cığım :))

____________________

gay-yor
oh olsun sana , sen kaşındın valla :D

____________________

xenop
dırdırcı= beyin 'koli'leyen

"koli" ne denmek duymuşsundur sanırım :)

____________________

gökhan
nonim bizi yolacak, daha farketmedi sanırım :))

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...
evet öğretmenim ...:)).....

anladığım kadar o zaman ben argo dilinde diginbalamoz istiyorum :))))....

tşkr :)))

dipnot:çöpcatan yokmu:))

Ferhanca dedi ki...

Bana ne bulucaksın kedicim:))
bekliyorum:)
çok eğlenceli bu gün

R. Vatansever dedi ki...

Y4LCİN - Y4L(A)CİN
GAYKEDİ - GAYKADI
GAYRİCİDDİ - GAY(Rİ) CİDDİ

Benden de bunlar. Alınmaca, darılmaca yok. :D ehehe

gaykedi dedi ki...

evenstar
aslında votkalı da güzel şeyler bulunabilir, düşünmek lazım :D

________________________

koza
çaktın köfteyi, cümle bile kurabiliyorsun :))

_______________________

ferhanca
sen bari bulaşma, kaç kurtul buradan :D

______________________

r. vatansever
hakkı devrim köşe yazarları için "köşe 'kadı'sı" deyimini kullanıyor ki çok sevimli bence, kadı-kedi ya da blog kadı'sı oluyorum ne güzel işte :p

bu arada sana da "recep yatan-sever" desek nasıl olur :))

shamamciyan dedi ki...

coming soon

http://www.apple.com/trailers/independent/ciao/

:)

Esther dedi ki...

Neden en güzeli senin oluyo :D günah yüklenen madam ve tatlı dillim beni düzün süper :D

eğreltiyle de narsis7ekho ya arsız7sayko diyoduk ama olayın bu kısmında kavga çıkabilir :)

cimcime dedi ki...

cimcime??

cimcime dedi ki...

mırnav du ya şey "cimcimenin saçmaları" evet bu haliyle evet bekliyom ne bulacan

TATLI DILLIM GULER YUZLUM dedi ki...

güzel bir süprizdi
ben sekste başarısız bir insanım, çok daraldım, çoook :)

R. Vatansever dedi ki...

@gaykedi güzel olmuş ama sevip sevmeyeceğim yatana göre değişir. :D

efsa dedi ki...

ahahahah çok iyi ya :))
ben en çok kişisel düzüşme anları' nı sevdim. noniminkide çok iyiydi :)

gaykedi dedi ki...

shamamciyan
en nefret ettiğim programlardan birisi olan QuickTime'i yüklememek için dailymotion'dan "buldum" izledim teşekkürler :D

_______________________

esther
anaa! sataşma var sayın seyirciler :))

_______________________

cimcime
sen başlı başına bir saçmalıksın ve zaten bunu itiraf ediyon yaw, ben daha ne bulacağım :D

________________________

tatlı dilim
acil başarılar, büyük ve şişman zaferler dileyeyim o zaman :))

________________________

vatansever
seçiciyiz demek :D

________________________

efsa
o kendisi bulmuş walla :)

TATLI DILLIM GULER YUZLUM dedi ki...

Gay-deli yazmışın ya sonuna bi harf ekledim ve bu prıtladı: Gay-deliK nasıl :D

istek üzerine diğer bloglara da bulunur mu bilmem ama ben
ekubio 'ya bi isim bulsan diyorum, affına sığınarak :)

LoLLa dedi ki...

LoLLa / girdi yine boka

LoLLa dedi ki...

eheueheeu camillayla gayyor super oldu yaaa eheueheueheuee :p

DIAGONAL dedi ki...

yazınlara yada yorumlarınla bana gönderme yapmasan şaşarım zaten :D

gaykedi dedi ki...

tatlı dilim
ekubio ile ne alıp veremediğin yoksa dalaşıyor musunuz :)

ben senin deliği zencileştiriyim biraz; "gay kara delik" nasıl :p

_______________________

lolla
gayet başarılı ve oldukça mazoşistçe :))

________________________

digin-onel
a a! iyi insan lafının üstüne gelirr :D

Xenophilius dedi ki...

Küçük ve gereksiz bi ilave:
Kadın dudu köfte
Teşekkürler:D:D

gaykedi dedi ki...

xenop
+ kül kedisi DIRDIRELLA nasıl :)

Xenophilius dedi ki...

Xenop masalları cevabını beklerdim ben kedicim:D

gaykedi dedi ki...

xenop
beğenmedik mi espriyi :)

R. Vatansever dedi ki...

seçici olmak lazım. her gelenle yatacak olsam... :D

gaykedi dedi ki...

recep
kısmetin çok açık galiba son zamanlarda, kız arkadaşın aman duymasın :))