20 Aralık 2008






Cumartesi
Neşesi !



Çiftliğinden kasabaya inen gay bir kovboy, kasabanın barında tanıştığı pek çıtkırıldım eşcinsel bir delikanlıyı kendisiyle yaşaması için ikna eder ve onu atına attığı gibi çiftliğin yolunu tutarlar. Yolda at iki kişi taşımaya alışık olmadığı için olsa gerek huysuzluk yapınca, adam atı sertçe mahmuzlar ve "bu bir" diye seslenir....

At bir süre sonra gene dengesiz hareketler yapınca adam "bu iki" der... Çiftlik evine çok az kala at bunların ikisini de üstünden düşürür ve kovboy "üç etti" der ve atı silahıyla vurarak öldürür.

Delikanlı bu olay karşısında dehşete düşer ve bunu neden yaptığı için bıdı bıdı yapmaya başlar.. Kovboy delikanlıya sert sert bakarak "bu bir" der...


Bu fıkrayı sevgilisi çok konuşan herkese, ama özellikle
eşcinsellere ithaf ediyorum :D


20 yorum:

Adsız dedi ki...

yanıkkoza...
şiddet tabiride olsa fıkrada olsa hiç sevmiyom bu sene daha bir duygsal oldum fıkrayı beğenmedim dersem kızmazsın umarım....
yanıkkoza...

Xenophilius dedi ki...

hımss altaan bi mesaj kaygısı var sanküX)...!

eğreltiotu dedi ki...

korktum valla fazla bik bikleyen biri olarak :Pp

Pnarist dedi ki...

Kaçın! :D

asosyetik dedi ki...

heheheh :)) benim bir sevgilim olsada bıdı bıdı yapsa :))

gaykedi dedi ki...

yanık koza
beğenmek, gülmek zorunda değilsin rahat ol :D

___________________

Xenophilius
kesinlikle bir mesaj var "dil kedisi Dırdırella" kardeşlerimize :))

___________________

eğreltiotu
sende mi brütüs yaa :)

___________________

pnarist
dur daha 2 ve 3 demedi kovboy kaçmayın yaa hemen :D

Basak dedi ki...

:)))) Demek bu fıkra Türk filmlerine de esin kaynağı olmuş. Oyuncuşları tam hatırlamıyorum (adam galiba "Çirkin Kral" Yılmaz Güneydi. Emin değilim. Köy ağası olarak başka köyden kız kaçırıp atının terkesine atıyor, atı huysuzluk yapınca olaya aynen böyle yaklaşıyordu:)))bu biiiiiiiirrrr!!!

LoLLa dedi ki...

gaykedi peki sevgilisi konusmayanlar napicak :s :( :)
gerci artik konussa da bişi farketmez :)

gaykedi dedi ki...

asosyetik
başka ne yapmasını isterdin? :))

_______________________

basak
yabanci bir filmden asirma olabilir buyuk olasılık cunku bizim filmlerin cogu genelde oyle oluyor :D

_______________________

lolla
tekmeyi vurdun, yolu gösterdin galiba herife :)

LoLLa dedi ki...

allah bin belasini versin essekler kovalasin onu da noldugunu anlamasin agzindan ciksin insallah. şoyle ulusun lollaaaa diye de ben yeni sevdicegimin koynundan uykulu gozlerle kafami kaldiriym noluo diye!
gordugun gibi gayet sakinim cok olgun karsiladim son adiligini :)
efet tekme yedi de henuz haberi yok :p

TuTasTemre dedi ki...

ben sonun anlamadım :)

gaykedi dedi ki...

lolla
Attaa mı gidecek yani yakında, suyu ısınıyor kanımca, yakında yol gözüküyor ona anladığım kadarıyla :)

____________________

emre
yani; "at, pusat, lubunyam aman dikkat" :D

LoLLa dedi ki...

evvvvet + 72 dilde evet, gidecek. gitmesi lazim artik. hayatta keske dedirten ilk faktor o.
neyse attaaa gitsin & donmesin bi daha diyelim ve konusan sevgililer bulalim bana :))) yani ben bulayim :)
kiss

gaykedi dedi ki...

lolla
sana bir sezen aksu şarkısıyla cvp vereyim "hadi bakalımm kolayy gelsinn" :D

Brajeshwari dedi ki...

Tersten saysa, daha inandirici olabilirdi.. :P

Bahane buluyorum fıkraya sadece... Bakma bana...

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Süpermiş. Senin yazdığın da tam kapak olmuş ama :)

LoLLa dedi ki...

gaykedi ustteki basliga yazmak istemedim .)
cook mutluyum lay lay lom hobaaaa :)
blogum cok guzel olduuu :)
yorumlarımda var artıııkkk :)
sen de yaz noluuuurrrr :)))
allaaam nasi delirdim nasi kafayi yedim anlatamam yapana kadar hırs yaptım :p
paylasiim dedim
kiiisssseesss :)))
lay lay loy loy :)

gaykedi dedi ki...

brajeshwari
öyle bir titanik & hitler-yahudi fıkrası vardı değil mi :D

________________________

craft
umarım kapak kavanozunu bulur :D

________________________

lolla
hadi geçmiş olsun, arkadaş bir kaç ipucu göndermiş maille ama sana iletmeme gerek kalmadı artık sanırım :D

LoLLa dedi ki...

olsun ilet gene de ben gene bozucam muhtemelen :D

gaykedi dedi ki...

lolla
tamam gonderiyorum :D