04 Aralık 2008






Kuğu !


Cimcime'den gelen kitap mim'i, kendime en yakın kitabı alıp 56. sayfanın 5. cümlesini yazıyorum, YKY Şiir yıllığı 2004, Ahmet Ada'nın "iyilik" isimli şiiri çıkıyor karşıma ve işte o cümle;


"Bir kuğu,
yanlış sorular soran küller denizinde."




16 yorum:

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...
bunu nahkar'ın bloğundada gördüm ve cok yapardık eskiden dini kitaplarala cıkcası bunu diğer bloğuda yazdım ama gercektende süper inanıyorum du belki çaresizlikten ama karsıma cıkan sey beni mutlu ediyodu her seferinde nahkar'A baska cümle yazmamın anlamı çünkü yanımdaki kitap hz. ebubekirin kitabı idi bak burda acıkladım neyse böle işte...
dipnot: ama kitabı hiç okumadım sadece o kitap elime geldi...
yanıkkoza....

Noni dedi ki...

Hey Yarabbim ne enteresan mim buluyorlar dur bakalım daha karşımıza neler çıkacak :)

eğreltiotu dedi ki...

bayılırımm 2004yky şiir yıllığına. o zmn benden sana 72.sayfa gelsin :))

gaykedi dedi ki...

yanık koza
hatta böyle fal bakarlar değil mi? rasgele bir kitap sayfası açıp :D

___________________

noni
birisine paslamayı unutmuşum, bu mim sane gelmediyse seni mimliyorum ona göre :))

___________________

eğreltiotu
dur hemen bakıyorum, himm;

sigaramın dumanı
benden uzar gider o eski
unutulmuş kızılderili türküsü

(enis batur/ pençe defteri'nden)

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...
evet haklsın fala bile bakıyorduk acıkcası ya aslında bunlar bizim acıdan caresizlikten yılana sarılmamız olayı gibi bişeydiii ama güzeldi hayatımızın bir daha hangi noktasında böle bişey yaparız kiii demi tadını cıkardık tşkr ederim hatırlattığınız için...
yanıkkoza....

Noni dedi ki...

Aaaa süper canım :)
Şimdi işteyim, eve gidince hemen mim'ine cevap vericem ;)

Esther dedi ki...

seninle ömür boyu küsmek zorunda kalabilirim biliyosun değil mi :)

cimcime dedi ki...

bende 96.syf nın 10 uncu mısrasını istiyorum yoksa sayfayı çevirip diğer şiirede geçebilisin :D
ama istiyorum yani.

Adsız dedi ki...

okuduğum ve sevdiğim blogcu arkadaşlarıma tatil öncesinde son kez uğruyorum. o nedenle kedicim senin de bayramanı şimdiden kutluyorum, huzurlu ve sağlıklı günler geçiresin inşallah. hemen yanımda idris küçükömer'in düzenin yabancılaşması kitabı var, sayfa 85, 5. cümle: "ve bu ayrılık -yahut muhalefet- 1908 kapısından girecek, fırkalar teşkil edecek, bütün bir imparatorluğun insanlarını iki hasım kampa bölecek tohumlarını serpecektir" diyen tarık zafer tunaya'dan alıntılanmış bir cümleden oluşuyor. keyifli, derin bir kitaptan kuru bir cümle ne yazık ki, şiirsel durmadı. selamlar efenim, roni.

gaykedi dedi ki...

yanık koza
umarım hayatında herşey normale döner ama önce kendini ve eşcinselliğini kabül edip olduğu gibi sevmesini öğrenmelisin ki bence bunu başaracaksın çok kısa bir zamanda :D

__________________

noni
hadi bakalım bekliyorum :)

__________________

esther
aklımda yaa kızma, fot. makinam daha yeni geldi teyzemden, bakayım şarzı var mı? ama yarın girmiş olurum söz :D

__________________

cimcime
hemen bakıyorum, himmmm, kısa bir şiir var 96. sayfada son dizesini ekliyorum;

"biliyorum göreceğimi,
çünkü nasıl göreceğim geldi seni."

(orhan alkaya)

_________________

roni
"insanlarını iki hasım kampa bölecek tohumlar" asla yaşamasın diyeyim ben de... iyi bayramlar, size erken gelmiş yahu bu bayram ohh iyi valla :D

Esther dedi ki...

şarkı yarışmasına da katılsana... :D

Xenophilius dedi ki...

sevgili kedi
xeno'dan msj var!
yeni adresim: http://dirdircidergisi.blogspot.com
Blog listene eklersen sevinirim aksi halde eski sayfam açılıyo,ufak bi isim değişikliği yaptımda:D

BearLocus dedi ki...

oraya yürüyerek gidebilirsin yada gidemezsin... benim mimimdeki cümle ingilizce gramer kitabı idi kendileri fono eğitimin .........bende bunu şu an amerika ellerinde yaşayan biricik yörüngeme yordum oraya yürüyerek gidebilirim yada nah!!! giderim.

gaykedi dedi ki...

esther
eurovizyona mı? :D

___________________

xenop
tamam düzeltiyorum canım hemen.

___________________

bearlocus
yürüyerek olmaz ama uçarak ya da yüzerek sanırım olabilir :D

Esther dedi ki...

hayır yahu ne eurovision'u... :D benim hazırladığıma

gaykedi dedi ki...

esther
biliyorum yahu :))