05 Aralık 2008







Mim'dir Mim !


Esther'den şutlanan bir mim, çantamızı döküp fotosunu çekiyoruz ve anlatıyoruz ne var ne yok içinde. Çanta taşımıyorum ve montumdakileri anlatıyorum.

Bir kız arkadaşımın İran'dan hediye getirdiği deri cüzdanımın üstünde en önemli kartım duruyor. Migros'ta raflarda yazan fiyatla, fişte yazanın farkını görüp kafayı ve kazığı yememek için çok önemli bu... Diğer hattımın takılı olduğu küçük cep telefonu sevgilimin eski telefonu.

Onun yanında, günde 5-10 tane, o da yanında mutlaka kahve, çay, meyve suyu ya da içkiyle içtiğim sigaralarımı görüyorsunuz. Elimde şu an aromalı sigara olarak sadece Captain Black-Dark Crema var ama bazen onlara aynı sigaranın kirazlısı ve Djarum'da ekleniyor, o zaman 4-5 paket taşımamak için, kardeşimden yürüttüğüm gümüş 'tabaka'ma istediğim kadar aktarıp hepsini tek kutu haline getiriyorum.

Ben kimin çantasını karıştırsam acaba? Geçen gün blogumun 'header'ina tıklayınca ana sayfaya gitme ayarlarını yapan sevgili Wolkanca'ya hiç bir iyilik cezasız kalmaz diyorum :D


12 yorum:

Adsız dedi ki...

yanıkoza...
bende canta tasımıyorum ama cebimdekilerini yazalım sen gibi kedi...
1-6300 cep telefonum;
2-1600 cep telefonum;
3-1 tane cevsen kolye;
4-1 tane muska;
5-25 ytl para ;
hepsi bu kadar sabah sabah biraz şoktayım ama yazdım hepsi doğru inan saat:8:38;
yanıkkoza...

Brajeshwari dedi ki...

ne kadar az şey taşıyorsun..:) Ne güzel.. En garip huylarınız mimlemesi sana gelse, yine böyle az mı yazardın merak ediyorum..

Esther dedi ki...

:))) teşekkür ederim :) sonunda... gayet sade ve şık ;)

gaykedi dedi ki...

yanık koza
o muskalar ne ayol büyücü gibi :))

__________________

brajeswari
niye? çok mu garip huylarım vardır sence? şaka şaka, fazla uzun yazmayı sevmiyorum ve insanları okurken sıkmak istemiyorum :D

__________________

esther
kokoş değilim yani :))

wolkanca dedi ki...

ben de yazdım yanımda olanları.
http://blog.wolkanca.com/yanimdan-ayirmadiklarim/

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...
babam yoksa kızıyo onu susturmak adına takıyom bir ara fırlattım inanmıyom dedim sonra takmalıyım dedim bu aralar yoksa delirecek dedim ....
yanıkkoza...

gaykedi dedi ki...

wolkanca
gördüm bile hatta yorum bile yazdım :D

___________________

yanık koza
sen muska takınca seviniyorlar mı :))

Evenstar dedi ki...

sigaralar güzelmiş :)

Fєянαи¢α dedi ki...

sigara içseydim aromalıları denemek isterdim:))

gaykedi dedi ki...

evenstar
ikram etmek isterdim ama bilim adamları şu ışınlama işini çözemedi halen, eğer çözerlerse sanırım internetten sonra en önemli buluş o olur :D

____________________

ferhanca
bende ağız tirkakisiyim canım, asla içime çekemiyorum, ciğerime çekince öksürüyorum, benim gibi sende içebilirsin yani :D

soner dedi ki...

sigara hariç her şey çok güzel.
çakmak da dahil :)

gaykedi dedi ki...

soner
sigara içmiyoruz ve sevmiyoruz galiba :D